Kdyz vam reknu, ze mi autoradio a reproduktory zapojovali v servise na 4krat a nakonec jsem to nechal udelat specializovanou firmou (bohuzel za penize navic) tak mi to nebudete verit. Jinak oba servisy Nissan v Brne nestoji za nic! Dobre zkusenosti mam s Porsche Brno a ROS a.s.
Nalozit ho po strop C4kou /samozrejme vramci nosnosti auta/, rozbehnut a vrazit do showroomu Ako v Iraku
Tak moc mi to zase nevadi ( nejedna se o zasadni prekazku v uzivani ), myslim ze tenhle clanek je adekvatni reakce.
Trochu mě vyděsila hláška o alarmu zapojeném způsobem, kterému se mezi námi elektrikáři říká "Kroutilovy svorky". Časem ty dráty na povrchu zoxidují, a stane se následující:
1) tam kde tečou malé proudy, zapojení přestane fungovat.
2) Tam kde tečou větší proudy, spoj se začne hřát. Potom se začne tavit izolace, vyzkratuje se s něčím dalším a nakonec auto třeba shoří.
A´t žijí profíci ve značkových servisech.
My tomuto spojení v rozhlase říkáme Kluge-Kluge
Zajimalo by mne, jestli ta nabizena cena v AAA byla po telefonu nebo po prozkoumani vozidla. Kdyz jsem prodaval sve auto ja a nabidl jsem ho do AAA, po telefonu nabidli 2,5x tolik, co potom, kdyz jsem s tim autem prijel. Kamarad, co jim nabizel sve stare facko, mel "cenu po telefonu" asi 40 tisic a po prijezdu do servisu mu rekli, ze vic nez 25 mu za nej nedaji. To jenom pro upresneni, ze vykupni cena po telefonu u AAA bude v nejlepsim pripade snizena tak o 60%, realu spis jeste vic.
Mne po telefonu nabidli 120tis. a nakonec jsme skoncili na 100tis.(bez radia, na plechacich a bez zadniho plata s reprakama ). U Skodovackejch dealeru mi nabizeli 75-95tis. a to trvali na tom ze tam bude radio a ty original 14" elektrony ( byl to L&K ). Takze celkove jsem dostal 100tis. v AAA, za 10tis jsem prodal ty elektrony i s gumama a radio a repraky mam v te Oktavce.
Já mám opačnou zkušennost. V AAA mi nabízeli 90 000Kč a dealer Škoda to vzal protiúčtem za 115 000Kč, to bylo hodně slušné, sám jsem si auto cenil na 120 000Kč. Dneska toho asi litují, protože ho ještě neprodali a to už ho nabízí za stejnou cenu co ho koupili.
moýžná jste jen nepochopili filosofii AAA:
1) chcete-li prodat své vozidlo, tak musíte volat, že ho chcete koupit, oni vám naslibují vpravdě odpovídající nízkou cenu (aby Vás nalákali) a současně si tak vytvoříte poptávku a odbyt na svůj vůz
2) chcete-li koupit vozidlo, tak jim musíte volat, že jej jedete prodat, oni vám zase naslibují vysokou sumu, aby vás nalákali a ta cena bude tak +/- sedět s jejich nabídnutou výkupní cenou sedět.
Jejich obchod je o psychologii, když vás nenalákají k sobě, tak neudělají obchod a že k tomu používají těchto nečestných praktik, to jim je jedno, stejně nejde dokázat, že to je cílené uvádění lidí v omyl. Musejí mít dost dobrou motivaci, když takto bezostyšně lžou.
Presne tak ! Tí telefonickí pracovníci majú jedinú úlohu - donútiť vás, aby ste prišli osobne, či už za účelom nákupu, alebo predaja auta. A používajú na to všetky možné techniky vrátane nečestných a nepoctivých... viem o čom hovorím...
jo, tohle sem zazil taky. Na internetu jsem si, jen tak ze srandy, zadal, ze bych chtel sportovni vuz znacky nissan, ktery u nas sezenete jen velmi tezko. Samozrejme, nic neni nemozne a hned nadruhy den mne volali z AAA ze tomu nebudu verit, ale ze pro mne maji pripraveny vuz. Chteli vedet, jestli mam neco jako protihodnotu, ... na kterou mne pak volal z jine pobocky AAA ze maji kupce na moje auto, ale ze ho musi videt a kdy jim ho muzu ukazat.
Kdyz sem prijel do bazaru, tak nejenom, ze auto, ktere sem chtel nikde nebylo, ...dokonce si jeden z prodejcu vymyslel, ze uz ho tam meli ale asi pred tydnem ho prodali, .. pricemz na internetu nebylo a "baba" v telefonu mne rekla, ze ho prave privezli a na internetu neni, protoze ho jeste nestihli nafotit :)
nicmene tahle taktika se jim, v mem pripade, nevyplatila. Protoze si u nich nekoupim asi ani trikolku. Jinak ale do telefonu mne rikali same zajimave veci, to se musi nechat.
peter, to auto stalo u dealera viac ako 6mesiacov, autor to napisal. za toto sa mi zda zlava 60tisic primerana.
za kazde dalsie poskodenie mala byt dalsia zlava
Sleva 5% pod nákupní cenu není přiměřená, to prodejce zpravidla takto levně - s 20% slevy - nevyprodá (pokud tam není nějaký jiný důvod), většinou nedopustí, aby to tam tak dlouho leželo, to to prodá za nákupní cenu raději do 4 měsíců, a jak je v článku uvedeno, tak tak asi ve skutečnosti nestálo, když někde bouralo (možná při předváděcí jízdě?).
V každém případě když si jdete koupit auto (k serióznímu prodejci), rozmyslete si co chcete koupoit a uveďte to do objednávky (bezvadné, neopravované), kterážto podpisem obou stran se stane smlouvou, jedině pak máte právní jistotu, co vlastně dostanete. To neplatí jen pro kozupi auta, ale každé dražší veci, do které případně nemusí být až tak na první pohled vidět.
Takto dopadnu ludia, ktori kupuju zlavy... Nikdy nic nie je zadarmo!!! To plati najma o znackach ako FIAT, IVECO, BMW a pod., ktore nevedia presvedcit nicim inym, len zlavami. Kazda zlava ma ale svoj hacik, ze?
Nevím co autorovi článku na tom přijde divného ? Může jít klidně před brány výrobce a stejně mu nikdo nezaručí, že auto je v 100% pořádku. Pohybuji se v branži a vím, že i ve fabrice Škoda Auto se občas stává nějaký crash, který se řeší opravou. To, že si někdo koupí u dealera nový vůz, který už měl něco opravené není nic nad čím se dá pozastavit. Zvláště, když na vůz byla sleva 60.000 Kč. Jestli si někdo myslí, že něco dostane zadarmo, a že nabízená sleva je milosrdenství, je naivní. Apropo na trhu je několik produktů lepších za podobnou cenu...
Jednodužší, než blacklisty bude při koupi i nového vozu přidat magické formulky do kupní smlouvy (objednávky); kdo nesepisuje řádnou objednávku, špatně činí a může dostat vpravdě cokoliv (jak je vidět) a že se Škoda Auto a.s. nepozastavil nad tím, co dealer prodal?
Asi to bude tím, že skutečně v tomto případě kupující neuzavřel vůbec žádnou kupní smlouvu (fakturtu v tomto případě považuji za velmi nedostatečnou pro tento účel kupní smlouvu).
Takže přidáme do smlouvy (objednávky), že auto bylo nikdy nebourané, nepoškozené a neopravované a že jeho stav odpovídá stavu, ve kterém opustilo výrobní závod atp. a zejména, že nedodržení parametrů smlouvy zakládá právo kupujícího odstoupit od smlouvy a že tím není dotčeno právo na náhradu škody kupujícího vzniklé zaviněným porušením prodávajícího. Předložením takové smlouvy tomuto prodejci by byl nejrychlejší a nejúčinější test Protože ne vždy máme v předmětu koupě čas se vrtati a zkoumati a mnohdy to ani není pohodlné a psychologie nepodstivého prodejce je vypracovanější, než u průměrně zkušeného kupujícího (nemá šanci proti prodejci). Takových vzorových smluv je na netu hafo.
Já od jisté doby (kdy jsem byl také podveden) vždy pokud jde o auto si dám práci se smlouvou, alespoň 5-10 minut a vyplatí se to, nejen že se to pak podepíše na termínech apod. Těch ušetřených 10 minut se může šeredně nevyplatit.
Není bez zajímavosti, že dealer Škoda nemůže dát slevu >10%, to by byl silně pod svou nákupní cenou (vyjma Superbu, tam probíhají určité dotace ze strany ŠA, takže jej lze koupit i o 1/3 levněji a něco nebude zcela v pořádku, nejen, že vozidlo stojí na salonu 6 měsíců.
...samozřejmě. Marže u Fabií a Oktavií je cca 4-6 %. Takže pokud dali slevu 10%, tak jsou dobrovolně v mínusu z důvodu, že se toho potřebovali velice rychle zbavit. Raději být 4% v mínusu, než mít na prodejně ležák v ceně několika set tisíc, který je den ode dne dražší.... Takže pane, příště to snad dopadne lépe...
Zatim moc netusim kdy bude to "priste", ale uz ted vim, ze az to nastane, tak se dealerum Skodovky vyhnu hoooodne velikym obloukem
Tohle by rozhodne stalo za zamysleni ( pro priste ) Je ale otazkou zda by na tohle prodejce pristoupil. Samozrejme by slo deklarovat, ze pokud ne, tak si u vas auto nekoupim ( i kdyz se bojim ze pri soucasnem stavu "kultury prodeje" by mozna brzy dosli prodejci )Dale je komplikaci to, ze v pripade koupe na Leasing je vlastne kupujicim ona leasingova spolecnost, ale tim ze je to i pro jeji dobro by asi nebyl problem to prosadit.
Když by měl prodejce čisté úmysly, proč by na to neměl přistoupit?! Pasáš o odstoupení od smlouvy můžeš připadně vynechat, aby to prodejci nevrtalo hlavou, vyplývá ze zákona (pokud nebude dodáno to, co bylo objednáno), v případě že jsi spotřebitel. Musíš si uvědomit, že prodejce aut je vždy v pozici silnějšího, než kupující a je třeba to nějak ošetřit. Nejvíce chyb se nadělá při koupi zbrklostí a nepozorností a nezkušeností, zajímavé že je dělají bez výjimky jen kupující.
Tak to jste mel jeste stesti , u nas velky prodejce uzce spolupracujici se Skoda auto prodal nekolik vozu, ktere pri transportu spadly z nakladaku jako nove. Opravili je najezdili na nich cca 20000 km stahli tachometry a prodali je jako nove...
Když spadly z náklaďáku, tak za to někdo nesl odpovědnost a tedy by měl platit a uvedená událost by měla být dohledatelná, takže by to byl příliš velký risk pro "velkeho prodejce", případně poškození bylo zanedbatelné?
Zanedbatelne to opravdu nebylo... Spadlo jim to pri sjizdeni a tak to ututlali...
Asi neututlali - u nás ve firmě se koupilo loni nové auto (Fabia kombi) a nějak divně se chovalo na silnici. Kolegovi to nedalo a zajel s ní do jiného servisu na přeměření geometrie. A ejhle, problém byl na světě - na autě nešlo pořádně nastavit geometrii a při kontrole se zjistilo, že auto asi "hapalo" na levé přední kolečko a je celé pokroucené a asi nepůjde nikdy řádně srovnat. Pak zž jen následovala klasika - reklamace, vrácení peněz a koupě jiného vozu jinde. Ale ani ta reklamace nebyla jen tak, nechtěli to uznat, ale nakonec se podařilo...
tak to jste meli kliku. Jen by mne zajimalo, jestli slo o leasing, protoze pri leasingu neco dostat zpatky, ... to je des. Snazil sem se o to 3/4 roku, ... ale uz na to nemam sily. (neslo teda o nove auto)
Prosim nestrasit, nebo neusnu ))))))))))))
osobne nechapu cloveka kterej ma feldu 96 a cash 100 litru a ce novy auto ano sem socka mam starsi skudku a cash vic nez 100 litru ... osobne si myslim ze 400 by sehnal neco novyho lepsiho a ne prapodivnou skudku .... taky by me zajimalo kolik ta jeho felda mela nejto mam takovej pocit ze pan byl vikendovej jezdec a mela nalitano tech 60-80 a novy auto potrebovala rodina v ramci "furianstvi"
Pepo, jedinej "furiant" jseš tady Ty. A hlavně závistivec.
Asi jsi az tak nepochopil o co v tom clanku vlastne jde ( o to ze jsem nedostal nove auto tak jak bylo deklarovano ).Pana odbornika bych ale poprosil o 2 informace, ktere pro neho budou jiste hrackou :1) Jak dostat do kratke feldy 2 dospeli + 2 deti ( 10 a 9 let ) + 1 pes + cela bagaz + 4 kola na strechu, tak aby zustala pojizdna. Ja jsem to proste nedokazal. 2) Hledal jsem samozrejme mezi vice znackami, ale za ty penize a se srovnatelnou nabidkou leasingu jsem nic lepsiho nenasel.
Mam oktavku kombik. Jsem dva dospeli, dve deti se sedackama a opravdu se tam nevejdeme. Za mnou sedi syn v sedacce, bud nemam komfort ja nebo on. V nasem pripade nema komfort nikdo. Merim 195 cm, manzelka 180 cm a za ni sedi dalsi mimino v sedacce. Ja bych snad uz tohle auto nechtel. Mozna ho koupim opet, az deti vyrostou.
Prostorova mizerie. (zavazadlovy prostor paradni, ale kdyz v tom clovek nemuze jet...)
Proč sis koupil Oktávku? Proč ne Passata?
Rekl bych ze Passat je trochu jinde financne. Ale je fakt ze jak decka povyrostou, tak budu mit s mistem vzadu taky problemy. Mam to ale spocitany tak ze nez to nastane, tak bude leasing davno splacenej a budu se moct poohlidnout po necem vetsim.
Já prostě nechápu, proč lidi kupují auta, které jim nevyhovují. Sám mám Fabku RSko a místo mě nezajímá. Spíš mě zajímá výkon (126kW) a vlastnosti (podvozek, pneu, kola...)
Kdyby mi tu začal někdo cpát, že je to auto malé, tak mu řeknu, že má pravdu a že jsem to chtěl. Oktávku bych už nechtěl. Měl jsem 20V turbo. Je to takový neovladatelný ponton. Až budu jednou muset řešit místo, budu volit jinak.
=> Když někdo vybírá auto, má u toho myslet.
Taky jsem mel obdobi, kdy mne nezajimal rozmer, ale pouze rychlost. Mel jsem Golf GTi a pekne jsem si ho uzival. Pak prisla rodina a jine pozadavky. Meli jsme jednoho kluka a koupili oktavku. Sedel ve sve male sedacce vepredu na sedadle spolujezdce, manzelka se krcila za mnou a mela moznost si natahnout nohy za predni prave sedadlo. Zatim to slo prekousnout. Pak vyrostl z male autosedacky, koupili jsme vetsi a uz sedel vzadu, za manzelkou, manzelka sedela vedle mne jako spolujezdec. Stale OK, ale manzelka opet otehotnela a pro jeji komfort jsem prestehoval sedacku za sebe. To uz jsme se tisnili dva (ja a syn za mnou na sedacce). Pak se narodilo druhe mimino a to opet sedi na prednim sedadle a manzelka se tisni za nim na zadnim. Jezdime dlouhe trasy a ted to proste nevyhovuje. Problem neni v tom, ze jsem koupil na zacatku auto, ktere mi nevyhovovalo, protoze velikost zavazadloveho prostoru je opravdu prijemna. Proste se zmenila situace. O Fabii ani nemluvim, na zadnim sedadle nemuzu sedet vubec. Nezkousel jsem jak dlouho vydrzim s hlavou naklonenou na stranu, ale pouhy pokus stacil. Preji ti, aby sis ji dlouho uzil. V pripade meho Golfa mi taky bylo jedno, kdo sedi za mnou vzadu, ja mel pohodli. Jestli meris 160 cm, tak se ti nedivim.
Musis brat v uvahu taky to ze pozadavky na auto se meni a pokud by jsi mel koupit takovy auto ktery ti bude vyhovovat vzdy a vsude tak budes asi chodit pesky.Hodne s tim hejbe rodina a taky konicky se meni. Kdyz treba zacnes jedzit na kole, tak potrebujes auto ktery te odveze i s kolem apod. Da se to samozrejme s pomerne velkou presnosti predvidat, ale proc by mel nekdo v 18-ti kupovat kombajna jenom proto ze za 10 let v nem bude vozit rodinu Jinak receno, myslim ze u auta je bys mel brat v uvahu svoji situaci ted a horizont rekneme 4 let ( dal stejne nedohlidnes ).
Odpovim jakozto student majici to stesti mit kratkou feldu-bezne jezdi v aute 5 lidi + bagly na cely tyden Kola pomijim, na strese nic nevozim.Rekord mam (hmotnostne) lidi 70+75+85+100+115kg (cca 450kg) + obleceni (byl tusim brezen, duben) tak 20kg + bagly odhadem (strizlivym) 70kg = skoro 550kg nakladu..... no uvezla to Rosnicka v pohode, i ten nejdelsi stoupak smerem z Olmiku na Brno zvladla 115km/h Trochu nechapu, jak se tam dozadu vesli ti tri nejtezsi panove....Objemove - 5 lidi na tyden na Slovensko, kytaru uz meli vzadu jako airbag a to jsme v Martine nakoupili na tyden v Tescu, takze airbagy pro zadni pasazery byly dvojite Chtel jsem rict - i do Feldy se da narvat strasne moc, ale chalupari maji asi jeste vetsi naroky, takze souhlasim s autorem - tam je bud Fe/Fa kombi nebo Oktavka dobrou (a asi nutnou) volbou (+ optimalne tazne zarizeni).
No, kluci,
jestli fakt chcete v phodě vozit 4-6 lidí a k tomu psa, nekupujte si ani Feldu ani Oktávku. Na tohle je vymyšlená kategorie MPV (Espace, Sharan apod.), kde straší auto, s podobnou zárukou jako na tu zmiňovanou Oktávku koupíte úplně v pohodě.
A navíc v něm odvezete rodinu i s babičkou a dědou na chalupu nebo se vám vejde dovnitř nejen rodina, ale i ty kola, takže se nemusíte bát, že vám je z nosiče na střeše ukradnou...
A legrace je, že to MPV není o nic delší než Oktávka - jenom je vevnitř o polovinu prostornější )
Tomáš
Hosi tak to je uplne nejlepsi reakce. Misto abyste se alespon trochu pozastavili nad pristupem prodejce i Skodovky, tak mu jeste nadavate, ze si koupil nove auto, na ktere vy (asi) nemate. Proc by si ho nekoupil, kdyz na nej ma???
No jo, je to trosku off-topic.... jen jsem chtel rict, ze felda zas tak mala neni (zalezi na mnozstvi bagaze), kdyz uz se autor branil, ze mala je Ale souhlasim s tim, ze pokud si nekdo koupil auto "nove", tak je sprostarna, co se stalo (a asi deje...)......PS: A autorovi jsem nenadaval, viz posledni veta meho minuleho prispevku
Dekuju ti nacelniku ze jsi se mne zastal ...
no v zhledem k tomu ze vnitrni prostor je u obou aut vesmes srovnatelenej tak vidim akorad vyhodu ten kufr .. pokud de o jiny auta je pravda ze oktavka ma ten kuft asi nejvetsi samodrejme na ukor mista na zadnich sedadlech ale myslim ze z korejske nabidky se da vybrat rozumna alternativa
odpověď je například Hyundai Matrix za 360 tKč (ceníková cena).
tam se to všechno vejde. a navíc 3 roky záruka.
K.
Takovéhle články jsou bez identifikace stran naprosto k ničemu a mají akorát tak váhu jedna paní povídala, k čemu to má návštěvníkům sloužit? Že někde žije zlý prodejce a nakonec pohádka dobře dopadla? Jak může někdou koupit auto mimo dealerskou síť s tak malou slevou - tu dostane na každé auto, které stojí na place???
Kde jsi prisel na to ze to bylo mimo dealerskou sit ??? Je tam asi 10x uvedenej "autorizovanej dealer" !!!Pokud je nekdo ochoten se tim zabyvat, klidne poskytnu podklady, ale konkretni jmena jsem snad z pochopitelnych dovodu primo uvadet nechtel.
Je to neprijemne, ale kdyz Vam prodaji auto jako nove s tim, aniz by Vam rekli, ze na nem neco bylo je humus. ,Mam na mysli ten lak.
Hlavne vzal za svoje jeden z duvodu pro koupi novyho auta. A to ten ze kdyz mas novy, tak vis presne co se s nim kdy delo. Idealni by asi bylo si na to svoje pockat hned za vratama tovarny, ale nevim o tom ze by Skodovka prodavala primo novy auta, vzdycky to asi pres nejakyho dealera jit musi.
Neni problem se domluvit, abyste si auto objednane jinde odebral primo v Mlade Boleslavi.. Staci se zeptat sveho prodejce..
btw. Sam vam to nenabidne, protoze pak dostane mensi provizi..
Tak tak, tuto službu nabízí zákaznické centrum Škoda auto. A dealer proti tomu nic nezmůže, když se rozhodnete auto převzít tam.
Koupil jsem si novou Thálii a nechal jsem si tam namontovat svoje rádio (taky nové).Protože jsem chtěl aby rádio hrálo i když vytáhnu klíče navštívil jsem servis aty kur.. mi odizolovaly a smotali dva dráty z rádia.
Načež po měsíci rádio přestalo fungovat a na reklamaci mi ho nevezmou!!!!!!!!!!!!
a to nemluvím o centrálu který v zadních dveřích přišroubovali vruty do karosérie!!!!!!!!!!!!!
Never more Doležal
Mam Fabiu a zazil som podobne problemy. Nebolo to nastastie z lakom, ale z vrzgajucou palubnou doskou, alarmom, rezonujuci reproduktor atd. Vzdy ked som navstivil autorizovany servis Skody, tak mi nieco odstranili, nieco nie ale vzdy mi znehodnotili nieco z plastoveho oblozenia dveri, interieru. Raz som si nasiel polamane kolicky ktore sluzia na uchtytenie tapacirovania dveri, ked som to reklamoval technik na mna pozeral ako keby som si dovolil neviem co. Ked som zistil ako mi spravili zabezpecovacie zariadenie MULT LOCK (zamykanie rychlostnej paky), mal som dost. Kolegovia co maju Skodovky maju podobne skusenosti. Jednemu opravuju elektricke stahovanie okien uz asi rok, pride, opravia to a za mesiac to ma zasa pokazene, pritom je to stale ta ista chyba. Co sa tyka auta samotneho som vcelku spokojny ale ten servis je viac ako otrasny. Na jar planujem kupovat auto, po tychto skusenostiach to urcite nebude Skoda.
Já jsem si takhle vyjednal slevu 5% na Fabii u jednoho pražského prodejce, který koukám je taky na Black listu a pak jsem zjistl, že mi s tím najezdili min. 200km a pak stáhli tach. Ale zapomněli vymazat palubni pocitac amateri, takže jsem na to přišel. Jelikož se jednalo o novinku, tak s ní zřejmě někdo absolvoval pár předváděcích jízd. Když jsem to reklamoval ve Škodovce, tak mi řekli, že mi prodejce podá vysvětlení, ale nikdo se neobtěžoval. Sleva 33000Kč prostě nebyla zadarmo. Dneska už bych si to nechal napsat do smlouvy.
A kam si s tym chodil, do ktoreho servisu? Ja mam velmi pozitivne skusenosti zo servisom AutoProfit v Galante. Pripadne AutoJager v Dunajskej Luznej. Opacny extrem su servisy AutoRotos, AutoBoat alebo Topcar. Tam by som nezaniesol ani tragac!
Ako sa vravi "ak dvaja robia to iste, nikdy to nie je to iste" - a presne toto plati aj na servisy a predajcov. Lenze u skodoviek mas jednu velku vyhodu - mas z coho vyberat, u nas je niekolko desiatok servisov! Napr taky Fiat alebo Honda, no tak to su vacsie extremy. Poznam cloveka, ktory ma prechodene vsetky (!!!!!) Fiatacke servisy na Slovensku - nakoniec ale chodi na servis do Rakuska a az tam je spokojny
Momentalne mam tazke srdce na Porsche Interauto ci uz Dolnozemska alebo Vajnorska. V septembri sme kupovali nove auto (VW), ma najazdenych len 950 km, ale uz tyzden bolo nepojazdne a v servise, su na nom zavady v spracovani a navyse nas pri kupe auta oklamali (napr ze urcite bude vyrobene na Slovensku, a pritom bolo robene v Spanielsku - v najhorsej tovarni VW koncernu a podobne) .
Nezalezi na znacke auta, ale na konkretnom predajcovi a servise!
Bohuzial, na Slovensku a dovolim si tvrdit, ze ani v Cechach uroven predajcov ani zdaleka nedosahuje "zapadnu" uroven. Tu im ide len o jednu vec - ako ta co najviac nanutit na kupu auta prave u nich a potom maju totalne "v pazi".
V galante je dobry skoda servis odstranili mi tam na felicke "neodstranitelne" praskanie z prevodovky ani nic za to nechceli velmi sikovny. V pohode v Blave je aj auto valusek v karlovke.
súhlasím, Auto Profit Galanta patrí medzi najlepších dodávateľov a servisov Škoda - neviem, či dokonca nezískali nejakú cenu. Má to len jednu drobnú chybičku krásy - sú trochu od ruky.
A ešte k Porsche Interauto - nečakajte, že v tejto "fabrike" si nájdu čas piplať sa z vašimi závadami. Nemajú na to čas. To už je naozaj lepšie urobiť si rodinný výlet do Galanty a s dobrým pocitom odtial odísť.
Najhorsie to bolo v Porsche Interauto, co som popisoval problem kolegu tak ten tiez bol v Porsche Interauto. Taktiez zle skusenosti mam s Hilek a spol.
Jak jsem to tak zkoumal, tak je asi fakt velikej rozdil ve kvalite jednotlivych servisu. Doporucuji mrknout na kde vznika opravdu nezavisly ( pouze na zaklade podnetu clenu konference ) blacklist a whitelist servisu Skoda.Ja jsem nasel jeden Brnenskej a ti celkem ochotne spravuji to co jinde zmrsili ( viz.clanek ).
Tak ten odkaz tam nejak neprosel : http://www.octavia.zde.cz/servis
Taky se na ty www podívám. Můžeš tam zakomponovat mou pražskou zkušenost: u Octavie se mi zdálo, že natankuju max. 45 litrů (deklarovaná nádrž 55). Zkusil jsem to reklamovat u Auto-Poly (Vysočany) - závada nezjištěna, ukazuje dobře ..... Ale: auto začalo "pískat". Po zahřátí motoru to pískalo. Já začal být na nervy - zkus v tom autě sedět 4 hodiny denně! Reklamace u Auto-Poly - vy jste mi to rozbili! Oprava - jistě opraveno!
Já nasedl, věřím přeci, o.k., jedu, nic nepíská, ale záhřál se motor a pískalo to zas. Známý mě pak poslal do Modřan Auto Adámek, kde to spravili, prý mi v Poly přehodili nějaké káblíky. (aby to nebylo úplně zadara, tak mi vyměnili palivový filtr asi za talíř) Ale konečně to nepískalo!
Jako dobré doporučím Auto Jarov. Opravoval jsem tam z povinného ručení (takže nic neplatil), našli tam i to, co nebylo vidět, opravili dobře (až na týden času), zadarmo umyli venku, uvnitř i motor!). Jestli do mě zase někdo klepne, jedu na Jarov, jsou tam trochu dražší, ale z povinného ručení mi tam opraví a umyjí vše!
Ja Auto Jarov naopak nedoporucuju - na Passata tam nebyli schopni namontovat palubni desku po vymene airbagu jinak nez ze tam zustaly okolo mezery (vice nez 1 cm), prestoze jsem opravu reklamoval. Taky mam urcite podezreni, ze nutna vymena cele pristrojove desky ("nahodou" hned po skonceni zaruky) by nebyla zas az tak nutna kdyby bylo auto servisovano jinde...
(Mozna se ale lisi Auto Jarov servis VW a Skody...)
Auto Jarov a Auto Louda obejde každý člověk s pudem sebezáchovy mohutným obloukem. To ani národní podnik Mototechna nebyla tak hrozná. Mezi námi, Louda je ještě horší než Jarov.
To nejsou moje stranku, ale najdes na nich mejl na cloveka, kterej se o ne stara a kterymu muzes poslat sve zkusenosti.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.