Já dám radu všem a tu nejjednodušší. V utopeném autě zůstane vrstvička zeschlého blatíčka. A kde? Nejrychlejší varianta odklopit zadní sedáky a kouknout pod víčko kryjící palivové čerpadlo. Taky jdou sundat boční plasty u prahů a blatíčko je ve svazcích elektroinsralace, kterou nikdo nemění a taky nikdo dokonale nevyčistí, drží se i na deskách s pojistkami a relátky jak v kabině, tak v motorovém prostoru a zespodu auta to bývá na horní straně náprav, spojovacích tyčích apod. tam to ani wapka nevypláchne. Samozřejmě.může být auto utopené pouze částečně, kdy třeba sjelo čumákem do rybníka a zadek zůstal v suchu, ovšem najít to lze dle mých rad. Nejvíc takových kusů je samozřejmě po záplavách v nějaké oblasti, tak už v tu chvíli je potřeba ostražitost, pokud je to auto odsud. Tak hodně zdaru při nákupech.
Nepoznáš nic a koroze je nejmenší problém. Nejhorší je oxidace kabelovejch konektorů a kolapsy řídících jednotek - to je konec.
Jednou jsme takhle v bazaru koupili Ford Fusion. Podezřelého na něm nebylo nic, žádné fleky, nijak nesmrděl, pod interiérovými záhyby žádná špína. Ale vlastně jo, podezřelé bylo, že měl celý podvozek natřený na černo. No a po roce to začalo... liška všude.
njn, tak to dopadne, kdaž se natře rezavej podvozek bez očištění a odmaštění
aspon bol podozrivo lacny ci aj na tom si dali zalezat? a si to aj nejako vyriesil, ci ta vyfakovali het?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.