Jak se chová BMW i5 v krizové situaci? Řízení je tak přesné, že vyžaduje zkušeného řidiče

4 komentáře

Pantani
1. dubna • 9:59

Redakce:
Můžete se u BMW teda zeptat prosím, proč při dnešním šetření na nesmyslech (viz např. nejnovější recenzi iX2) zvolili soudruzi to DRAŽŠÍ řešení? tzn. rozlišujou trhy? Auto tak jako tak rozpoznává, ve který zemi se nachází.

Hamarel
31. března • 22:07

Čas 23,9 sekundy žádné "vynikající jízdní vlastnosti" nedokládá, naopak dokládá katastrofické zaostávání za přímou konkurencí, třeba Porsche Taycan (5 let staré EV) dalo slalom za 21,5 sec, to je nebe a dudy. A úplně stejně zaostává za konkurencí i v losím testu, Taycan 78/69/51, i5 73/60/45, opět rozdíl třídy. Naplácáním spalováku i EV na jednu platformu dosáhli jenom toho, že ta platforma je jeden velký kompromis a tady se to hezky ukázalo. Mimochodem, stará pětka dala losí test v roce 2018 v 79 km/h, tomu říkám "pokrok", za 6 let 6 km/h dolů.

Pantani
1. dubna • 9:57

Jó, však čím novější, tím lepší, ne? :-D

Hamarel
1. dubna • 10:41

Jj, stačilo šest let aby z dobře ovladatelné pětky udělali bednu kytu s nepřehledným a matoucím infotaimentem a celé to korunovali vzhledem, kdy nesmyslně vysoký ponton dělá dojem pojízdné koblihy, která se navíc v oblouku naklání jak stará SUV.
https://1326603524.rsc.cdn77.org/getthumbnail.aspx...

Doporučujeme

Články odjinud