Jak se stát lepším řidičem? Podle expertky je důležitá disciplína, ne každý ji ale má

11 komentářů

MUDr. Chocholoušek
22. září • 16:50

Pozoruji, že většina řidičů je nastavena tak, že musejí neustále spěchat. Opravdový páni řidiči nikam nespěchají a nejsou tak ve stresu.
Líbí se mi když někdo třeba v S-Classe jede po dálnici 120 a stresoň ve firemní plečce to kalí 150. A potom se potkávají na benzínce. Stresoň se tváří nasraně a ten z meďáku se usmívá.

Mirek
21. září • 21:43

Tak docela mi vadí, že snad dvě třetiny řidičů si vzalo za svůj životní cíl lepit se na kufr před ním jedoucího auta. Když si někdo před lepičem udělá mezeru, tak se lepič ihned rozhodne se do této mezery, z poza jeho kufru, přemístit atd dokola.
Mám kamaráda, který je stoprocentní lepič a když s ním náhodou jedu a upozorním ho na ten nešvar, tak mi odpoví, že je tak zvyklý jezdit.
Dnes jsem viděl magora, který na motorce, na cestě kolem letiště v Mošnově (NATODAYS), v krátké mezeře to rozpálil snad skoro ke 100 km/hod. Na cestě kolem něj plno lidí... K tomu není co dodávat.
V tomto státě je to na cestách jako se zákony, vydávají se, ale nikdo je nechce moc dodržovat, když to nikdo nekontroluje.

Michal
23. září • 7:41

Ty mas mit bezpecnou vzdalenost a ta je mimojine pro bezpecne predjeti. Pokud chces jet pomaleji a omezovat tim provoz ostatnich, tak se uhni ke krajnici a nikdo se za tebe lepit nebude.

Miroslav Hoření
21. září • 12:00

Jak se stát dobrým a nekonfliktním řidičem, není tak snadné jak se na první pohled zdá. Je to stejné jak stát se nedobrým a rizikovým řidičem. Záleží hodně na prostředí a mezi jakými lidmi každý vyrůstá. Může se snadno stát, že někteří kopírují od druhých špatné návyky a přitom jsou přesvědčeni, že dělají to správné o učí se dobře. Tací pak dávají vždy za vinu těm druhým, když se stane nehoda, nikdy ne sobě.Každý máme nějakou povahu a ta se přenáší i do dopravního prostředku( není to ale pravidlem).Základ dostane každý už v rodině, a pak záleží na tom, jakou projde autoškolou, jakého bude mít instruktora. Tam se právě má každý zbavit těch špatných návyků, a získat tam ty správné.Proto je doslova nutné tuto výuku svěřit jen těm nejlepším. A jak poznat ty nejlepší a kdo tak má rozhodnout je na další delší debatu.:-))

homer
23. září • 18:41

ježiš takovejch slov, souveti a interpunkce. Dyk je to cely jenom o egíčku - buď ho máš pod kontrolou nebo s tebou cvičí.

bzzz
21. září • 13:28

Hovado v civilu bude s velkou pravdepodobnosti hovado i za volantem a vubec to nemusi ovlivnit rodina. Ti nepresvedceni/vahavi musi uverit a videt, ze ma smysl jezdit s rozumem a respektem, a ze opravdovy hazard a ohrozovani bude nekompromisne potrestano. Rada lidi ma o svych schopnostech (jakychkoli) lepsi mineni nez jak na tom realne jsou. Casto se to pozna az v kriticke situaci (takze v tom bludu mohou zit treba cely zivot) a za volantem to muze mit fatalni nasledky pro vsechny zucastnene (vcetne nevinnych). Zdravy respekt, ohleduplnost, predvidavost a opravdu se 100% venovat rizeni.

Joe Doe
21. září • 19:25

Spravidla to plati, ale negeneralizoval by som. Poznam par ludi, ktori su uplni barankovia v civile... za volantom absolutni grazli. A naopak.Ale inak suhlas.

Miroslav Hoření
21. září • 14:47

Pod ten konec sloupečku se s radostí podepíšu a naprosto souhlasím. :-)

Greta T.
21. září • 11:25

Nechápu proč lidé jezdí autem. Když můžou plout na jachtě.

petr r. (petrumr)
21. září • 11:58

a na surfu, ale u nás jsou ekoteroristi a na té plachetnici přes elektrárnu nepropluješ a co když kýlem zraníš rybu? Nevím kolik ti je let, ale máš svědomí kde budeš odhazovat šprcky? Na tych yachtách je toho větší spotřeba jak piva.

petr r. (petrumr)
21. září • 11:00

joo telefonování, známéj byl vybodován jen za telefonování, tranzit má kabinu jak výkladní skřín a jelikož je známá firma, tak ho chytli po vybodování a tak testy a nová autočkola.:-D

Doporučujeme

Články odjinud