Jak se řídí Porsche na Masarykově okruhu

3 komentáře

Antiautomat
28. dubna • 16:19

''aktivace systému tlačítkem na středové konzoli, brzda levou nohou a pravá noha s plynem prudce k podlaze'' >...ten ''vodicsky'' zazitok ma akoze byt toto? Hm, dost smutne.Ja si vodicsky zazitok predstavujem trosku akcnejsie. Skratka bez manualu to nie je ono. Az tam sa zisti kto co naozaj vie a az tam je ten pocit dokonaly. Ak cela ta 'nadhera' spociva len v priblbom tlacitku a zarazenia plynu do podlahy, potom je to podla mna ozaj dost malo.

jiří koutný
29. dubna • 14:02

tak v dnešní době se dělají auta, které jsou nesložitá ( z pohledu uživatele ) tzn. uživatel nechce se, řadit nechce podřazovat ani podobné složité manévry ( protože to většina neumí) takové auta to vynahrazují jízdními zážitky a adrenalinem s tím spojeným :) a trošku mi připadá, že už mnoho let jezdíte s automobilem, který je pomalý slabý a nijaký tak nejdříve poznejte pár podobných automobilů a pak srovnávejte :-) hezký den

AdR
29. dubna • 19:04

A co je adrenalinu na tom, že vše za mě dělá počítač? A je zajímavé, jak dokážete během pár vět na internetu zjistit, jaký automobil ten člověk používá... Pokud bude svět spět pořád stejným tempem debilizace tak na konec opravdu lidstvo vyhyne. Naštěstí i dnes existuje pár automobilů se starým poctivým manuálním řízením a bez všech nepotřebných elektronických píčovin.

Doporučujeme

Články odjinud