České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

116 komentářů

Jarda
15. prosince • 9:17

Řešil jste někdo problém s vlhkostí i nějakým jednorázovým vysušením elektrickým odvlhčovačem? Doposud jsem používal https://www.akoupelnyatopeni.cz/dum-a-zahrada/ceresit-sto... ... , ale to mě nyní už nepomáhá, protože převážím vlhké věci na stavbu..

Roman
21. listopadu • 9:08

Rozdělat pročistit lyžiny, zkontrolovat zda nevyskočilo z držáku.

Anežka
28. července • 10:58

Ahoj chci se zeptat, nejezdí nám okenko u ridice. Moturek jede, ale okenko nechce dolů, jen se to jakoby skubne. Den před tím fungovalo bez problémů a ráno nic. Nevíte, čím by to mohlo být? Pred zimou nám v něm prasklo jakoby, ale jelo to dal. Žádný problém nebyl. Až teď. Díky za rady

Mighty
16. prosince • 17:45

Řidiče neštve zamlžené okno..řidiče štvou jiní řidiči, kteří např neví jak používat mlhovky, blinkry...Dále pak se jim nelíbí to jakýmn způsobem se "opravují" naše silnice a jakou rychlostí se staví nové úseky dálnic...a je toho strašně moc, nemám tolik času na to to tu vypisovat :D

Jiri
16. prosince • 23:37

jo jo mas recht svata pravda tady se stim serou zevsim a drahe je to a kdyz to nakonec udelaji tak zarok to uz frezujou protoze to vojebaly a porad dokola ty jejich tri vrstvy asfaltu at se jedou kouknout do nemecka tam pokladaj jednu velkou vrstvu a je klid ale oni nato maji hlavne valce ale my nemame nic jen lopatou umlatit a je hotovo.

Tomino
16. prosince • 15:59

Myslím, že nejvíc štvou řidče ucpaný dálnice. Odmlżit okno neumí jen retard ale kdo umí ,,pročistit,, stojící dálnici?

jan
16. prosince • 13:41

Nejvíc je to znát to zamlžení když dělám se svým přítelem techtle mechtle to je pak dusňoučko a autíčko je celé zapařeňoučké.

Honza
16. prosince • 17:47

Jo, kdyby sis aspoň nevymejšlel ty buzíku

jan
16. prosince • 13:38

Nedej bože když si do vlhké sedačičky sedmu pak mám mokrou sedínku ježíškute.

jan
16. prosince • 13:35

No když je v auťánku teploučko tak pak stoupá vlhkost a výroneček je na světě božínku.

Elpin E. (Elpin)
16. prosince • 8:52

Nejlepší je, když to takhle začne po rozjetí mlžit, člověk na to pustí větrák na max a ono to začne pomalu zamrzat... :-D

LANS
16. prosince • 8:11

No to se ani nedivim kdyz si kupujete ty koncernivy strepy šáde je toho dukazem. :D

Karel
15. prosince • 19:18

Tak od doby co mám forda a elektricky vyhřívané čelní sklo tenhle problém neznám.

Tomas
15. prosince • 8:01

Zamlžená okna mě vůbec neštvou, a to jezdím opravdu hodně.
Daleko víc mě štvou bezohlední šoféři kamionů, obvlášť ti z Polska. Jezdí jak hovada a česká policie to přehlíží. Raději si stoupnou někam, kde můžou kasírovat za mírné překročení rychlosti.

Josef
15. prosince • 10:29

Kažého štve něco jiného, Thomasi...
Mne jen překvapilo, jak rozsáhlá "diskuse" se rozběhla okolo banálního tématu se zamlženými okny a kolik lidí si s tím nedokáže poradit samo. Kdo si nedokáže pomoci a má se zamlženými okny neustálé "starosti", tak jediným spolehlivým řešením je dálkově ovládané nezávislé topení. Pomáhá též pomocné elektrické topení, které topí hned po nastartování - než se omete sníh problém vyřešen. Suma sumárum - používat "pořádné" auto. No a když není možnost pořádného auta, tak se s problémem smířit a hold větrat, průvan a zejména nenechávat v autě mokré věci, mokré koberce nebo louže na gumových kobercích.;-)

pepin
14. prosince • 21:43

Já to řeším stisknutím tlačítka Vyhřívání okna a je to! Jak prosté a ůčínné.

jano
14. prosince • 20:54

Okna se mlží v důsledku rozdílu teplot, žádný pohlcovač vlhkosti nepomůže. Když do studenýho auta naložím děti a psa (ten navíc má teplejší dech), tak se v momentě okna opotí a pokud je venku velký mráz tak i zevnitř omrznou. Stejně tak se opotí okna když v létě začne liják a okna se rychle zchladí a uvnitř je teplo. Je velký rozdíl pokud někdo jezdí sám nebo pokud má plné auto lidí.

