Než podstupovat nějakou podobnou opičárnu, udělal bych si pohodlný výlet vlakem do Vídně. V centru Vídně je "Tesla Store", kde si to auto jednak osahám a osedím a druhak si ho tam můžu i objednat. Jen místo mě tam bude do systému klikat prodavač... A převoz z Vídně do Prahy pak bude určitě taky jednodušší...
Prevoz z Vidne do Prahy moc jednoduchy nebude. Je to 333km a kdyz bude foukat vitr, bude zima nebo vedro, budou kolony nebo nedejpriroda objizdka, tak to zacne bejt napinavy :-)
Chápu že tě takovej vejlet děsí, tebe nepustí stará pro rohlíky ani na tříkolce :-D
Taky si myslím, že je určitě lepší si alespoň jednou za život do toho auta sednou a ohmatat si ho, že je skutečné a odkazujete hodnotné dědictví. Až si ho vaši potomci ve 20. generaci budou přebírat ve 25. století, kdy vám objednaný Model 3 Tesla dodá, bude doprava z Vídně do Prahy jistě záležitostí pár sekund, pokud se do té doby zvládne technologie teleportace, nebo maximálně pár desítek minut, pokud začne jezdit další Muskův zázrak jménem Hyperloop. :-D
Tak pořád lepší než čekat na velkobaterkáče od VW, ty ho v půlce vývoje rovnou zařízli protože zjistili že Teslu nedoženou a že jim jaksi chybí továrna na baterky :-D:-D:-D
Tesla Model S’ success screwed VW’s plans for the new electric Phaeton, CEO admitshttps://electrek.co/2017/03/09/tesla-model-s-... ...
Opět článek s nulovou informační hodnotou, kdy si místní pisálkové zase cucaj rozumy z prstu. Tesla "dováží" úplně všechny (rozmontovamý) auta do Holandska, protože jsou tam zkompletovány v montovně v Tilburgu (z důvodů cla) a tudíž je pro vás nerychlejší si tam pro něj zaject a vyzvednout si ho a nejlépe hned na místě, zkontrolovat nedostatky a nedodělky a donutit je k jejich okamžitému odstranění, protože tam je na to to nejlepší místo.
Takže jim to akorát neseje, jinak dobrý ? Ještě by to chtělo maketu traktoru, motorky, na to se taky dají přijímat objednávky.
Jo, média jsou dnes mocná. Stačí když bůh Musk ukáže nějaké rendery a předvede show s prototypem a lidé mu podepisují objednávky s dodáním za x let. Než se vyřídí všechny ty předobjednávky modelu 3, budou už na trhu mnohem lepší auta s dodáním ihned. Při současném tempu výroby asi 100 kusů měsíčně a půl milionu předobjednávek, bude poslední objednávka vyřízena asi za 400 let :-D. Když si uvědomíme, jak se jezdilo před 400 lety v 17. století, kdy začínaly první parní stroje a jezdilo se na koních, tak za 400 let se budou lidé prohánět ve fúzních teleportačních vznášedlech, zatímco Tesla vítězoslavně oznámí splnění předobjednávek modelu 3 a začne jej dodávat na trh jako historické elektrické vozidlo z počátku 21. století, neschopné letu, kdy začínaly první fúzní reaktory velikosti továrny a ještě nebyla objevena levitace a teleportace. :-)
No počkej , to ti místní elektroklauni dají sežrat :-D
To že má problémy s termíny ví snad každej ,ale to mají i prestižnější firmy A 380 ,Dreamliner několik let zpoždění dodávek ,prostě u novejch věcí se to stává,jenom ten kdo se stále drží osvědčené louče ten problém většinou nemá:-D
Problém Tesly je ale konstrukční v montáži baterií. Skládají je z tisíců malých článků a dělají to asi ručně, protože to při současném způsobu výroby nejde zřejmě automatizovat. Asi si mysleli, že to budou lidé dělat rychle, ale evidentně to tak rychle nejde.
Už ne, už to vyřešili.
Ostatní výrobci s termínama problém nemaj, protože je radši ani neslibujou :-D
A pak ses probudil s rukou v nočníku...
Zkušenej zaměstnanec Kodaku a Nokie :-D
Tesla už vydělává zase
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.