Jak drahé je vlastnit supersport? Velmi...

50 komentářů

Standa
6. září • 21:22

Kolik stojí plecháče na zimu na Lamborgini nebo Astona?

pepa
7. září • 12:52

Na vrakaci to mas i gumama dve kila za kus :-P

fojtan
6. září • 14:33

stejne jako u drive publikovaneho clanku o motorech tsi od vw mi tady chybi nejaka vyraznejsi pointa:-/ rekl bych ze ten clanek je o nicem.

wievegh
6. září • 15:24

Tohle není povidka vyzadujici pointu, to je clanek obsahujici povidani o cenach nahr. dilu pro sportaky.

Viktros
6. září • 18:28

No a oproti těmto autům ještě mnohem riskantnější a finančně náročnější kategorii představují lodě (letadla budou pravděpodobně ještě náročnější).http://www.yachtworld.com/boats/1463914/0
http://international.bayliner.com/
http://www.yachtworld.com/Proklikejte se do základních cen, volitelných výbav, přístrojových výbav, cen servisních služeb, atd.
K tomu se podívejte na spotřeby paliva, ceny přístavních poplatků a souvisejících služeb, ceny pojištění, a vemte do úvahy fakt, že zničit loď neopatrným manévrováním o skaliska či korály je otázka chvilky. Též velmi podstatný fakt představuje námořní zákon, asice pokud vyšlete myday signál, a budete úspěšně zachráněni, zachránci patří 50% ceny lodi.

Viktros
6. září • 18:42

Ještě něco k těm lodím, střední velikost, motorová jachta, 2x300HP dýzlové Volvo Penta motory, maximální rychlost okolo 45m/h se spotřebou okolo 80 litrů na motohodinu.
14 dní na italském pobřeží, ne každý den se někam plulo, a nikdy to nebyla vzdálenost větší než zhruba 100m, všechny přesuny převážně poklidnou cestovní rychlostí okolo 25m/h, občas pokochání maximální rychlostí, avšak ne déle než půl hodiny. Náklady jenom na palivo 3.800 eur...

Brouk
6. září • 23:02

Jo, pro obyc. lidi se to zda byt nerealne. Jenomze jsou lidi, pro ktere jsou tyto sumy uplna sranda. A proc by taky ne? Kdyz je nekdo schopnej a dovede vydelat 100mil. $ za rok, tak mu tyto pozitky preju. A nenavidim zavist, zejmena tu ceskou (i kdyz lidi za tu sviji zavist muzou jen z poloviny, zbytek vygeneroval socialismus a spatne zakony na zacatku 90tych let). Totiz na zapade a USA se casto majetni lidi deli o sve penize, treba Bill Gates a Warren Buffet. Charita. Jestli pak si takovy prumerny cesky zavistlivec nekdy koupil Novy Prostor?

Pedros
6. září • 13:09

Tak mě teď ještě napadlo ..už se tu někdy, nebo někde jinde objevil test slovenskýho K1-ATTACK ? ..sic to zrovna supersport neni, ale autíčko je to nádherný

Roman Daněk
6. září • 15:46

Já slovenského výrobce sporťáku K1-Attack oslovil 2x prostřednictvím mailu už loni, ale neměli ani tolik slušnosti, aby mi odpověděli, že nemají o redakční test zájem... Tak jsem se na mě .... však vy víte co ;-)

mi156
6. září • 14:12

to mi připomnělo, kamarád ho jel projet a ptal se prodejce jak je to "bezpečný" v případě nehody. Answer: Jako na motorce, pane, jako na motorce :o) ... hezký autíčko

Pedros
6. září • 13:02

He, 340 papířů za nárazník u Lamba .. asi by se ze mě stalo pak naprostý prase a vyhledal bych některýho výrobce replik, kterej by ho vyrobil za zlomek peněz :-P

Marek71
6. září • 16:34

Lepšie riešenie je ukecať nejakého kamoša, že do teba vrazil a uhrať to na plnenie z jeho povinného ručenia. To by sa na poisťovne čudovali, čo sú to za pálky :-)PS: Keď som mal ja havarku v Nemecku, tak moja poisťovňa preplácala škodu Nemcovi, do ktorého som vrazil. Mal preliačený zadný nárazník a trochu zadné dvere. Bolo to staré Ducato a účet bol 6.500 EUR ! Som nevedel, že aj Ducato je superšport :-)

mi156
6. září • 14:09

v anglii je jedna firma a dělá "repliky" za 1/3 až 1/5 ceny ... používaj vždy stejnej materiál jako výrobci (takže žádné šidítko z laminátu). Kvalita zpracovní těchto dílů je údajně téměř nerozpoznatelná i pro lidi z branže) ... četl jsem to v jednom starším Top Gearu (UK)

dall
6. září • 13:53

To je kravina ta cena, dle mých info stojí 55.000,- bez DPH a to přezutí RR bude spíš věcí nějaké hodinové sazby servisu, než tím, že je to kolo z Rolse...

bob
6. září • 10:23

by snad bylo lepší si koupit rovnou dvě autíčka a jedno mít v garáži jenom na náhradní díly :-D

bingo
6. září • 11:35

Nebo jedno koupit a rozprodat na nahradni dily a hned by mel clovek na 2 :-))

bob
6. září • 12:41

to neni blbej nápad, vezmu si půjčku od banky, koupim první, prodam, splatim půjčku bance a ještě mi zbyde na celý nový brmbítko :-D

Wolf
6. září • 11:14

To nepomůže, většinu těch dílů nebudeš potřebovat nikdy, jiné pak dvakrát do roka.

KenX
6. září • 9:26

Natural 98 je do civilního rádoby sporťáku pohoda, ale 102-oktanový Elf je už pořádná pálka (proti N98 několikanásobek) a teď si vemte když vám ta mrcha žere 40 litrů na 100 km 3-[

Radek Ondrášík
6. září • 9:34

no závodní 102 ok. benzín vyjde od 150 Kč nahoru dle odběru atd. Jenže 102 ok. benzín se do těch supersportů nedává, jezdí se na N98-N100 tedy na běžné benzíny, které jsou na čerpačkách.

KenX
6. září • 10:37

U některých jen v přejezdovém režimu.

Radek Ondrášík
6. září • 11:52

Který civilní sporťák jezdí na závodní benzíny?

Brouk
6. září • 22:44

Skoda Fabia RS (1.9TDI)

KenX
6. září • 12:44

Některé (ex)tréninkáče.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
6. září • 12:50

No já měl namysli spíš ty běžné vozy ala Lamba, Ferrari, Maserati, Koenig atd.. pokud vím, všechny podávají maximální výkony na běžné benzíny. Pokud se jedná o nějakou úpravu jakýmkoli směrem, pak proč ne.

Mr.Digital
6. září • 9:16


50 kusů Ferrari na 10milionů lidí v tomto státě není zas tak moc abychom se neposkládali majitelům i na náhradní díly :-))

bingo
6. září • 11:36

Taky me hned napadla nejaka verejna sbirka pro chudaky majitele :-))

Mr.Digital
6. září • 11:56


souhlas - reprezentaci je třeba podpořit :-) ono taková česká značka na Ferrari a jiných skvostech opravdu vyvolává zasloužený údiv - hlavně u našich sousedův Rakousku a Německu, kteří ještě pamatují jiná typická česká vozidla :-)))

Ic3g3org3
29. října • 16:59

Mam super nápad s to reprezentací. Všichni návštěvníci autorevue.cz a se složí, koupí mi Carreru GT a já je pak budu všechny reprezentovat. (každej se na to auto podepíše). Potom mi už stačí jen kupovat náhradní díly a hradit servis, já si pokreju výdaje na benál. A věřte mi že by se za mnou každej ohlídnul, nejsem ten typ, kterej jezdí s autem jako tajnej. Když má auto pořádnej zvuk, je poviností řidiče potěšit přihlížející pořádnym šlánutim na plyn.

