Jak se staví Formule 1: na návštěvě u Red Bullu

Stáj Infiniti Red Bull nás zve na návštěvu svých dílen, v nichž se staví špičkové monoposty pro šampionát Formule 1.
Jak se staví Formule 1: na návštěvě u Red Bullu

Vždy platilo, že týmy účastnící se špičkových sportovních podniků v čele s Formulí 1 pracovaly v naprostém utajení. Dokonce ani přesné parametry motorů či konstrukce převodovek neznáme, tak intenzivně si jednotlivé týmy chrání své know-how. Přesto stáj Infiniti Red Bull přišla na způsob, jak ukázat výrobu monopostu Formule 1, ale nic důležitého přitom neprozradit.

Reportáž AR: víme, kde a jak Pirelli vyrábí pneumatiky pro F1

Reportáž AR: víme, kde a jak Pirelli vyrábí pneumatiky pro F1

Nyní zveřejnila v pořadí své čtvrté a poslední video naznačující zrod monopostu Formule 1. Soustředí se v něm na konečnou montáž speciálů, ovšem většinu času zabírají rozhovory a pohledy na testovací trati, což ale tomuto snímku nijak neubírá na atraktivitě. Vězte, že Red Bull staví vždy pět podvozků, dva pro tréninky, dva pro testy a jeden náhradní. Nepřekvapí, že klíčové díly procházejí sérií zkoušek, jež zahrnují i testy ultrazvukem nebo pod rentgenovým zářením.

Podívejte se nyní na čtveřici krátkých filmů v chronologickém pořadí.


 

TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

dnes | Milan Lažanský | 14 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 86 příspěvků