Jak je kvalitní Hyundai i30 N? Vyzkoušeli jsme to v Nošovicích

57 komentářů

Ondřej
23. března • 13:13

Dobrý den, jen mi přijde divné, že se syrová auta honí 180? I v dnešní době se mluví o tom, že je potřeba auto pár tisíc šetřit a zaběhnout. Vždyť i ty brzdy se mají nechat 100 - 200 km sednout, když se dají nové desky a kotouče, a pak to teprve zaběhnout. Zdravím Ondřej

Alan
18. listopadu • 23:20

Hnojdé, směšná auta co si kupují směšní lidé... a ještě to písmeno N, to už je vážně jak vietnamská tržnice, když si chcete koupit Adidas (M) dostanete Adibas tedy N. :-)))))

pcwifi
16. listopadu • 6:50

uz o 1.6 TGDI se rika ze zere jak urvanej tank a co teprv tenhle dvou litr... to bude dira do peneznky...

Insider
18. listopadu • 17:58

Ty jsi fakt kašpar, pcwifi... Je snad jasné, že těch 275 koní musíš něčím krmit, ne? Inu, hot hatch není pro šetřílky, co dostávají migrénu, když jim spotřeba stoupne nad 4 litry..

Alenene
16. listopadu • 23:27

Slapu 1.6 na krk pravidelne a davam mesto za 7Litru... jak rikas skodovko, uplnej tank no B-]

Vláďa,bk
18. listopadu • 13:55

i30 1,6 benzín, převážně městský a dálniční provoz dlouhodobá spotřeba 6,7 A to v kopcích vytáčení lll.Na 140km/ hod, kdy s Octáviema vytírám prdel...😜👍

Filip
8. dubna • 21:20

Vláďo ty jsi hňup:-D ten motor by se ti davno rozsypal😎anebo sypeš ty😀

liber
16. listopadu • 9:15

No tak tohle auto asi nikdo na ekojízdu kupovat nebude.

Tom
14. listopadu • 22:45

někteří jak děcka na písku co si šlapou po bábovičkách :-) vždyť je to fuk ať si každý koupí co chce a na co má.
Mě by ani tak Hyundai nevadil, nebýt těch hloupých reklam a egomaniaka Vošického

Posraldescu
14. listopadu • 20:52

Hyundai se stejně jako Škodovka nekupuje, ale fasuje. Kdo to kupuje není automobilový nadšenec, ale reklamou omámené jelito

Mirek
14. listopadu • 21:48

Tak zrovna u nás, v Česku, se Škoda fasuje. Tolik firemních škodovek nemá asi žádná země. Ve firmách je řidiči fasují. Následně firmní olítané je lidé kupují a potom hrají machry, že maj něco lepšího. :-D
https://www.autorevue.cz/firemni-vs-soukromi-zakaz... ...

Jarda
15. listopadu • 18:16

Samozřejmě, protože majitel firmy si dokáže spočítat, co se vyplatí, narozdíl od pologramotného trouby, co nechce jít s davem i za cenu hloupého nápadu.

Mirek
15. listopadu • 23:17

Na jaře jsme dostali novou firemní čtyřokou Octavii kombi 2.0 TDI. Někdy začátkem srpna s ní kolegové jeli na služebku a zůstali stát na cestě. Auto museli odtáhnout a neviděli jsme ho asi měsíc a půl. V servisu tvrdili, že nemohou přijít na to, proč to auto nejede. Nevím nakonec, co Octavii bylo, nezajímal jsem se, ale jak říkáš majitel ví, co se vyplatí.

Posraldescu
16. listopadu • 20:11

JPP

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vláďa,bk
18. listopadu • 13:50

Stačí projít Fóra Škoda a Volkswagen a najdeš mnoho odkazů na vadné motory koncernu..

Peter
14. listopadu • 20:59

Že by v Itálii, Rakousku, Německu bylo tolik firemních Hyundai? Přidej důkazy a ne plky.

Posraldescu
15. listopadu • 19:01

V Německu a Rakousku to kupují burani a lakomci.

Peter
15. listopadu • 19:38

Tak mám takový dojem, že ti to jméno padne jako ulité.

Posraldescu
15. listopadu • 20:52

Jsem Ti plivnul na modlu?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vláďa,bk
18. listopadu • 13:48

Jenom dokazuješ jaký jsi debil...až se někdy hňupe vzmůžeš na nový auto,pochopíš jaký si blb.... Užívej si svého olítaného křápu...😜👎

Jarda
14. listopadu • 17:55

Už jste někdo viděl Hnůjdej, které najelo 300 tis., někdo ho stočil na 180 tis. a ono dalších 200 tis. sloužilo? Hovnajs, dvěstě tisíc a nic víc B-]
To nemluvím o tom, že známý s i30 zaplatil na servisních prohlídkách dvakrát tolik co já s Octavií. Naštěstí není takový ignorant a egoista, aby nepřiznal chybu, tak se na té plečce zaučuje manželka a on si koupil Rapida.

Vláďa,bk
18. listopadu • 13:44

Ne každý je takový zoufalec,aby musel najet s autem 300 tisíc..😜👎 kecy o garanční prohlídce si nech pro pitomce jako jsi ty! Teď jsem byl s i30 na 4. ,olej vlastní cena 2 500kč a záruku mám do 5 let...ZDARMA bez příplatků jako u Škody..

Peter
14. listopadu • 20:55

Ceny za servis se neliší ani tak moc mezi značkami, jako mezi městy, či spíše lokalitami. Zásadně dělám servis po 15000/rok, ještě lepší je 10000/rok. Úsměvné mi přijdou long life servisy 30000km/2roky a výše. Auto nemá jenom olej v motoru a filtr - sbíhavost, podvozek, atd. Veselým příkladem budiž nafťáky, kdy olej vyměním doma nebo u kamaráda, no a čerpadlo a vstřikovače, to už stojí peníze! O filtrech pevných částic atd. ani nemluvě.

Petr
14. listopadu • 20:40

I ty jeden pohadkari. Tohle bylo hodne hloupe. To ti nikdo nezbasti.

ten, kto to urobil
14. listopadu • 20:31

Ano, poznam taky Hyundai.

Tom
14. listopadu • 19:47

Další škodovácká ovce, co neumí ani napsat Hyundai :-D To musí být inteligentní tvor (člověk se mi psát nechce). A samozřejmě, známí.... :-D:-D Nejdřív si prolez různé statistiky spolehlivosti, problémy automobilek a pak tady něco hulákej. Já si tak nějak nepamatuji, že bych za poslední roky četl o nějakých závažných problémech u Hyundai, či Kii. O koncernu se to ale říci nedá, že? Stačí si pročíst diskuze Škodováků a jen se směju, to se nedá :-D ooo, mě po 20 000 km odešla převodovka, ooo, mě po 47 000 odešel už druhej motor, bůůůů. Samozřejmě se něco takového může stát u jakékoli automobilky, jde jen o to, v jakém množství a tam koncern jasně kraluje a zdá se, že to pokračuje. Už se objevují první problémy u těch "přelomových" 1.5 TSI. Jen si kupujte ty předražené plechovky, aspoň bude na silnici více volno, když budete stát několikrát do roka v servisech s těma vašema superdupr kárma :-D:-D:-D:-D:-D

Jarda
15. listopadu • 18:13

...Jen si kupujte ty předražené plechovky...
Ano Tomíku, o tom to je. Hnůjdej je prostě modla venkovského hochštaplera, který by na srovnatelné opravdové auto nenašetřil, nebo je prostě jen kolenovrt a řídí se jednotkou Kč/cm auta. A jak se ta křapka píše a vyslovuje vím, ale Hnůj prostě zní přiměřeně pejorativně.
A diskuze Škodováků? Myslíš ty nebožáky, co koupili auto se 180 tis. na tachometru a ve skutečnosti je to o 200 tis. víc? Nebo ty, kteří věnují svému autu péči u Venci od vedle, co je šikovnej? Já třeba jedu čtvrtou Octavii, jezdím do servisu po 30 000 km, každá předchozí šla do světa ve 220-250 tis. a u každé byly opravy mimo servisní plán za celou tu dobu v součtu max. do 20 tis. Ty mrdky, nad kterými tu onanuješ, se podobných nájezdů sotva dožijí. A uvedené servisní náklady mohou být jen snem.

Aladin
14. listopadu • 20:38

Hmm, pročíst... Takže nikoho, kdo má problém s novou Škodou neznáš. Já znám jen jednu statistiku, JD power consumer overall satisfaction? nebo jak se to jmenuje. Je to dotazování zákazníků a Škoda na tom není vůbec špatně. Jestli znáš nějaké jiné statistiky, sem s nimi.
Škoda + VW + Seat mají podíl mezi nově prodanými vozy v ČR zhruba do 45%. Pokud budeš mít na 15 porouchaných Škodovek 1 porouchaného Opla a na 40 Škodovek 1 Mazdu, tak všechny vozy vykazují stejnou poruchovost. Pokud jich jezdí hodně, budeš o tom i hodně číst. Neznám nikoho, kdo by měl se Škodou problém, všichni jen jezdí a jezdí a jezdí. Na druhou stranu, známý v Bavorsku si koupil Aurise kombi atmo 1.33. Asi na 10tis km rána v motoru, odtahovka a dávali mu nový. Neplatil nic. Budu na základě této příhody usuzovat, že Toyota je křáp? Ne. A ty soudíš na základě diskuzí v regionu, kde pomalu každý druhý vůz na parkovišti je koncern.

Filip
8. dubna • 21:16

Koupil jsem Fabii jako nové auto v roce 2006 1,2 HTP 218000km jsem s ní najel jen já osobně a prodal sousedce,která spokojeně dál jezdí. Když jsem to koupil slyšel jsem Honem s tím do p....apod.a všichni ti machři co mi to říkaly měli dotažené stočené vraky z buhvíodkud a nacpaly do těch šrotů peněz jako kdyby koupily auta ve finále nová. Bratranec na Slovensku bere Hyundai kvůli dotaci na ZP svého tchána za zvýhodněnou cenu a jinak sám říká,že by to za normální peníze nekoupil.Předražená sračka z Nošovic a je to i vidět po čase na tom autě že je to z levných materiálů .Hyundai to ani jinak líp dělat nemůže za ty penize,prostě to nejde.Jinak kromě tohoto dotovaného auta máme v rodině všichni Škoda a jsme spokojení .

Mirek
14. listopadu • 21:40

Tak zrovna JD... a jiné takové statistiky si strč někam. Stačí se tady podívat na fanatiky od Škody a ukaž mi, který přizná, že má s autem jakékoli problémy. Věřím, že zrovna škodovkaři nepřiznají, že se s autem napálili. Zrovna u jiného článku jsem psal, že moji dva spolupracovníci měli problémy s auty s motory 1,2 tsi a hned mi tady squadra Škoda nasázela mínusy jak na běžícím pásu, ale nenašel se jediný, který by mi zdůvodnil proč, když se jednalo o holý fakt, že se jim to stalo a byly to funglovky. Tak je asi hodnověrný takový "výzkum". Nedělám si iluze, že u jiných zarytých "nadšenců" pro jiné automobilky, je to zrovna jiné, ale škodovkáři jsou opravdu extra třída.

TiaS
14. listopadu • 19:17

A jak jste to dělali? Kdyz hyundai ma 2,5X delsi záruku nez Škoda? Jste to srovnavali 20 let ta auta?

Zdeny Horáček (3MPS)
14. listopadu • 15:47

Výtečněj článek! To je teda materiál:-D:-D:-DO kvalitě auta svědčí to, kolik si vyžádá oprav, až bude mít najeto 100, 200 tisíc km. Bojím se, že ve 200tkm už asi tenhle článěk tak nadšeně znít nebude. Vlastně ani nemůže, protože u nového auta se o jeho kvalitách nedozvíš nic. Ta kvalita vyplyne z používání, nebo - a to možná ještě více- z pohledu tam, kde oko zákazníka neodhlédne. Moje zkušenost s Hjundajem je asi tak 8 roků stará, když jsem na jedné nejmneované dílně viděl po nehodě odstrojený jakýsi kombík - to mě přesvědčilo, že takhle tedy ne. Ošetření proti korozi nula, vnitřní nástřik nula, plechy po raznici jako od prasat, samý grot, že by se jeden pořezal...Navrch huj a vespod hnůj.

DDT
14. listopadu • 19:29

tak, teď jsem se od srdce zasmál...
nekritický zastánce asijských značek poplival další asijsou značku...ty vole, vždyť je to to stejný hovno z recyklátu.
nebuď schizofrenik, nemůžeš ukakávat nad subaru a mazdou a zároveň flusat po hjondé...

Zdeny Horáček (3MPS)
15. listopadu • 4:59

Ty troubo, Subaru vynech, to za prvé. O něm řeč není a když by už náhodou byla, tak H. si ani neškytně ve srovnání s ním. Ale stačí se podívat pod pokličku. Například taková X35 - mám to štětsí, že tohle auto nám stojí na dvoře - lak po 5 letech v hajzlu. Jako kdybys ho bral glaspapírem. Vedle stojící auta jiné automobilky (nebudu psát Škoda octavia, aby tě to nepobuřovalo) po stejném období - lak po myčce asi tak o 100% v lepším stavu. Plasty: v X35 tragedie - od slunce našedlé, navíc smradlavé. Odkud je H. nakupuje, je záhadou, ale v jiných autech to nesrmdí a nebo zdaleka ne tolik. Plech - to není plech, ale staniol - poklep si na zadní blatník a přechod do sloupku a uvidíš, o čem hovořím. Pak jdi a poklep si snad na cokoliv jiného. A zejména - mně stačilo, co jsem viděl, když to bylo odstrojený na dílně. Pravda - je to už asi 8 let, ale pochybnost ve mně je. Stačilo mi, co jsem viděl u BMW, když jsem byl na factory tour a nad čím tady každý onanuje- Jako sorry teda... A to si myslím, že BMW je na tom možná líp, než H. A teď k tebe iritujícímu Subaru. Já mohu hodnotit jen to, co mi prošlo pod rukama a co mělo 11 let, když se prodalo letos v únoru (Legacy 2,0R r.v. 2006 - takže necelých 11let): koroze - absolutně neznámý pojem. Poruchy? ANo - měnil jsem synchron na 4. stupni. Toť VŠE. Nájzde při prodeji: 236.000km. Rád se půjdu podívat na cokoliv od H po 11 letech s podobným nájezdem a předložit si seznam oprav a náklady na ně, ty troubo.Ad 3MPS - ano - měl jsem ji a šla po roce půl jako téměř nová právě z důvodu tragického provedení - zejména antikorozní ochrany. MPS jsou navíc vyráběny za jiných púdmínek, takže kastle prochází jinými procesy, než běžné modely dané řady. Ale i tak - nic moc.

Vláďa,bk
18. listopadu • 13:39

Hyundai Getz,8 let bez jakéhokoliv problému,pak do mne narazilo auto,a další majitel s ním po opravě jezdí bez problémů 4 roky! Nyní i30 1,6 ...4 garanční prohlídky ..žádný problém...zatímco moji známý už mají oba u VW touranu po opravě motoru,a další u Peugeot po 60 tis nový motor...👎

N
14. listopadu • 19:04

Vzhledem k tomu, že v Nošovicích dělám právě na těch antikorozivních ochranných postřicích musím říct, že Hyundai tohle bere důsledně a mnohdy spíš v tomto směru nešetří. Dnes je to spíše o předsudcích, o značkách, prasárny dnes dělají všechny automobilky napříč a ve snaze každoročních vyšších zisku udělaly ze svého zboží obrátkové spotřební zboží. A kdo tomuhle stále nechce uvěřit, tak proč ne. Každý má právo to vidět po svém. 😉

Peter
15. listopadu • 6:57

Ako majitel Hyundai som predsudky nemal, ale uz mam. Hyundai uz nikdy v zivote.

Vláďa,bk
18. listopadu • 13:32

Jaký nový typ Hyundai jste měl?

Peter
14. listopadu • 16:44

Dle nicku majitel nebo vyznavač Mazdy. Ty rezly na lemech blatníků už po roce. 3 i 6. Pracoval jsem v servisu Mazda.

k22
14. listopadu • 14:41

Tak TENHLE Hyundai opravdu ujede (skoro) všem B-]
..a někteří to nerozdýchají ....:-P

mijunior
14. listopadu • 11:15

Podle všeho se to auto opravdu povedlo, bez ohledu na předsudky Hyundai nabízí zábavný hot hatch. Navíc cena je bezkonkurenční. Za Golf GTI Performance ve srovnatelné výbavě vysolíte o minimálně 200 tisíc víc. Jaký držák to bude a jak moc bude ztrácet na hodnotě se teprve uvidí ale angažovat Biermanna se vyplatilo.

Petr
14. listopadu • 10:52

Hlavně vyndejte ucpávky ze dveří ,to by mohlo mít velký vliv na jízdní vlastnosti. . .

Lukáš
14. listopadu • 10:25

Musim reagovat na prispevek od pana Ef. Spletl jste si znacky, sto litru za klimu, radio a couvaci kameru se priplaci za souseda z boleslavi ...

qwertz
14. listopadu • 10:50

Opravdu?Tak si objednáme 17" kola.... Soused z Boleslavi mi je prodá za 5800,- od druhé nejlevnější výbavy Fresh. Zato komedianti z Nošovic, mi kvůli kol vnutí nejvyšší výbavu premium a k ní ještě packet Ultimate za smešných 90.000,- CZK. :-D

Petr
14. listopadu • 14:14

qwertz, jsi opravdu takovy de*bil nebo to jenom hrajes?

adv
14. listopadu • 14:17

Aho, takhle se pozná Ynteligent. Na normální příspěvek odpoví vulgaritama. Prostě taková normální korejská špína...

qwertz
14. listopadu • 15:30

Nechte ho, vždyť má pravdu. Proměrný zákazník Hnujdaje přece ví, že 17" kola se kupují tak, že se objedná auto na 16", kola se vyhodí, a přikoupí se 17". Logické ne? :-D

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Petr
14. listopadu • 20:50

Takze nehrajes, ty jses deb*il, stejne jako ten pred tebou, co pise o korejske spine. Diky za potvrzeni. A pritom vse maji na strankach: https://www.hyundai.cz/files/download/model/i30-... ... A ne, nic vyhazovas nemusis, auto dodaji na 17kach. Staci nebyt deb*il.A ted si muzes nafackovat.

qwertz
15. listopadu • 12:27

Tak jste se nám opět hezky vyzvracel. Na stránkách jak v ceníku tak v konfigurátoru neexistuje možnost objednat auto na kolech dle výběru. Kola dostanete přesně podle úrovně výbavy a packetu, který si objednáte.Jestliže to tak není a informace na webu hnujdaje nejsou pravdivé (což si nemám jak ověřit, a vaše zvratky beru s rezervou) pak je to jen další střípek do mozaiky totální neschopnosti automobilky hnujdaj. Vztekat se můžete jak chcete, 17" si normální cestou neobjednáte. Jestli to funguje jako podpoultovka u dealera. nebo jen komici z nosovic neumí udelat ani konfigurator ani cenik, není muj problem.

Petr
15. listopadu • 13:30

Mas tam primo odkaz de*bile!

qwertz
15. listopadu • 15:49

Ceník příslušenství není ceník vozidla. A v ceníku vozidel rozhodně není položka "automobil bez kol" abych si pak mohl vybrat kola zvlášť jako příslušenství. Snažíte se marně.:-P

LOL2000
14. listopadu • 22:54

Ohledně qwertze, tak pravě jsi urazil všechny debily.Jinak hoši, I30Nko má už dobré gumy a kola na nápravách, není potřeba nic dokupovat.B-]

Noname
14. listopadu • 10:14

Jak je kvalitní? To se ukáže až dostanete do ruky novinářské auto s nájezdem cca 20 tis. km :-) tam se láme chleba...

Ef.
14. listopadu • 9:46

Základní cena od 369 000kč, cena testovaného vozu 739 990kč. A v tom je ten rozdíl mezi základním ceníkovým chudobincem, bez kol, motoru, dveří a střechy a mezi použitelným autem. Pokud tedy není klima, rádio a couvací kamera ještě za další statisícový příplatek, jak je to obvyklé..

LOL2000
14. listopadu • 9:56

2Ef., Hele seš tak hloupej jen dneska a nebo vždycky?:-D Ti poradím, kolik stojí GTI,O3RS atd...?

stealth01
14. listopadu • 10:08

Pane Vošický, jste to Vy? :-|

pixla
17. listopadu • 15:42

Vošický + Honujdaj je hnus bleeeee

Doporučujeme

Články odjinud