Jak schopný je Hyundai Nexo vysavač? Za měsíc vyčistil 918 kg vzduchu!

JK  |  13. 11. 2018 12:50

Hyundai není moje srdcovka, ale pokud se asiatům podaří v budoucnosti "přebít" klasické baterky vodíkem, tak jsem pro.

Odpovědět  |   | 
nikdo  |  13. 11. 2018 13:02

Tak a teď již jen dopočítat energii a emise vzniklé při výrobě paliva a dále množství jemných částic z pneumatik a brzd vyprodukovaných během té čistoskvoucí cesty.

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  13. 11. 2018 14:55

S první částí bych souhlasil s druhou až tak ne.

Odpovědět  |   | 
Barum  |  16. 11. 2018 00:48

Pan Pička tu píše o Hnojdajích poslední dobou ale neuvěřitelné kraviny. Za chvíli se bude popírat i holokaust a gravitace. Ach jo ach jo.

Odpovědět  |   | 
Elektronaut  |  16. 11. 2018 14:38

Naprosto dementní příspěvek.

Odpovědět  |   | 
Elektronaut  |  16. 11. 2018 14:40

Aby bylo jasno, Barume, tvůj příspěvek.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  14. 11. 2018 18:11

pokud jej budou vyrábět větrníky umístěné na pobřeží elektrolýzou z vody, já s tím problém mít nebudu.

Odpovědět  |   | 
Kopy  |  13. 11. 2018 13:27

Nejsem moc fanda vodíku, ale jestli se nám bude lépe dýchat tak víc takových aut

Odpovědět  |   | 
Karlos  |  13. 11. 2018 13:41

Přitom by stačil zákaz prodeje levných čínských brzdových destiček a vedle vzduchového filtru umístit třeba jeden klasický hepa filtr...

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  13. 11. 2018 14:56

Ke každému brzdovemu kotouči vysavač prachu z destiček. Ovšem to už tuším nějaký výrobce brzd testuje.

Odpovědět  |   | 
Elektronaut  |  13. 11. 2018 20:40

Tím výrobcem je Hyundai.

Odpovědět  |   | 
Lumix  |  13. 11. 2018 15:28

Jinak, když už se tím Hyundsi chlubi, tak jsem nikde neviděl kolik gramů/kilogramů nečistot to z toho vzduchu odstranilo.

Odpovědět  |   | 
vana  |  13. 11. 2018 18:09

Tvrzení autora článku že "..Problém vodíkových aut je pouze ten, že je u nás zatím není kde tankovat ..." mi přijde hodně legrační. Od odborného redaktora bych očekával mnohem komplexnější zhodnocení

Odpovědět  |   | 
Šakal  |  13. 11. 2018 18:10

Nexo sleduji už delší dobu a líbí se mi čím dál více. Mě se princip čištění vzduchu opravdu hodně líbí, design future taky fajn. Je to něco nového a neohraného co má rozhodně budoucnost.

Odpovědět  |   | 
Moula  |  13. 11. 2018 19:49

No když to najelo za měsíc 500 Km zbytek času se to válelo v servisu? A jestli by ten krám najezdil aspoň 300 000 km to taky ještě nikdo asi nezkusil. Na dojíždění do práce kdy najedu těch 500 km za měsíc mi stačí elektrokolo to nestojí tolik co tenhle nedodělanej krám. A chtěl bych vidět kdo bude chlastat vodu z vejfuku až to bude mít nalítáno 150000, ale to už asi bude ten vehikl na šroťáku.

Odpovědět  |   | 
Elektronaut  |  13. 11. 2018 20:48

Moulo, kdes přišel na takové chujoviny? To by mě vážně zajímalo. Tipuji tě na typického hospodského povaleče 5. cenové... nebo školeného troll z Bolky.

Odpovědět  |   | 
Saman  |  14. 11. 2018 13:53

zajimava zjisteni

1> odkdy se KG vzduchou pocita na mesice? nemelo by se to spise pocitat na ujetou vzdalenost pri nejakem vykonu?

2> na vyrobu 1kg vodiku (u mensich aut nizsi stredni tridy dojezd cca 100km) se spotrebuje priblizne 60kW elektriny, kolik asi tak kg vzduchu znecisti elektrarny co dodaji elektrinu pro vyrobu toho vodiku?

