Jak se sestavuje luxusní Chiron? Nahlédněte do továrny Bugatti

Ve francouzském Molsheimu se spojí všechny součástky a vznikne Bugatti Chiron. Podívejte se, v jakých podmínkách se skládá tento luxusní kousek.

Sériová produkce vozu Bugatti Chiron nabírá na obrátkách. Momentálně se v továrně ve francouzském městě Molsheim pracuje na 12 vozech. Tento rok automobilka plánuje vyrobit až 70 kusů. 

Celkově 20 pracovníků v továrně přezdívané “Atelier” skládá výsledný luxusní automobil z více než 1 800 jednotlivých částí. Výroba podléhá nejpřísnějším kontrolám kvality a vše se děla ručně a doslova v rukavičkách. Od zahájení výroby po dodání k zákazníkovi uplyne v průměru šest měsíců. 

Bugatti Chiron se prodává skvěle. Série 500 kusů asi stačit nebude

Bugatti Chiron se prodává skvěle. Série 500 kusů asi stačit nebude

Každý zákazník si může svůj vůz upravit podle své představy. Na výběr je 23 barev vrchního nátěru a 8 verzí karbonu. Kromě toho je k dispozici také 31 barev kůže do interiéru nebo neuvěřitelných 11 druhů barev bezpečnostních pásů. 

Továrnu o rozloze více než 1 000 metrů čtverečních otevřeli v roce 2005. Za deset let se zde vyrobilo 450 kusů modelu Veyron. Teď je tato budova domovem modelu Chiron. A vypadá to tak, že ještě nějakou dobu bude. Automobilka má už teď dostatek objednávek na další 3 roky výroby. 

Následující fotogalerie ukazuje podmínky výroby:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Minitest Nissan Qashqai 1,6 DIG-T: Po faceliftu s hezčí tváří

Nissan Qashqai DIG-T 160 (minitest)

Co nabízí populární crossover po faceliftu a jaká je kombinace vbrcholné benzinové motorizace s manuální převodovkou a pohonem předních kol.

včera | Milan Lažanský
TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků