Jak schopný je Hyundai Nexo vysavač? Za měsíc vyčistil 918 kg vzduchu!

30 komentářů

Adrian
14. listopadu • 15:49

Vím, že značka pro chudinu také vyrábí rychlovarné konvice, mikrovlnky, vysavače... no a taky auta... kterou jsou nenáročná, ošklivá, ale pro cílovku dobrá, bohužel naprosto bez charismatu a chuti je vlastnit, je to značka komunálu, držme chudině šanci, Huráhej je značka pro vás. :-))))

MUDr.
15. listopadu • 9:39

Škodovácký chudáček mindráček. Blábol za blábolem, výblitek za výblitkem... Závist, že tvá oblíbená a nedostižná značka na nic alespoň vzdáleně podobného Hyundai Nexu nemá. A že jí značka Hyundai úplně ve všech směrech ujíždí...
Máš tam taky něco normálního nebo jsi zralý jen na léčbu? Bohužel, idiocie je neléčitelná. To máš blbé... Tak tě zkrátka musíme stále dokola jen litovat a tvé "kvalitní" příspěvky ignorovat, protože jsou absolutně nesmyslné.

Adrian
15. listopadu • 14:51

Trapné, hloupé, směšné... jako zákazníci Hujajej, jak já vás lituji chudáčci... ty se musíš hochu s něčím léčit a bude to asi vážné... takové potoky blábolů a nesmyslů co tu píšeš jsou jak vzorová brožura bolševika z 50.let ".... nedostižná značka... na nic vzdáleně podobného... blabla zvratky, zvratky..." ty tomu co píšeš ani nevěříš, nebo to píše samotný Kim-Čong-Un-Vošický pod vlivem? Člověk by se tomu nedivil... značka, kterou adoruješ je prostě pro chudinu a ty budeš jen socka co pořádné peníze na pořádné auto ani nemá tak se upnul k podprůměru, zvláštní, ale asi nová doba. :-))))))

Radim H.
15. listopadu • 16:48

Adriane, je až k neuvěření jak můžeš být tak hloupý a omezený. Ten doktor nad tebou má pravdu. Jsi všem k politováníhodný.

Luboš S.
15. listopadu • 9:10

Adrian: nikdo ti nenařizuje si to kupovat, je demokracie a každý si může utrácet svý peníze za co chce. Jen ukazuješ svou hloupost celý zemi.

Adrian
15. listopadu • 14:52

Samozřejmě, i za svou blbost...ty demokrate. Tak si utíkej pro další housku na krámě s logem Hovnai. :-)))

LOL
14. listopadu • 18:15

Ano, ano, značka pro nóbl Čechy je jediná: Zastřelená pipka!

Andreas
15. listopadu • 9:06

Ta "zastřelená" pipka má více než stoletou historii a dělá krásná auta, která nejen dobře jezdí, ale i vypadají a máme je rádi, smiř se s tím ty zamindrákovaný čecháčku. :-)

Elektronaut
15. listopadu • 17:43

Říká kdo? Mluv jen za sebe a nevnucuj to jiným. Každému se líbí něco jiného, každý má na Škodovku jiný názor. Věř tomu, že mnoho lidí jí nemůže přijít na jméno, někdy i z vlastní zkušenosti. Buď kvůli mizerné spolehlivosti, a s ní souvisejícím přemrštěným neadekvátním cenám nebo fádnímu designu. Ale i kvůli tomu, že je to stále pouze škodovka, navíc vyráběná německou firmou.
Má sice stoletou historii, ale úplně k prdu ;-), protože jí ostatní pěkně ujíždí. Krásně je to vidět i na zdejším příkladu. Hyundai má na Škodovku náskok minimálně 20 let. Tak dlouho testuje a vyrábí svá vodíková auta s palivovými články, navíc s autonomním řízením nejnovější generace. Škodovka na něco tak sofistikovaného nemá. Nemá na to odborníky a zkušenosti už vůbec.

MUDr.
15. listopadu • 18:49

Přesně! Navíc nejen škodovka, ale i její chlebodárce VW i s Audi na to nemá. Nedávno přišlo Audi s nápadem spolupracovat (spíš bych řekl jednostranně koopírovat) se společností Hyundai na vodíkových technologiích. Tato "spolupráce" mi zavání jen průmyslovou špionáží ze strany koncernu. Takže bych se vůbec nedivil, že tu zanedlouho díky Hyundai uvidíme kromě Audi i nějaké ty vodíkové škodovky, seaty nebo vágny.

Luboš S.
15. listopadu • 9:20

A k čemu ti je dnes historie značky. Kde je Tesla, Orava, Eta? Nokia byla mezi mobily špička na trhu a kde je dnes. Převálcovaná pro nás ještě nedávno neznámými značkami Huawei apod., které před lety přišli na náš trh a dívali jsme se na ně jako na póvl a dnes? Prostě přišly značky, které zákazníkovi uměly nabídnout za stejné peníze víc než domácí evropští výrobci a ještě se ukázalo že za stejnou nebo lepší kvalitu. Trh se rapidně mění, zaběhlé značky na které jsme byli zvyklí mizí a jsou nahrazovány novými.