Daniel Blažek
14. prosince • 10:07

Okna jsem nikdy neškrábal ,je to zbytečně spálená energie .Mě vždy stačilo vzít do pet lahve teplu vodu (teplota cca co snesete na ruce)Auto nastartuji ,a mezitím pomalu polévám okno teplou vodou a ihned stahuji vodu gumovou stěrkou .Pak si v klidu sednu do auta motor je ohřátý cca na 40 a můžu vyrazit ,Jo ,a klidně můžu na okna dýchat a nemlží se mi .

Mitzi
14. prosince • 18:00

S tou teplou vodou opatrně.Je tu jisté riziko,že rupne sklo. hlavně při větším mrazu.

Daniel Blažek
15. prosince • 18:14

zatím to dělám asi dvacet pět let ,a v pohodě .jen v létě když jsem chtěl auto ochladit ,tak studená voda z hadice a prasklé okno udělali svoje .a to byl fofr jak se pavouk rozjel po okně .

Endy Moog
14. prosince • 9:35

Proti zamlžení oken stačí nechat pootevřené okno ( stačí škvírka) aby mohla vlhkost ven a nekondenzovala na sklech. Ráno jsou skla vždy suchá ( uvnitř) a pokud se začnou mlžit za jízdy, stačí zapnout (kromě topení) ještě klimatizaci. V novějších autech se zapne klimatizace automaticky při zapnutí ofuku skla.

Václav Babbuka
14. prosince • 7:58

Zase nám pan redaktor chce nacpat do hlavy nesmysly, české řidiče nejvíc štvou? Mě nejvíc štvou retardéry, které mi ničí auto a omezení rychlosti na zbytečných místech.

Radon
13. prosince • 22:46

To fakt nikdo nepouzivate ten sprej na koupelnove zrcadlo? Mne to pomaha v koupelne i v aute. Plus oklepnout si snih z botu pri nasedani a obcas klimu na vysuseni interieru.

Honzík
13. prosince • 22:15

Jenom zdržování a zbytečný řeči. Auto nastartuju, pustím topení na sklo, vylezu, poliju všechna okna konví teplé vody, nasednu a jedu, a to hned.

Marco
14. prosince • 10:49

A kde má člověk vzít uprostřed města tu konev horké vody, he? Vole.

kerim
13. prosince • 21:11

,,,tak mě se naposledy mlžila okna u Trabantu a v noci i trenýrky....ale to už je řada let

Tak já fakt nevím...
13. prosince • 20:09

Nastartuji zapnu klimu a nemám problém. V autě bez klimy jsem to nepřehříval. Spíš mě fascinuje, že furt někdo řeší kok-tiny a závažný téma se obchází.Proč nikdo neřeší dementy, co si schválně zvedají světla, aby líp viděli? Dneska jsem málem sestřelil chodce na silnici bez krajnice. ( nebyl zrovna reflexní) Protože jeden za mnou mi to pral do zrcátek hned zpoza kufru a druhý z protisměru. No kluk měl kliku. Zašlápnul jsem to včas a on uskočil do trávy. Fór byl v tom, že ten za mnou si myslel, že jsem to udělal schválně a tak mi ještě vylepšil komfort dálkovýma. Ten si toho chodce ani nevšimnul. Oni ti řidiči s autem, co mají šíp ve znaku, jsou takoví jiní...

Joe Doe
14. prosince • 18:16

"co si schválně zvedají světla"Si si isty, ze je to naschval? Vacsinou take aut taha kufor po asfalte, vacsina ludi netusi, ze moze nastavit sklon svetiel, nie aby to robili naschval....=

Míra
13. prosince • 21:25

Proti oslnění ze zadu si přepnu vnitřní zrcátko.Když jsem míval auta co to
neměla tak jsem ho vytočil ke spolujezdci.Ze předu je to nepříjemné.Ale já
se snažím dívat na krajnici.Ale, sleduji i silnici před sebou.Kdysi se mi stalo,
že po středové čáře jel hodně napitý cyklista....chce to naučit oči,aby oslnění bylo minimální .Zatím jezdím
pár desítek let bez nehody.,

paros
14. prosince • 8:57

já mám prostřední zrcátko schválně namířené šejdrem dost často. jinak to nejde, stačí ty světlušky z protisměru. ještěže nemám nějaké to placaté auto, to by mě oslepovali úplně všichni. kdo jezdí v něčem vyšším, ten se tiše pochechtává.

