Jak se dělají falešné supersporty pro film Need for Speed

Jak se dělají falešné supersporty pro film Need for Speed

Do akčního trháku o autech potřebujete spoustu drahých, rychlých a exotických superaut. Z nichž mnohá neskončí úplně nejlépe. A dokonce ani Hollywood není tak bohatý, abych si mohl dovolit rozbíjet při natáčení akčních scén opravdová superauta za statitíce dolarů. Proto se používají repliky.

Video poodhaluje zákulisí přípravy „falešných“ super ut pro Need for Speed. Specializovaný tým techniků vyrobil během necelého půl roku patnáct replik, které budou na stříbrném plátně k nerozeznání od svých skutečných předobrazů. 

Film Need for Speed bude přesně tak šílený, jak si myslíte

Film Need for Speed bude přesně tak šílený, jak si myslíte

Těšit se můžete na známá jména jako Bugatti Veyron, Lamborghini Sesto Elemento nebo McLaren P1, ale uvidíte i americký Saleen S7, málo známý španělský supersport GTA Spano či Koenigsegg Agera R. V hlavní roli se představný upravený Shelby GT500.

Film Need for Speed bude mít premiéru 14. března.

bazar

Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 890 km
Cena: 54 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 210 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 889 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 323 km
Cena: 86 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 697 km
Cena: 290 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2008
Stav: 252 773 km
Cena: 90 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků