Jak jezdit rychle a bezpečně

Příručka pro sportovně naladěné řidiče, adepty závodního motoristického sportu, řidiče sportovních a výkonných automobilů.
Jak jezdit rychle a bezpečně
Příručku ocení i obyčejní motoristé, kteří se od závodního jezdce a školitele profesionálních řidičů chtějí přiučit umění předvídat chování ostatních řidičů, naučit se jak jezdit rychle a bezpečně ve městě i po dálnici, jak zvládnout smyk anebo kde mohou očekávat policejní radary.

Hned na začátku si dovolím vyslovit názor, který se nebude zřejmě líbit většině příslušníků dopravní policie i některým řidičům. Myslím si totiž, že rychlá jízda nemusí být vždy synonymem jízdy nebezpečné. Přestože srovnávání běžné vozovky se závodní dráhou (či úsekem rychlostní zkoušky) je i pro mne nepřípustné, musí všichni uznat, že závodní jezdci, kteří se pohybují určitě mnohem rychleji než běžný motorista, neriskují řádově o mnoho více než obyčejný řidič.

V předkládané knize vám prozradím něco z know-how závodních jezdců, abyste i vy mohli co nejvíce získat z jejich mnohdy velice draze zaplacených zkušeností. A nakonec ještě jedno upozornění. Ne vše, co si v knize přečtete, se naučíte hned napoprvé. Jistotu získáte pouze poctivým nácvikem, ovšem nikoliv prováděným v běžném provozu. Existuje spousta škol bezpečné jízdy, kde máte dostatek času, prostoru i pomoc zkušených instruktorů. Na jednu z nich máte kontakt v této knize.

Pokud se vám nepodaří absolvovat výcvik v této škole, jsou zde ještě možnosti jízd za drobnou úplatu na brněnském či mosteckém automotodromu. Poslední variantou je "pilování" dovednosti na některé odlehlé a uzavřené komunikaci.

Známé úsloví "tréning dělá mistra" totiž platí v tomto případě dvojnásob. Jen tak dosáhnete toho, co se některým některým čtenářům může zdát v názvu knihy trochu nelogické: jak jezdit rychle a přesto bez rizika.

Doporučená prodejní cena knihy je Kč 89,- a můžete ji koupit i on-line.
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110: Lehká krize identity

Citroën C4 Cactus 1.2 PureTech 110

Nejdříve to měl být crossover pro masy, teď si to v Citroënu rozmysleli a tvrdí, že jde o normální hatchback. Takže jsme společně s Cactusem vyrazili na cestu poznání, najít jeho místo pod sluncem.

dnes | Miro Mihálik | 11 příspěvků
TEST Lexus LS 500h: Měl být dokonalý. Jenže...

Lexus LS 500h

Nový Lexus LS mi ze všech testovacích aut způsobil největší pomatení mysli. V některých ohledech tak neuvěřitelně fascinuje, jinde ale může i zklamat. Nebo jej prostě jen nechápu?

22.  5.  2018 | Milan Lažanský | 27 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 110 PureTech EAT6: Váš městský obývák

Citroën C3 Aircross 110 PT EAT6

Tentokrát jsme C3 Aircross vyzkoušeli v silnější z benzinových dvanáctistovek. Jaký je tento extrovertní crossover?

15.  5.  2018 | Milan Lažanský | 10 příspěvků