DD
6. září • 8:59

Tak tak, i relativne moviti majitele jsou na prasky, kdyz dojde na udrzbu a provoz. Znamy si koupil Grand Cherokeeho (nic extremniho) a za rok ho prodal se slovy, ze 27 l/100 km v prumeru proste odmita platit, i kdyz na to ma :).

Péťa
6. září • 10:51

27 litrů je blbost. Pokud má starého JGC s 4.7 V8, tak při maximální dynamice to nežere více než 20 a dá se jezdit i výrazně pod 15. Nový 5.7 Hemi V8 na tom je papírově ještě lépe, těch 27L/100km by měl tak na závodní trati (kde Range Rover Sport žere 2x tolik).

brus
6. září • 11:13

no měli jsme kdysi doma cherokee 4.0 a spotřeba byla 15 v létě a 25 v zimě

WOLF
6. září • 16:47

S GRANDEM S 5,7 jsem najezdil asi 1200km a vysledek je nasledujici:
ekonomicka jizda kdy se vlecu jako hovad a dodrzuju predpisy plyn neseslapnu ani jednou prudce a na podlahu = 14litru pod 13 se nedostanete nikdy leda pri sjezdu z alp = porad z kopce.dalnice rychlost kolem 160-180 caste predjizdeni spotreba 23-26litru/100km mesto brutal jizda brzda plyn 26-31litru/100kmnormalni jizda po silnicich 1,2,3 tridy 16-21l na sto...TO JE REALITA AUTO JSEM TESTOVAL PRES 1200kmp.s. a nejde tak ani o penize. ale vydejte se s offroadem s takovou spotrebou do kazachstanu nebo jine divociny kde sit cerpacich stanic neni zrovna nejhustsi = jste v ....

Meda
6. září • 18:13

? a jinak vsech pet pohromade? Jenom imbecil si poridi dvoutonovej 4x4 offroad aby ho s pomalobeznym velkoobjemovym osmivalcem trapil hovadskou jizdou po dalnici. To auto na to neni staveny, ani brzdy na to nema dimenzovany a to ani nemluve o tom jaky jsou tady limity. No a pokud je to v zahranici, je dobry si uvedomit s cim jedu, ze se tim honi nekolik diferaku a pretlacuje znacnej celni odpor. Cili 130-140km/h max. Pokud se s nim jede do 100km/h a ne stylem bacha nervni prase se ridi, da se dostat na 8-11 litru. Ten motor pak vypina valce a tise bubla na nizkych otackach.V8 5,7 HEMI neni stavenej na dalnicni honicky, ale na praktickou nesmrtelnost bloku.Na LITANI po dalnici si poridte BMW 330D nebo A6 s dieselem.
Co se kazachstanu tyka, neni problem. Existuji veci, kterym se rika kanistr a do zavazadelniku a na strechu cherokeeho se jich vejde nemalo. http://sweb.cz/s161/ua10.jpg
http://sweb.cz/s161/ua3.jpg

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ic3g3org3
29. října • 16:51

Tebe bych na silnici potkat nechtěl. Ty budeš ten typ řidiče, kterej brání předpii zuby nehty (neříkam že b se neměli dodržovat) Ty sis asi nikdy žádný auto ani na chvilku neužil, co? Upřímně tě lituju...

Tonda
6. září • 17:24

je to tak, já měl JGC 4.7 a bylo to jen o trochu lepší... pod 13 nikdy a nikde, město 18 -ale jen když jsem to lechtal..

Barney
6. září • 9:23

27l je skoro blbost, to musel buď jezdit jak prase, nebo mu ten benzín někdo krad :) Já mam 4,0 Granda a spotřeba je (i když to nijak nešetřím) 20l LPG po městě. Kdo jezdí rozumně, dostane se i s 5,2 nebo 5,9 obsahem na daleko rozumnější číslo ;)

Kenny
6. září • 11:38

Jel jsem Favoritem do Brna a prumer jsem mel 15l na 100km - zasekl se tomu priotevrenej sytic. Na vykon to melo znatelne negativni vliv :-((.

Pavel
6. září • 12:49

aby ne - když máš moc bohatou směs tak ten benál akorát protejká do vejfuku.

xaendr
6. září • 10:32

Záleží na modelu...známej má starší model a ten nemá problém s 13l ale ty novější žerou jak svině (prostě záleží na motoru) a ta 30 vůbec není nerealná...

amigo
6. září • 9:37

Dat si do cyrlitru plyn... ten colvek nevi, co chce ;-/

SUBARU
6. září • 10:30

Názory lidí na LPG celkem chápu, protože sám jsem byl snad největší odpůrce LPG co může být. Ovšem jen do té doby než jsem si koupil SUBARU. Myskím si že není potřeba zde dlouze rozepisovat o jaké auta se jedná, protože každý z vás už o nich neco slyšel nebo čet. Jejich vyšší spotřeba je také pověstná i když se nejedná o takové supersporty jako jsou uvedené v článku. Např. jezdit se SUBARKEM s 2,5L s prům. spotřebou 11 - 12L vyžaduje hodně lehkou nohu a dostat se na průměr 18 - 20L je taky bez problémů. Já osobně jezdím za těch 11 - 12L protože jezdím denně do rachoty ale když mě chytne závodivá a 10 km rychlostní vložka na zasněženém letišti vám zvedne průměr na 350 km z 11L na 20L začínáte myslet jinak. Po dlouhém rozmýšlení jsem se tedy rozhodl pro LPG. Je pravda že jsou to extra náklady ale je velký rozdíl jezdit za 3,5kč a víc na km a nebo s LPG kde už dnes s moderními systémy (přímý vstřik LPG počítačem řízený) není prakticky žádný pokles výkonu (jestli vám poklesne výkon o 3 koníky na 200 koníkách není schopen normální smrtelník zjistit) ale v důsledku se jezdí i za 2 kč / km i s npovýšením spotřeby plynu oproti benzínu. Upřímně kdo zvás by chtěl platit zbytečné peníze když nemusí.

Kohout
6. září • 13:34

O jakej typ a ročník se přesně jedná?

frk
6. září • 12:16

jen pockej az ti to odsere motor, vsak ono tech par kc uskudlenych na spotrebe hned zmizi spolu s kamarady do rukou servisaka...
ne nadarmo tovarni LPG od subaru ma i pridavani mazani atd., to by jeste slo, clovek dostane zaruku, ale od nejakeho franty to nejlepsi napad neni

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Pavel
6. září • 12:47

tak to sem na tom podobně - chci si koupit Imprezu a na 100% počítám s LPG -ono se to vrátí a že by to zasíralo motor neni vůbec pravda, jedinej problém je, že se musí častěji měnit výfuk, protože splodiny obsahují dost vody. Teď mam taky LPG a sem spokojenej.

Radek Ondrášík
6. září • 9:39

Zajeďte si do Olomouce a potkáte novou Audi A8 s 6W12 a LPG ;-)

Alex
6. září • 9:26

Njn, ale je celkem rozdíl jezdit na benzín nebo LPG ;-)

DD
6. září • 9:00

A mimochodem - neni tu zminene pojisteni, ktere se na podobna auta pohybuje taky v radech milionu korun rocne :).

Radek Ondrášík
6. září • 9:07

Ona ta spotřeba není u opravdu drahých vozů nijak velkou položkou vůči ostatním nákladům. Pokud se výkon jenom trochu využívá, řádově více se zaplatí za cokoli jiného. Spojka, pneu, brzdy, tlumiče, pravidelný servis - to je v řádech stovek tisíc a milionu korun ročně. Takže i nějakých 40l/100 km je proti tomu nic.

jan
6. září • 11:11

Ale zase tak strašné to není jak tady ličíte. Známý má jednu 360ku a to auto ročně najede pár tisíc, vetšinou jen mení pneumatiky + klasické spotřební věci. Víc to stojí v garáži než jezdí. Servis je drahý, ale pořád v "rozumných" mezích. Ne každý, dovolím si říct většina, nekupuje supersport proto, aby jezdili jak závodníci. To mi potvrzuje i nedávná zkušenost s Bentley GT na dálnici, které rozhodně nepatřilo mezi nejrychlejší.

Doporučujeme

Články odjinud