Je to jen komplexní podvod, vydávaný za řešení. Že se nestydí! :-O
Hahahaha, ta neutralita se zajišťuje tím, že se nakoupí jakési papíry, které se počítají jako negativní CO2…
Takže Elektra jsou za 1. Hnusne za 2. Vydrží málo a za 3. Nemají pocit z jizdy jen bzučí
Za 4. jseš hlukovej fetišista co se už bez kraválu a smradu neudělá. B-]
A od koho se ty co2 odpustky nakupuji?
U ETS, který je získá od superúřadu, kterému šéfuje bývalý gen.ředitel AXA.
Za Husa to byly odpustky, dnes máme emisní povolenky
Tento mega-smraďoch jezdí na uhlí, ruský plyn a uran, které se získávají za katastrofálních enviromentálních a sociálních podmínek. Výroba tohoto smraďochu je závislá na lithiu a kobaltu z čínských zdrojů, Čína kontroluje skoro vše. Pohádky o čistotě jsou šílená blbost. Nejvíc eko jsou benzínové R3 1.0.
Až na tu poslední větu souhlas. To i 2llitr nafťák je dnes ekologičtější, než litrový tříhrnky honěný turbem.
Dvoulutrový dehet a litrový turbobenzín ... to by byla složitá otázka, co by chtěl člověk čuchat :-D
Nesmíš věřit laboratorním výsledkům. Pravda se ukazuje teprve na silnicích, dálnicích.
Největší pravda se ukáže při studeném startu. A to je celkdy docela překvápko.
no sranda je u tych turbotříválců, když turbo začne žrát olej nebo chladící kapalina jde přes pumpu do válců.. Hoši máme tady i třívalce bez turba s vstřikováním před ventil. Nedívejte se na svět pře koncern, jsou tady jiné automobilky co nepodvádí a neprohlašují lež.
parádně napsaný, přesně tohle nám chtěl vecpat do hlavy politruk na vojně, keci a zase keci. Stačí aby jeden dělník kouřil a druhý dojížděl na směnu v dieslu a třetí dojížděl motorákem, nebudu pokračovat..do autosalonu to doveze auto eu4 nebo jakou to má ty nákladáky normu, ale nové nejsou. A to budou vyměnovat oleje, chladící kapaliny, brzdový.....
Takže uhlíková stopa se projevuje jinde jen né než ve výrobě !!! Takže ten co vyrábí el. energii, ten co vyrábí baterie a plno dalších součástí zamořuje CO2 ovzduší a pak se výrobce aut dušuje, že má nulovou hodnotu CO... Co je to za blbost, mají to špatně spočítané a přitom uhlíková stopa Enyaqu iv i se spalovacím motorem je zcela stejná, jen si to nechce nikdo moc připouštět !!!
Uhlíková stopa Enyaqu bude větší díky náročnejší výrobě baterie. Ale bráno v celém životním cyklu, tedy od kolébky do hrobu, bude EV v Evropě 2x až 3x ekologičtější než spalovák.https://www.transportenvironment.org/what-we-do/electric-cars/... ...
nedávná studie ukázala, že akuauto musí odkroutit 100 tisíc km, aby se vyrovnala bilance CO2 výroby ve srovnání s normálním autem
Hm, ano. Ale tak to není..Odvíjí se to od velikosti baterie, a rovná se to cca 1KWH kapacity = 800 km.Takže u baterie 75kwh to vychází na 60 tkm.I kdyby to bylo těch vašich 100 tkm., tak i ten spalovák i EV se většinou dožije tak 350 TKM.
Nejsem sice fanouškem německých Greenpeace, ale dovolím si citovat z jejich nedávné publikace "Klamání VW o uhlíkové stopě", která se týká VW ID.4, tzn. sourozence Škody Enyaq."VW musí minimalizovat jeho vlastní emise místo toho, aby je kompenzoval. Destrukce našeho klimatu totiž nemůže být kompezována. Výroba a používání velkých a těžkých aut jako jsou SUV spotřebovává více zdrojů a energie než srovnatelných běžných aut".
Kdyby raději dělali auta s motory podle požadavků zákazníků a ne podle nesmyslných požadavků EU/Bruseli !
Kecy v kleci !
...kompenzuje Škoda nákupem CO2 certifikátů...- troufám si tvrdit, že 99,99% zákazníků by spíše ocenilo, kdyby se Škodovka vykašlala na nákup nějakých pochybných certifikátů údajně sponzorujících větrnou energetiku na druhém konci světa (kde se navíc na nějakou ekologii zvysoka kašle) a místo toho o příslušnou částku snížila cenu svých výrobků.
Je potreba zduraznit, ze BEV auta jezdi zadarmo, protoze se nabiji ze zasuvky, kde je vzdycky elektrina v neomezenem mnozstvi.
Zadara ta elektřina v zásuvce není a hlavně ta elektřina se musí někde vyrobit, někam dopravit a někde se musí ty auta nabíjet !!! Takže zase nulové je to pouze když to auto doslova stoj a nejede bez rozdílu na jaký pohon jezdí !!!
Koukám ty si taky asi myslíš, že ironie je něco od žehlení, co? :-D
Bla bla bla...Uhlíková neutralita nákupem uhlíkového odpustku a na to lži certifikát od německé společnosti...Hlavně že se byznys točí ...Nevím co si myslet o lidech, kteří na tohle skočí....Je to jako jíst maso a myslet si, že neexistuji jatka...Ještě jinak... Fandím škodovce (jakémukoliv podniku), že se snaží snižovat energetické náklady. Včera bylo pozdě. Ale tahle ta omáčka, vyžadována německým managementem je prostě hnus...Fuj
Bohužel, politické přetvařování (ať už jde o ekologii, gender, či cokoliv dalšího) se stává základem západní společnosti. Oni si holt neprošli totalitou, tak jim to asi nepřijde divné.
Auto vyrobené běžně a bez uhlíkové stopy se liší tím, že na běžnou výrobu není přisátá další tlupa úředníků, kteří spotřebovávají energii navíc. Matroš na to auto se přivezl z celého světa a budou se kecat takové hlouposti.
lháří prolhaní, nejprolhanější, mektat o uhl.neutralitě tím že nakupují povolenky a tím zdražují elektřinu ? at jde celá škodo i s vw do zadele, a ještě navíc na ten klump přisadí 30%, to radějí Trabant než takhle zdiskreditovaný prolhaný a předražený "výrobek", škoda proberte se nebo zkrachujte :-D
Ale my chceme aby zkrachovali....tak jen tak dál !
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.