3> kde jsou ty vycistene necistoty z tech 918kg vzduchu? ve filtru pred palivovym clankem, nebo zustanou v palivovem clanku? kolik stoji novej filtr pred palivovym clankem, a kolik stoji novej palivovej clanek? jiste bude kazdy majitel takoveho auta desne rad ze jeho auto cisti ovzdusi a jeho to nasledne stoji nemale penize na servisu

4> jiz jen 5 mesicu a kocicka na elektriku bude v garazi, pak s diskotovanim seknu, je to stejne jen strata casu

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  14. 11. 2018 15:49

Vím, že značka pro chudinu také vyrábí rychlovarné konvice, mikrovlnky, vysavače... no a taky auta... kterou jsou nenáročná, ošklivá, ale pro cílovku dobrá, bohužel naprosto bez charismatu a chuti je vlastnit, je to značka komunálu, držme chudině šanci, Huráhej je značka pro vás. ))

Odpovědět  |   | 
LOL  |  14. 11. 2018 18:15

Ano, ano, značka pro nóbl Čechy je jediná: Zastřelená pipka!

Odpovědět  |   | 
Andreas  |  15. 11. 2018 09:06

Ta "zastřelená" pipka má více než stoletou historii a dělá krásná auta, která nejen dobře jezdí, ale i vypadají a máme je rádi, smiř se s tím ty zamindrákovaný čecháčku.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  15. 11. 2018 09:20

A k čemu ti je dnes historie značky. Kde je Tesla, Orava, Eta? Nokia byla mezi mobily špička na trhu a kde je dnes. Převálcovaná pro nás ještě nedávno neznámými značkami Huawei apod., které před lety přišli na náš trh a dívali jsme se na ně jako na póvl a dnes? Prostě přišly značky, které zákazníkovi uměly nabídnout za stejné peníze víc než domácí evropští výrobci a ještě se ukázalo že za stejnou nebo lepší kvalitu. Trh se rapidně mění, zaběhlé značky na které jsme byli zvyklí mizí a jsou nahrazovány novými.

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  15. 11. 2018 15:01

Jasně, tohle je asi to nejjednoduší... to je jako říct, že hodinky Omega či Rolex jsou jen přežitek, protože digitálky jsou prostě za menší peníze stejná služba... něco jako letité řemeslo, historie značky, to jsou věci, které ty nemusíš skrze Hovnai řešit, žádnou nemá někomu to nevadí... pro nenáročného zákazníka přesně tahle značka je, člověku jen vadí ta neskutečná arogance a až stupidita s jakou

Odpovědět  |   | 
Saman  |  15. 11. 2018 16:02

"Kde je Tesla" tohle je na tomto serveru dvousecne

Odpovědět  |   | 
Elektronaut  |  15. 11. 2018 17:43

Říká kdo? Mluv jen za sebe a nevnucuj to jiným. Každému se líbí něco jiného, každý má na Škodovku jiný názor. Věř tomu, že mnoho lidí jí nemůže přijít na jméno, někdy i z vlastní zkušenosti. Buď kvůli mizerné spolehlivosti, a s ní souvisejícím přemrštěným neadekvátním cenám nebo fádnímu designu. Ale i kvůli tomu, že je to stále pouze škodovka, navíc vyráběná německou firmou.
Má sice stoletou historii, ale úplně k prdu , protože jí ostatní pěkně ujíždí. Krásně je to vidět i na zdejším příkladu. Hyundai má na Škodovku náskok minimálně 20 let. Tak dlouho testuje a vyrábí svá vodíková auta s palivovými články, navíc s autonomním řízením nejnovější generace. Škodovka na něco tak sofistikovaného nemá. Nemá na to odborníky a zkušenosti už vůbec.

Odpovědět  |   | 
MUDr.  |  15. 11. 2018 18:49

Přesně! Navíc nejen škodovka, ale i její chlebodárce VW i s Audi na to nemá. Nedávno přišlo Audi s nápadem spolupracovat (spíš bych řekl jednostranně koopírovat) se společností Hyundai na vodíkových technologiích. Tato "spolupráce" mi zavání jen průmyslovou špionáží ze strany koncernu. Takže bych se vůbec nedivil, že tu zanedlouho díky Hyundai uvidíme kromě Audi i nějaké ty vodíkové škodovky, seaty nebo vágny.

Odpovědět  |   | 
Luboš S.  |  15. 11. 2018 09:10

Adrian: nikdo ti nenařizuje si to kupovat, je demokracie a každý si může utrácet svý peníze za co chce. Jen ukazuješ svou hloupost celý zemi.

