Jak se skáče s Fiatem

Jak se skáče s Fiatem

Publikum freestylových motoristických akcí bývá zvyklé, že na nájezdové rampy vyjíždí ke skokům vedle motokrosových speciálů také těžší stroje; k vidění už byl přemet harleye a dokonce sněžného skútru. V pondělí večer se však při FMX Gladiator Games na pražské Markétě odhodlal ke skoku organizátor a jezdec Marek Rejman se spolujezdcem Zdeňkem Fuskem – se sériovým Fiatem Punto.

Jak to dopadlo, uvidíte na videu pořízeném kamerami GoPro, které jsou konstruovány pro podobné adrenalinové kousky. 

Aby auto vyskočilo do dvacetimetrové výšky, muselo jet stovkou. Všechno vypadalo dobře, dokonce i úhel dopadu byl v pořádku, ale chybělo přece jen pár rozhodujících metrů – auto doskočilo na šikmou plochu, na níž nemělo šanci se udržet. Pak už následoval hrozivý pád z věže, který ale ztlumila připravená bariéra, jakýsi vak.

Rejman pak řekl, že ačkoli doporučenou rychlost překročili o patnáct kilometrů, stejně nestačila na spolehlivý doskok. Brzy poté, co oba jezdci stáli opět na pevné zemi a pomuchlané auto bylo zpět na kolech, chtěl Marek Rejman pokus opakovat. Nakonec na něj už ale nedošlo. I tak prý ale byla extrémní motokrosová akce více než úspěšná.


 

bazar

Fiat Sedici 1,6
Rok výroby: 2012
Stav: 59 174 km
Cena: 210 000 Kč
Fiat Doblo 1,6
Rok výroby: 2010
Stav: 130 402 km
Cena: 141 000 Kč
Fiat Stilo 1,6
Rok výroby: 2004
Stav: 145 428 km
Cena: 53 000 Kč
Fiat Stilo 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 69 473 km
Cena: 95 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 131 914 km
Cena: 60 000 Kč
Fiat Panda 1,1
Rok výroby: 2007
Stav: 140 196 km
Cena: 60 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 17 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků