Jak na systém hlídající nezapnuté pásy? V Číně mají řešení

Na tom, že jízda bez zapnutých bezpečnostních pásů je mírně řečeno hloupost, se snad většinově shodneme. Najde se ale spousta řidičů, kteří z nějakého důvodu tento základní prvek používat nechtějí, a na ty pak čeká u nových automobilů nepříjemnost v podobě varovného tónu, který vás chce donutit k tomu, abyste se připoutali. Řešením je zapnout pás a sednout si na něj, to ale není úplně pohodlné.

Bezpečnostní pásy: vývoj se nezastavil

Bezpečnostní pásy: vývoj se nezastavil

V Číně je údajně podobných řidičů mnoho, a tak není divu, že právě zde také existuje řešení, a sice spona bez pásu. Jak je vidět na přiložených fotografiích, variant existuje celá řada počínaje zastrčeným koltem a konče u loga oblíbené automobilky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Zdroj: carnewschina.com

TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 8 příspěvků
Minitest Škoda Karoq 1.0 TSI: Dělám, co můžu! Stačí to?

Škoda Karoq 1.0 TSI (minitest)

Zázraky od malého litrového tříválce v poměrně velkém crossoveru raději nečekejte, poněkud překvapivě však základní motor z Karoqu nepoužitelnou brzdu provozu nedělá.

12.  5.  2018 | Miro Mihálik | 85 příspěvků
Minitest BMW 630d xDrive Gran Turismo: Rudý samet

BMW 630d xDrive GT (minitest)

Třílitrový šestiválce s jedním turbodmychadlem byl ještě donedávna základním vznětovým agregátem BMW 6 GT. Výkon 195 kW není malý, dost možná ani více nepotřebujete.

8.  5.  2018 | Jan Mička | 12 příspěvků