Max
15. prosince • 19:27

Prostřední zrcátko se mi automaticky ztmavuje podle intenzity světla. Tak alespoň tohle nemusím řešit.

M
13. prosince • 20:50

To asi nebudou zamlžená okna. Spíš zamlžený mozek. Na to kočkolit nepomůže. 😊

k.ik
13. prosince • 19:54

parkuju u řeky, v zimě námraza na oknech z obou stran

antijouda
13. prosince • 18:27

Já jsem v autě objevil ventilaci, případně klimatizaci. Zkuste to, fakt to funguje.

bohumil
13. prosince • 17:00

Krásné, akorát jsem se nic nedozvěděl co nevím dávno.

Ivana Hauzerová
13. prosince • 16:45

Podle mě je nejlepší stelivo pro kočky v ponožce pod přením oknem, ale i u zadních sedadel na podlaze.

Jana
14. prosince • 16:27

Nejlepší je rýže v ponožce. A jinak s tím mně, (komu čemu) se píše opravdu mně).

Tom
13. prosince • 16:08

Mě se mlži okna když topím na 21 a víc.Klima pod 4c nezapne.

el nino
13. prosince • 16:32

Mě???? Ty vole vždyť Ty neumíš šesky!!!
Mně se píše správně!

petr r. (petrumr)
13. prosince • 17:25

nemáš pravdu.

Jan
13. prosince • 18:27

Má pravdu.

Pupu
13. prosince • 16:07

Klima i fusekle s "kočkolitem" je dobrá věc. Vyvětrání po jízdě taky. Ale přijdu k autu, nastartuji, zapnu vyhřívání předního a zadního okna. Zapnu topení a foukání nahoru na okna. Obejdu auto. Oškrábu boční okna, ometu sníh z karoserie a nasedám do vyhřátého auta. Stěračema setřu to, co zbyde vepředu i v zadu a odjíždím. Cca 5 min. No problem. Přeji všem ☺️šťastnou cestu.

Michal
14. prosince • 14:28

Pupu každý nemá v autě tří válec který už za 5min fakt začíná topit.

JU
15. prosince • 18:50

psal o výhřevu okna.. mam taky, super věc

el nino
13. prosince • 16:34

presne tak sa to robí...:-D

mikeš
13. prosince • 15:10

celý léta mam v autech dámský fusekle naplněný kočkolitem a je pokoj,okna se nemlží

Tak já fakt nevím...
13. prosince • 20:12

Můžu použít pánský, když jsem single?

Janek
13. prosince • 14:41

Větší blbost jsem nečetl, hlavně autor zapomněl napsat, že nemáme dýchat, to způsobuje mlžení.

Milan
13. prosince • 13:18

V zime v mraze naštartujem, ponáhľam sa späť do tepla dojesť rohlik s treskou, dopijem kávu a o 15 min. keď sa vrátim je kabína vyhriata, okná odmlzene. Stálo ma to max 0,3 dc nafty.

Potvora
13. prosince • 13:26

Vstanu, protáhnu se, vytáhnu mobil, pustím výhřev interiéru (pakliže jsem ho už neměl nastavený v plánu), vykonám potřebné ranní procedury a obleču se a jdu k autu. Vytahuju konektor ze zásuvky a usedám do teplého vozu. A za zvuku chrupajícího sněhu mířím svým elektromobilem vstříc novému dni :-). Stálo mě to max zlomek kWh a navíc tím nečadím a nehlučím sousedům čtvrt hodiny pod nos :-).

JU
15. prosince • 18:49

až takový auto bude stát 100tis, tak si ho pořídím, na cesty do práce a po městě bude super... ale jak zabezpečit tu prodlužku z bytu před barák?...

moje jmeno
13. prosince • 13:49

...a večer zastavím autem u nejbližší nabíječky, sednu na tramvaj č.10, po 7 zastávkách skočím na metro, pak jedna zastávka busem a sem doma. Po večeři zpátky busem, metrem, tramvají, přejet, zaparkovat a těšit se na zimní rozmražování. Super, gratuluju :-D

petr r. (petrumr)
13. prosince • 15:43

Každý nebydlí v paneláku. A on psal, že než nasedne tak vytáhne kabel.

jeho jméno
13. prosince • 20:50

Každý ne, ale celkem dost ano. ...stočí kabel, který mu někdo nesebral, nepřeseknul a odnese ho do garáže, kam se mu e-auto nevešlo, protože v ní stojí nafťák s plnou nádrží, připravený na víkendový výlet....;-)

boban
13. prosince • 15:37

Ti co nemají elektromobil prostě nepochopí.
Nejvíce mne pak baví tací kteří tvrdí jak elektromobil nikam nedojede a když se jich člověk zeptá kam jezdí, tak dostane odpověď že 4km do práce a jednou za týden na druhý konec města do obchodu. :-D

jeho jméno
13. prosince • 20:47

Ale já to chápu. Na hrkání po městě a do práce super - vo tom žádná! Ale na výlety a dovolenou sorry jako, mám rád jistotu. Už jen obyčejná cesta 100km do Prahy za nákupy začíná být celkem solidní adrenalin. :-D

jarek
13. prosince • 12:53

Stelivo pro kočky mám ve 3 ponožkách, kabinový filtr měním každý rok a přece
se stále potí.
Ty vaše rady jsou na h....!!!

třeba to někomu pomůže
15. prosince • 10:12

kabinový filtr vytáhnout, n e p o u ž í v a t v zimě, pod nohy řidiče si ráno dávám
papírový ručník - více listů - dle množství vody respektive ledu zachycené na gumovém
koberečku, pokud nasáknou vodou vyměním je co možno nejdřív za suché a odstraním z prostoru posádky,
to jsou atributy, které mi výrazně zmírní vlhkost a zvýší komfort jízdy v autě,
pro účely snížení
vlhkosti dle potřeby a možností umístím vozidlo v garáži a nechám pootevřená okna kvůli vysychání,
toto vše ve spojení po 1. ranním nastarování a využívání fce odmražování předního skla
-----------------------------------------------------------------------------------------
se značkou vozu to nemá nic společného, i tzv. lepší vozy (dle ceny) mají potíže
s vlhkostí na sklech viz např zde:
https://www.c-klasse-forum.de/forum/index.php...

paros
14. prosince • 8:49

já občas vozím osobu, která se počurává. vždycky se přizná, až už je to venku. osobě plínky a sedadlu igelit. a modlit se.

Hery
13. prosince • 17:47

Jo přesně všechny tyto vymoženosti jsou naprd! Jediné co funguje je přístřešek na auto, klimatizace, vytápěné přední okno a oklepat snih z bot. Čauky

Dagmarrr
13. prosince • 16:58

tady asi nebude chyba v těch radách :-)

Joe Doe
13. prosince • 13:01

Neda mi nespytat sa....Tie ponozky si pred tym vypral? ;)

Ja
14. prosince • 6:17

Ponožky musí být pouze Adidas jiné nefungují:)))přijde mi to kravina nastartují větrák naplno a za minutu ok

joe
13. prosince • 12:44

je super čidlo na čelním skle které zapne klimu i když je vypnutá na pár sekund - nebo 2 minuty když detekuje zvýšenou vlhkost v autě, mapř.kia ceed;-)

k22
13. prosince • 12:12

Dám prostě ofuk čelního skla, zapne se klima a za pár vteřin je to v cajku..bez ponožek, podvazků, podestýlky.....ale mám kundaje :-D

Twan
13. prosince • 15:17

Renault na to má tlačítko. Sice asi i chvilkama popoletí ja se ta ventilace zapne naplno, ale za 10s je zamlžení pryč.

petr r. (petrumr)
13. prosince • 15:40

to má i citron.

Dagmarrr
13. prosince • 11:41

Ale hlavně, FOUKAT NA SKLA STUDENÝ VZDUCH!!! Teplým vzduchem, ač se to zdá nepochopitelné, to trvá mnohem déle. Ti co tomu nevěří, to mohou vyzkoušet třeba v koupelně s fénem na zrcadle. Studeným ho odmlžíte za pár vteřin... A samozřejmě v zimě mít gumové koberečky a ty vylelávat a vyklepávat z nich sníh a ponožky se stelivem či podobné prostředky na absorbci vlhkosti je nutné pravidelně doma vysušit.