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  15. 11. 2018 14:52

Samozřejmě, i za svou blbost...ty demokrate. Tak si utíkej pro další housku na krámě s logem Hovnai. )

Odpovědět  |   | 
MUDr.  |  15. 11. 2018 09:39

Škodovácký chudáček mindráček. Blábol za blábolem, výblitek za výblitkem... Závist, že tvá oblíbená a nedostižná značka na nic alespoň vzdáleně podobného Hyundai Nexu nemá. A že jí značka Hyundai úplně ve všech směrech ujíždí...
Máš tam taky něco normálního nebo jsi zralý jen na léčbu? Bohužel, idiocie je neléčitelná. To máš blbé... Tak tě zkrátka musíme stále dokola jen litovat a tvé "kvalitní" příspěvky ignorovat, protože jsou absolutně nesmyslné.

Odpovědět  |   | 
Adrian  |  15. 11. 2018 14:51

Trapné, hloupé, směšné... jako zákazníci Hujajej, jak já vás lituji chudáčci... ty se musíš hochu s něčím léčit a bude to asi vážné... takové potoky blábolů a nesmyslů co tu píšeš jsou jak vzorová brožura bolševika z 50.let ".... nedostižná značka... na nic vzdáleně podobného... blabla zvratky, zvratky..." ty tomu co píšeš ani nevěříš, nebo to píše samotný Kim-Čong-Un-Vošický pod vlivem? Člověk by se tomu nedivil... značka, kterou adoruješ je prostě pro chudinu a ty budeš jen socka co pořádné peníze na pořádné auto ani nemá tak se upnul k podprůměru, zvláštní, ale asi nová doba. ))))

Odpovědět  |   | 
Radim H.  |  15. 11. 2018 16:48

Adriane, je až k neuvěření jak můžeš být tak hloupý a omezený. Ten doktor nad tebou má pravdu. Jsi všem k politováníhodný.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Honda HR-V 1.5 VTEC Sport: Uhájí vyšší cenu slušnou dynamikou?

Honda HR-V 1.5 VTEC Sport

Honda se rozhodla ještě více zatraktivnit svůj crossover HR-V a jeho nabídku rozšířila i o verzi Sport. Podívali jsme se jí na zoubek s převodovkou CVT i s klasickou šaltpákou.

17.  10.  2019 | Vladimír Kadera | 20 příspěvků
TEST BMW M2 Competition M-DCT: Jednoduše to nejlepší

BMW M2 Competition M-DCT

S německými výkonovými válkami podpořenými opulentním luxusem a bezpečností se ze scény potichu vypařil důraz kladený na tu nejdůležitější esenci sportovních aut – lehkost. M2 Competition tento trend vysloveně neboří, protože je ale u BMW nejmenší, na odkaz staré školy úplně nezapomněla.

15.  10.  2019 | Miro Mihálik
TEST Peugeot 508 SW GT 2.0 BlueHDi EAT8: Cena za design

Peugeot 508 SW GT 2.0 HDi EAT8

Kombi varianta nové 508 je pohledný a jemně avantgardní vůz, však také po zásluze získal letos ocenění Red Dot Design Award. Není to ale jediná jeho cena za design. Cenu za design totiž zaplatí i zákazníci. Jak fakticky, tak především v přeneseném významu.

13.  10.  2019 | Petr Schnagl | 105 příspěvků

Nejčtenější články

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. Luxus za pakatel si budete moci i půjčit

Čínská Dacia Duster dorazí už příští rok. L…

Bezdrátové nabíjení telefonu, automatická klimatizace, LED světlomety, elektricky nastavitelná sedadla a armáda USB portů. S tím vším dorazí Lynk & Co do Evropy.

8.  10.  2019 | | 66 N/A
Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konkurenty potrápí cenou i kufrem

Nový SsangYong Korando se ukázal v ČR. Konk…

Konkurent Škody Karoq se nyní již oficiálně pohybuje po našem území. Své konkurenty trápí i nízkou cenou.

11.  10.  2019 | | 68 N/A
Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v historii. Scala by se měla ještě učit

Hyundai i30 nově koupíte nejlevněji v histo…

Někteří lidé neprahnou po výbavě, ale chtějí prostě jenom obyčejné auto za skvělé peníze. Řada značek to dnes nechce chápat. Hyundai mezi ně ale nepatří.

4.  10.  2019 | | 255 N/A
Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit. Ještě dlouho vám nenabídne vše

Čekání na novou Octavii se nemusí vyplatit.…

Nová generace Škody Octavia klepe na dveře. Ale teď už doopravdy. Testovacích prototypů se na cestách hemží spousta, věřit se jim ale nedá prakticky v ničem.

22.  9.  2019 | | 74 N/A
Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu v podstatě nemá konkurenci

Tesla Model 3 má české ceny. Na našem trhu …

Tesla Model 3 by měla k prvním českým zákazníkům dorazit na začátku příštího roku. Elektromobil s obdobnými parametry za tyto peníze tu zatím nemáme.

3.  10.  2019 | | 147 N/A