Jak dobře zvolit autoškolu? 8 faktorů, podle kterých byste (ne)měli vybírat

Je pro vás výběr autoškoly aktuálním tématem? V tom případě by se vám mohla hodit následující osmička bodů, které se správnou volbou mohou pomoci.
Jak dobře zvolit autoškolu? 8 faktorů, podle kterých byste (ne)měli vybírat

Volba autoškoly je v životě nesmírně důležitým krokem. Vždyť nabyté zkušenosti z kurzu tvoří základy pro schopnosti, které budete využívat celý život. Mnozí při výběru té správné autoškoly hledí slepě jen na nejnižší cenovky a to ostatní je vůbec nezajímá. To je ale chyba. Pojďte si s námi projít 8 klíčových faktorů, podle kterých byste (ne)měli vybírat...

Cena

Šetřit se nevyplácí na drtivé většině služeb a u autoškoly tomu není jinak. Netvrdíme, že nejdražší autoškola bude zaručeně tou nejlepší, zároveň ale důrazně nedoporučujeme vybrat tu nejméně nákladnou. Nižší cena se může projevit v průběhu kurzu, například jeho ošizenou délkou i kvalitou.

Prominentní profesor předpovídá: Dnešní děti nebudou muset řídit

Prominentní profesor předpovídá: Dnešní děti nebudou muset řídit

Neváhejte se také poptat na případné výhody. Některé autoškoly nabízí procentuální slevy pro studenty, jiné zase pro adepty, kteří přijdou přihlášku podat v páru. Cena se liší v závislosti na místě konání. V Praze za kvalitní výuku řízení zaplatíte devět a více tisíc, v menších městech to pak může být až o tisíc korun méně.

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

dnes | Miro Mihálik | 6 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků