Jak dnes automobilky testují motory? Prim hraje čistota a bezpečí

opener  |  21. 11. 2018 10:46

Předem omluva,že nepíši k tématu článku.Konečně redakce zareagovala a začala mazat příspěvky postižených jedinců prezentujíc svůj duševní průjem zde v dskuzích pod různými nicky.Snad to tak zůstane.Díky

Odpovědět  |   | 

Většina příspěvků, které jsme smazali, byla z vaší IP adresy. Budeme proto rádi, když si pro své hraní najdete jiný píseček.

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 11:08

Přesně tak,byla,byl to záměr,kvůli vaší liknavosti k tomu co se tu rozvinulo.Bylo potřeba to dovézt ad absurdum aby jste s tím něco udělali.Takže asi tak.Jen doufám,že to z vaší strany nebyla jen ojedinělá akce a diskuze budou čtivé tak jako kdysi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 11:38

Ty jsi přece pěkný vůl, diskuze jsi zasíral ty a píšeš o čtivých diskuzích do budoucna, jako by tu diskuzi tady doteď zasírala redakce.

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 12:58

Jiní to tu zasírali měsíce a nikdo z nás diskutujících s tím nemohl nic dělat,jen redakce.Já to zasíral týden a výsledek se dostavil.Není důležitý prostředek,ale výsledek.

Odpovědět  |   | 

Výsledek je ten, že jsme vám smazali komentáře. Kdybyste je sem nepsal, tak je nemažeme, akorát jste tady několik týdnů (to nebyl jen jeden) prudil ostatní. Čeho jste tedy dosáhl a na co jste pyšný?

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 15:36

Jaksi jste to nepochopili,smazali jste sice moje ale taky spoustu dalších co tu trolili měsíce,a já tu byl jen týden.Teď jste chytrý,když tu všichni normální diskutující volali po tom aby jste s tím něco dělali tak jste dělali mrtvý brouky.Nepotřebuju být na nic pyšný,donutil jsem vás zbavit duševně nemocných troličů,toť vše.Je zajímavé jak najednou komunikujete,když jsme tu volali po mazání či registracích tak jste se neozval pane Lutonský.Tak se nedivte,že jsem zvolil tento způsob.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 11. 2018 16:27

Takze na mazani doslo az po 'politicke agitce'?

Odpovědět  |   | 

Ne, my jsme mazali prakticky pouze vás. Proto stále nechápu, čeho jste dosáhl.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 21. 11. 2018 19:23

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 19:59

Potom jste opravdu velmi nechápaví,pravděpodobně to bude tím,že jste diskuze zde v poslední době moc nesledovali,protože potom by jste zjistili,že s většinou komentářů ,které tady stále dokola otravovali nemám nic společného,pokud použiji vaší argumentace I.P. adresou.Víc k tomu nemám co dodat.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2018 11:45

Zajeď si na Krym ty schizofreniku.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  21. 11. 2018 11:21

Prim hraje čistota a bezpečí, nikoli kvalita..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 11:40

První, co mě po přečtení nadpisu napadlo, bezpečný motor s airbagem.

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  21. 11. 2018 12:22

Zvláště u koncernu

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  21. 11. 2018 15:12

a stejně např. nevychytají rozvody, nebo zkroucené bloky

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  22. 11. 2018 18:01

presne tak

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  21. 11. 2018 17:32

Celé zařízení s motorem je uloženo na vzduchem odpružených litinových deskách vážících až 40 tun. „Zabrání se tak přenosu vibrací do celé budovy Motorového centra.“

To je skutecne zabavne: S trochou nadsazky by se dalo rici, ze vibrace motoru je treba tlumit, aby nezbouraly barak, lec pro zastavbu do osobnich aut je to vyhovujici.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  22. 11. 2018 08:05

Vibracie v dlhodobom horizonte naozaj mozu ten barak zburat. Nenadarmo po tom, co trebars RAF prevelila vyskove bombardery na nizke hlbkove lety bola po par rokoch vacsina z nich tak prelezena mikrotrhlinami ze ich museli uzemnit a papa hajusky babusky koniec. Co to spravi za trebars 20 rokov s budovou, ktora je pevne spojena so zemou snad netreba rozvadzat.

Inak dokladnemu navrhu a testovaniu urcite fandim a pri 1.0 TSi sa to ukazalo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2018 11:48

Stačí se zbavit spalováků a zbavíme se i většiny vibrací.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Kombinovat různé značky pneumatik se nevyplácí. Test ukázal, proč to nedělat

Pokud chcete vědět, proč není dobrý nápad kombinovat na autě špičkové pneumatiky s těmi nejlevnějším a kvalitativně podprůměrnými, následující test by vám mohl otevřít oči.

dnes | Miro Mihálik | 2 příspěvky
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

včera | Vladimír Kadera | 49 příspěvků
TEST Ford Ranger Raptor: The Rock s pisklavým hláskem. I tak je ale boží

Ford Ranger Raptor

Další dva válce by evropský Raptor potřeboval jako prase drbání. Naopak automat klidně mohl mít o tři nebo čtyři kvalty méně. Svým speciálním podvozkem však nový Ranger beztak o parník převyšuje všechno, co jste dosud ve třídě pick-upů znali.

13.  8.  2019 | Miro Mihálik | 8 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 31 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
Nadšenec si nechal postavit speciální kempingový Ford Transit. Na cenu nehleděl

Nadšenec si nechal postavit speciální kempi…

Někdo se rozhodne přestavět svou dodávku na obytný vůz svépomocí a někdo zase nechá práci na profesionálech bez starosti o výslednou cenu.

24.  7.  2019 | | 4 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A