XYZ
13. prosince • 10:15

11 z 10 zubařů doporučuje: okno se nezamlží, pokud je teplota skla vyšší než aktuální rosný bod.

Joe Doe
13. prosince • 13:00

No jo, ale ceska trojskla primo od vyrobce do auta nedas ;)

Jan
14. prosince • 7:22

Ta zlatá ryba, prostě nefunguje. Nechte to na nich, oni vám s okny pomůžou. :)

Honza
13. prosince • 10:00

Tak hlavne cas od casu umyt okna i zevnitr. Ciste se mlzi mnohem min a rychleji odmlzi.

Joe Doe
13. prosince • 9:46

"... omést sníh z vnější strany oken.... Jejich prohřátí pak nebude trvat tak dlouho a zamlžení uvnitř se zbavíte rychleji."No.... Sneh je fantasticky izolator takze vrstva snehu na okne bude pri nahrievajucom sa aute fungovat ako izolant. Inak povedane, ak sa stratite v zime v lese, a nechcete zamrznut, treba sa zahrabat do snehu a minimalizovat tepelne straty - rada, ktoru v Kanade dostanete pri kazdom zimnom vylete do prirody.Z praktickeho hladiska je potrebne okna a strechu pred jazdou zbavit ladu a snehu :D

Yaro
13. prosince • 15:58

Hele JOe, tys měl někdy sníh ZEVNITŘ? Že tak zdůrazňuješ omést z vnější strany oken:-D

petr r. (petrumr)
13. prosince • 17:22

když rodsterem jezdí ve vánici bez střechy, tak to tam taky ulpne.

Michal
13. prosince • 9:37

Pokud je sníh či námraza nastartuji i vyhr sedacky,1stupeň na okna dám cigo a jinak auto klima řeší zamlzeni lusknuti prstu.

paros
14. prosince • 8:44

Můj osvědčený recept na odmražování: nastartovat, na škrabání se vybodnout, usadit se pohodlně do lóže, zhltnout nějaké to drobení do auta a v rychlosti juknout na facebook. o hodinu a půl později je auto dokonale odmražené, suché a připravené k jízdě. I bez klimy.

Seph
15. prosince • 9:35

Tak to se určitě vyplatí, nechat pokaždé hodinu nastartované auto...sousedi to ráno taky ocení..

Jirka z Olomouce
13. prosince • 15:04

Já když kouřím, tak zvracím ...

Kikot
13. prosince • 17:57

Možná by partner mohl změnit jídelníček, zkuste ananas a čokoládu. B-]

dmnt
14. prosince • 8:27

Á, pán se vyzná, co ještě doporučuješ za fígle? Kdo maže, ten jede

David
13. prosince • 9:36

Stelivo pod mačky silica gel nasypem do ponožky,položím pod sedačku a hotovo. Vlhkosť nemá šancu.

Zdeněk
9. ledna • 16:58

Tohle mě zajímá, je to velmi jednoduché. Do ponožky je kolik? 250g? A jak často měníte?
Děkuji

Joe Doe
13. prosince • 9:40

Ja tom mam na chalupe v pivnici plochych krabiciach. Pomaha. :)

karlos
15. prosince • 1:56

není lepší si koupit auto místo mrdky jménem škoda ? Drátoskla má každé slušné auto-kromě embéček...Senator,Scorpio nebo Audi 100 to měly už před 35 lety....dnes to mají všechna auta od C MB až po Focuse...jen ty embéčka to nemají,proto se mlží non stop,staré i nové....

petr r. (petrumr)
13. prosince • 15:37

není lepší solární větrání?

Joe Doe
14. prosince • 18:09

Lepsie a vhodnejsie su casto dve diametralne odlisne veci.

Ludecek
13. prosince • 9:26

Ano,u vozu SKODA se zamlzuji okna. A proto to ceske ridice stve,protoze v jinych znackach proste nejezdi.

Ina
13. prosince • 23:11

Škodověnky jsou super, ty se nepotěj, ale japonci... to jsou krámy zapocený...

Ja
14. prosince • 6:14

Blbost to je česká zarputilost.skodovky jsou průměr chce to se svézt v zahraničním autě je o minimálně třídu výše.a taky nebýt ovce.

Jan
14. prosince • 7:19

Je to tak, škodovky se mlží jako žádné jiné auta, obzvláště Fabie. Ta ie tragická.

Weigel
14. prosince • 22:40

Jak vnikání vlhkosti do Škodovek není konstrukční chyba, ale jen vlastnost.

Trenér
13. prosince • 23:28

To je bohužel pravda.

Vencl
13. prosince • 17:41

Ludeček :Co si pamatuji, tak si chtěl Šdodovku taky.:-D
Jenomže Tvoje pracovní vytížení je takové, že nemáš ani na jízdenku
na autobus po městě. To si hold tu Škodovku dovolit nemůžeš.
Hold někdo má a někdo nemá............B-]

Xixao
13. prosince • 21:52

Holt. Hold vzdavas...

.
13. prosince • 13:26

Skoro bych chtěl napsat Ludecek blbecek, ale nejsem sprostý.

Renek
13. prosince • 13:13

Tak proč mám Opla a zamlžuje se taky? Jo a fakt jsem Čech. :-D

p.
13. prosince • 8:53

Zamlzena okna jsou jen dusledek lidskeho dychani, uzavreneho privodu vzduchu z venku do kabiny a nevysuseneho auta ... pokud budete s rozumem pouzivat topeni a zroven zapnete klimatizaci (dnes ji ma snad uz kazde auto) a to klidne na celou dobu jizdy (zalezi na vkusu uzivatele), neni nutne pak mit pustene ventilatory ani na 100%, staci uplne bezne (ve vetsine auto) automaticke rizeni otacek.Zakladem uspechu je ovsem to, ze do kabiny auta netece/neprsi - tzn. ze vam tesni stresni okno, ze tesni gumy kolem dveri a oken. Pak se prebytecne vlhkosti z dychani posadky a z bot zbavite rychle a okna nebudou namrzla ani po stani v noci.A jeste je velmi vhodne nenasedat do auta drive, nez ho oskrabane z venku a je pripravene k nastartovani a odjezdu... pokud do auta nasadite 3 lidi (mamina tam nacpe treba deti), co cekaji az se to pak vse udela, tak za ty 2-3 minuty (nekdy i dele) zadychaji interier a vodni para pak logicky na sklech namrzne.

Mike
13. prosince • 11:58

#1: Po skonceni jazdy otvorit dvere a dobre vyvetrat auto.
Tym sa zabrani tomu, aby sa teply vzduch v aute vyzrazal (prip. az zamrzol) na studenom skle pocas chladnej noci.#2: Kupit pripravok proti zahmlievaniu skla.
Pomoze aj pena na holenie, ktora zabranuje tvorbe mikrokvapiek na skle, ale neodstranuje vlhkost, t.j., vyvetrat auto po jazde je stale potrebne.

MM
13. prosince • 8:44

V životě jsem problém se zamlženými okny neměl.

zdeněk matoušek
14. prosince • 13:25

Lžeš. ZM

.
13. prosince • 13:39

Asi nejsi tak starý.

robert
13. prosince • 9:21

neverim nebo zijes v Malajsii :-D

Joe Doe
13. prosince • 9:39

Geograficka poloha Malajzije znamena extremne vysoku vlhkost :)

dusac
13. prosince • 19:36

:-D
tak tam bude mráz jak na sahaře.:-D

Tom
13. prosince • 13:13

A???

Stanislav Podřanský
13. prosince • 8:48

dobre vedet

MM
13. prosince • 9:11

Přesně tak.

petr r. (petrumr)
13. prosince • 15:33

málo jezdíš, málo stojíš. Prostě nejsi motorista.

MM
13. prosince • 16:19

Spíš si kupuju auta s dobrou cirkulací vzduchu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Míša
13. prosince • 23:07

Hadraplán... 😁

libor
13. prosince • 18:22

nebo motorku......

petr r. (petrumr)
13. prosince • 17:19

když zastavíš, tak máš puštěný pořád větřák?

MM
13. prosince • 19:08

Myslíš větrák? Musíš konkretizovat co myslíš tím zastavit.

dmnt
14. prosince • 8:24

chytrému napověz

MM
14. prosince • 8:50

Šup. Tak mi napověz místo zbytečnýho příspěvku. Já nemužu vědět co se zrovna Petrovi odehrává v hlavě.

Doporučujeme

Články odjinud