Jak se sestavuje luxusní Chiron? Nahlédněte do továrny Bugatti

Ve francouzském Molsheimu se spojí všechny součástky a vznikne Bugatti Chiron. Podívejte se, v jakých podmínkách se skládá tento luxusní kousek.

Sériová produkce vozu Bugatti Chiron nabírá na obrátkách. Momentálně se v továrně ve francouzském městě Molsheim pracuje na 12 vozech. Tento rok automobilka plánuje vyrobit až 70 kusů. 

Celkově 20 pracovníků v továrně přezdívané “Atelier” skládá výsledný luxusní automobil z více než 1 800 jednotlivých částí. Výroba podléhá nejpřísnějším kontrolám kvality a vše se děla ručně a doslova v rukavičkách. Od zahájení výroby po dodání k zákazníkovi uplyne v průměru šest měsíců. 

Sportovní auta | Byznys | Fascinace

Bugatti Chiron se prodává skvěle. Série 500 kusů asi stačit nebude

Každý zákazník si může svůj vůz upravit podle své představy. Na výběr je 23 barev vrchního nátěru a 8 verzí karbonu. Kromě toho je k dispozici také 31 barev kůže do interiéru nebo neuvěřitelných 11 druhů barev bezpečnostních pásů. 

Továrnu o rozloze více než 1 000 metrů čtverečních otevřeli v roce 2005. Za deset let se zde vyrobilo 450 kusů modelu Veyron. Teď je tato budova domovem modelu Chiron. A vypadá to tak, že ještě nějakou dobu bude. Automobilka má už teď dostatek objednávek na další 3 roky výroby. 

Následující fotogalerie ukazuje podmínky výroby:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků