Je nutné si přečíst, co se rozumi "zarukou mobility". Urcite to neni pristaveni vozu v pripade havarie. Takze se nemuze SKODE nic vycitat!
Moje zkusenosti jsou celkem dobre. Pri havarii se psem, kterou mela moje fabie, asistencni sluzba zajistila odtah, ktery nasledne zaplatila Ceska pojistovna.
Samozrejme krome podekovani, bych vytkl asistecni sluzbe, ze mi nedoporucila privolani policie na misto havarie. Ani servisniho technika nic takoveho nenapadlo. A tady patri podekovani my tchyni, ktera s chladnou hlavou rozhodla, nenechajic si vysvetlil muj nazor, ze vsechno necham odbornikum, ze zavola dopravni policii.
Toto rozhudnuti mi opravdu ulehchcilo dalsi postup pri domahani svych prav u Ceske pojistovny a autorizovaneho servisu.
Moje doporuceni - poradne si prostudujte jake mate povinnosti v pripade havarie vaseho vozu ( a predevsim pokud ho mate na leasing!). Jinak vam bude asistencni sluzba spolecne s pojistovnou pekne na nic!
Nikomu neverte! A mejte na pameti, ze papir s razitkem je klic k uspechu!
Nakonec všichni zjistíme, že celej kapitalismus je o okrádání a "šití boudy" jeden na druhého.Nakone - mně to učili i ve škole před čtyřiceti lety a to jsem jim tehdá nevěřil!
mel jsem 1 rok starou felicii a v zime jsem nenastartoval,by to vina baterie.Zavolal jsem
tuto sluzbu,ktera do hodiny prijela z nedalekeho servisu a autosalonu Schoner v Sokolove,zavadu odstranili,pripojili startovaci kabely a nasledovalo to , ze to chce ten jejich mechanik zaplatit v hotovosti, proste to zkousel...Ja se odkazoval na zaruku mobility a on pak teda ze mam jet za nim do servisu ze to mam zaplatit a ja se ptal proc???Kdyz videl ze neuspeje,nasedl do auta a bez pozdravu ujel...takovy jsem mel zazitek...bohuzel....
Majitel servisu pan Schöner by velice rád přijal postiženého ve své kanceláři k projednání celého případu. Jinak je věc pouhým plácnutím do vody nebo trikem konkurence.Tel.: 352 621 059
Po přečtení tohoto článku musím konstatovat: "Jak by bylo krásné, kdy to fungovalo!!!". Bohužel nejsou vyjimky, kdy se na servisní auto čeká 4 i více hodin a navíc vybaveni těchto aut je někdy tak žalostné,že i banálni závadu musi odtahnout nebo se pro náhradni díl zdlouhavě vracet. Navíc jak autor správně napsal, nevztahuje se to na havárii. Dědovi nabořili Fabii a žádné náhradní auto se nekonalo. Nabízeli nu nahradni, ale buď by platil každý ujetý kilometr (cca 4 Kc) nebo denni paušál (tusim že 800 Kc!!!). Tohle totiž pojišťovna nehradí. Takže s tou mobilitou to neni tak žhavý. To vše jsou zkušenosti z května a června. Možná to teď funguje líp, ale upřimě o tom pochybuju.
A proč by se mělo konat náhradní auto na účet Škodovky když Škodovka nezpůsobila nepojízdnost????Způsobil jí snad ten kdo to auto naboural.
No o tom ze to pojistovna nehradi bych se docela hadal, ja kdyz me rozstrelil jeden pitomecek tak jsem behem hodiny a pul odjizdel ze servisu v nahradnim aute a neplatil jsem za to ani korunu ovsem pravda je ze to resila allianz. Kamaradovi se to same stalo, byv pojisten u Kooperativy si musel o nahradni auto specielne pozadat ale nakonec ho dostal, byt tedy nedostal zaplaceno 100 procent.
Naštěstí jsem zatím tuto záruku využít nemusel, a doufám že ani nebudu muset
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.