Saman
15. listopadu • 16:02

"Kde je Tesla" tohle je na tomto serveru dvousecne :-D

Adrian
15. listopadu • 15:01

Jasně, tohle je asi to nejjednoduší... to je jako říct, že hodinky Omega či Rolex jsou jen přežitek, protože digitálky jsou prostě za menší peníze stejná služba... něco jako letité řemeslo, historie značky, to jsou věci, které ty nemusíš skrze Hovnai řešit, žádnou nemá někomu to nevadí... pro nenáročného zákazníka přesně tahle značka je, člověku jen vadí ta neskutečná arogance a až stupidita s jakou

Saman
14. listopadu • 13:53

zajimava zjisteni1> odkdy se KG vzduchou pocita na mesice? nemelo by se to spise pocitat na ujetou vzdalenost pri nejakem vykonu?2> na vyrobu 1kg vodiku (u mensich aut nizsi stredni tridy dojezd cca 100km) se spotrebuje priblizne 60kW elektriny, kolik asi tak kg vzduchu znecisti elektrarny co dodaji elektrinu pro vyrobu toho vodiku?3> kde jsou ty vycistene necistoty z tech 918kg vzduchu? ve filtru pred palivovym clankem, nebo zustanou v palivovem clanku? kolik stoji novej filtr pred palivovym clankem, a kolik stoji novej palivovej clanek? jiste bude kazdy majitel takoveho auta desne rad ze jeho auto cisti ovzdusi a jeho to nasledne stoji nemale penize na servisu :-D4> jiz jen 5 mesicu a kocicka na elektriku bude v garazi, pak s diskotovanim seknu, je to stejne jen strata casu :-P

Moula
13. listopadu • 19:49

No když to najelo za měsíc 500 Km zbytek času se to válelo v servisu? A jestli by ten krám najezdil aspoň 300 000 km to taky ještě nikdo asi nezkusil. Na dojíždění do práce kdy najedu těch 500 km za měsíc mi stačí elektrokolo to nestojí tolik co tenhle nedodělanej krám. A chtěl bych vidět kdo bude chlastat vodu z vejfuku až to bude mít nalítáno 150000, ale to už asi bude ten vehikl na šroťáku.

Elektronaut
13. listopadu • 20:48

Moulo, :-D kdes přišel na takové chujoviny? To by mě vážně zajímalo. Tipuji tě na typického hospodského povaleče 5. cenové...;-) nebo školeného troll z Bolky.

Šakal
13. listopadu • 18:10

Nexo sleduji už delší dobu a líbí se mi čím dál více. Mě se princip čištění vzduchu opravdu hodně líbí, design future taky fajn. Je to něco nového a neohraného co má rozhodně budoucnost.

vana
13. listopadu • 18:09

Tvrzení autora článku že "..Problém vodíkových aut je pouze ten, že je u nás zatím není kde tankovat ..." mi přijde hodně legrační. Od odborného redaktora bych očekával mnohem komplexnější zhodnocení

Lumix
13. listopadu • 15:28

Jinak, když už se tím Hyundsi chlubi, tak jsem nikde neviděl kolik gramů/kilogramů nečistot to z toho vzduchu odstranilo.

Karlos
13. listopadu • 13:41

Přitom by stačil zákaz prodeje levných čínských brzdových destiček a vedle vzduchového filtru umístit třeba jeden klasický hepa filtr...

Lumix
13. listopadu • 14:56

Ke každému brzdovemu kotouči vysavač prachu z destiček. Ovšem to už tuším nějaký výrobce brzd testuje.

Elektronaut
13. listopadu • 20:40

Tím výrobcem je Hyundai.

Kopy
13. listopadu • 13:27

Nejsem moc fanda vodíku, ale jestli se nám bude lépe dýchat tak víc takových aut :-)

nikdo
13. listopadu • 13:02

Tak a teď již jen dopočítat energii a emise vzniklé při výrobě paliva a dále množství jemných částic z pneumatik a brzd vyprodukovaných během té čistoskvoucí cesty.

LOL
14. listopadu • 18:11

pokud jej budou vyrábět větrníky umístěné na pobřeží elektrolýzou z vody, já s tím problém mít nebudu. :-D

Lumix
13. listopadu • 14:55

S první částí bych souhlasil s druhou až tak ne.

Barum
16. listopadu • 0:48

Pan Pička tu píše o Hnojdajích poslední dobou ale neuvěřitelné kraviny. Za chvíli se bude popírat i holokaust a gravitace. Ach jo ach jo.

Elektronaut
16. listopadu • 14:38

Naprosto dementní příspěvek.

Elektronaut
16. listopadu • 14:40

Aby bylo jasno, Barume, tvůj příspěvek.

JK
13. listopadu • 12:50

Hyundai není moje srdcovka, ale pokud se asiatům podaří v budoucnosti "přebít" klasické baterky vodíkem, tak jsem pro.

Doporučujeme

Články odjinud