Jak se dělají falešné supersporty pro film Need for Speed

Jak se dělají falešné supersporty pro film Need for Speed

Do akčního trháku o autech potřebujete spoustu drahých, rychlých a exotických superaut. Z nichž mnohá neskončí úplně nejlépe. A dokonce ani Hollywood není tak bohatý, abych si mohl dovolit rozbíjet při natáčení akčních scén opravdová superauta za statitíce dolarů. Proto se používají repliky.

Video poodhaluje zákulisí přípravy „falešných“ super ut pro Need for Speed. Specializovaný tým techniků vyrobil během necelého půl roku patnáct replik, které budou na stříbrném plátně k nerozeznání od svých skutečných předobrazů. 

Zajímavosti | Video | Sportovní auta

Film Need for Speed bude přesně tak šílený, jak si myslíte

Těšit se můžete na známá jména jako Bugatti Veyron, Lamborghini Sesto Elemento nebo McLaren P1, ale uvidíte i americký Saleen S7, málo známý španělský supersport GTA Spano či Koenigsegg Agera R. V hlavní roli se představný upravený Shelby GT500.

Film Need for Speed bude mít premiéru 14. března.

Škoda Fabia 1.598
Rok výroby: 2010
Stav: 160 301 km
Cena: 113 000 Kč
Ford Focus 2
Rok výroby: 2011
Stav: 183 807 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2010
Stav: 116 770 km
Cena: 195 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků