Jak dnes automobilky testují motory? Prim hraje čistota a bezpečí

opener  |  21. 11. 2018 10:46

Předem omluva,že nepíši k tématu článku.Konečně redakce zareagovala a začala mazat příspěvky postižených jedinců prezentujíc svůj duševní průjem zde v dskuzích pod různými nicky.Snad to tak zůstane.Díky

Odpovědět  |   | 

Většina příspěvků, které jsme smazali, byla z vaší IP adresy. Budeme proto rádi, když si pro své hraní najdete jiný píseček.

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 11:08

Přesně tak,byla,byl to záměr,kvůli vaší liknavosti k tomu co se tu rozvinulo.Bylo potřeba to dovézt ad absurdum aby jste s tím něco udělali.Takže asi tak.Jen doufám,že to z vaší strany nebyla jen ojedinělá akce a diskuze budou čtivé tak jako kdysi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 11:38

Ty jsi přece pěkný vůl, diskuze jsi zasíral ty a píšeš o čtivých diskuzích do budoucna, jako by tu diskuzi tady doteď zasírala redakce.

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 12:58

Jiní to tu zasírali měsíce a nikdo z nás diskutujících s tím nemohl nic dělat,jen redakce.Já to zasíral týden a výsledek se dostavil.Není důležitý prostředek,ale výsledek.

Odpovědět  |   | 

Výsledek je ten, že jsme vám smazali komentáře. Kdybyste je sem nepsal, tak je nemažeme, akorát jste tady několik týdnů (to nebyl jen jeden) prudil ostatní. Čeho jste tedy dosáhl a na co jste pyšný?

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 15:36

Jaksi jste to nepochopili,smazali jste sice moje ale taky spoustu dalších co tu trolili měsíce,a já tu byl jen týden.Teď jste chytrý,když tu všichni normální diskutující volali po tom aby jste s tím něco dělali tak jste dělali mrtvý brouky.Nepotřebuju být na nic pyšný,donutil jsem vás zbavit duševně nemocných troličů,toť vše.Je zajímavé jak najednou komunikujete,když jsme tu volali po mazání či registracích tak jste se neozval pane Lutonský.Tak se nedivte,že jsem zvolil tento způsob.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 11. 2018 16:27

Takze na mazani doslo az po 'politicke agitce'?

Odpovědět  |   | 

Ne, my jsme mazali prakticky pouze vás. Proto stále nechápu, čeho jste dosáhl.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 21. 11. 2018 19:23

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 19:59

Potom jste opravdu velmi nechápaví,pravděpodobně to bude tím,že jste diskuze zde v poslední době moc nesledovali,protože potom by jste zjistili,že s většinou komentářů ,které tady stále dokola otravovali nemám nic společného,pokud použiji vaší argumentace I.P. adresou.Víc k tomu nemám co dodat.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2018 11:45

Zajeď si na Krym ty schizofreniku.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  21. 11. 2018 11:21

Prim hraje čistota a bezpečí, nikoli kvalita..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 11:40

První, co mě po přečtení nadpisu napadlo, bezpečný motor s airbagem.

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  21. 11. 2018 12:22

Zvláště u koncernu

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  21. 11. 2018 15:12

a stejně např. nevychytají rozvody, nebo zkroucené bloky

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  22. 11. 2018 18:01

presne tak

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  21. 11. 2018 17:32

Celé zařízení s motorem je uloženo na vzduchem odpružených litinových deskách vážících až 40 tun. „Zabrání se tak přenosu vibrací do celé budovy Motorového centra.“

To je skutecne zabavne: S trochou nadsazky by se dalo rici, ze vibrace motoru je treba tlumit, aby nezbouraly barak, lec pro zastavbu do osobnich aut je to vyhovujici.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  22. 11. 2018 08:05

Vibracie v dlhodobom horizonte naozaj mozu ten barak zburat. Nenadarmo po tom, co trebars RAF prevelila vyskove bombardery na nizke hlbkove lety bola po par rokoch vacsina z nich tak prelezena mikrotrhlinami ze ich museli uzemnit a papa hajusky babusky koniec. Co to spravi za trebars 20 rokov s budovou, ktora je pevne spojena so zemou snad netreba rozvadzat.

Inak dokladnemu navrhu a testovaniu urcite fandim a pri 1.0 TSi sa to ukazalo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2018 11:48

Stačí se zbavit spalováků a zbavíme se i většiny vibrací.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Nissan Altima 2.5 CVT SV: Mnohem lepší, než se může zdát

Nissan Altima 2.5 CVT SV (minitest)

Větší japonské sedany Evropa téměř ignoruje, z vlastní zkušenosti z amerických cest vám ale můžeme říci, že je to docela škoda. Třeba Nissan Altima je skvělý vůz s neskutečnou spotřebou!

včera | Miro Mihálik | 62 příspěvků
Minitest Mini Cooper S E Countryman All4: Nabíjejte, jinak smysl nedává

Mini Cooper S E Countryman All4 (minitest)

Bruselští byrokraté nám připravili podmínky, které už brzy spustí lavinu hybridů. Pojďte se s námi skrze benzin-elektrický Countryman podívat, jak bude vypadat všední realita příštích let.

8.  12.  2018 | Miro Mihálik | 12 příspěvků
TEST Audi A6 50 TDI quattro: Maximálně efektivní manažerský balíček?

Audi A6 50 TDI quattro

Audi přispěchala s novou A6 v nejisté emisní době, stojí na úplně nových základech a spolu s A8 reprezentuje nové pojetí interiéru. A postavit se má aktuální velmi povedené pětkové řadě od BMW. To je hodně úkolů na jeden sedan vyšší střední třídy!

6.  12.  2018 | Milan Lažanský | 38 příspěvků

Nejčtenější články

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocení úplně každý. Hlavně v zimě

Škoda Scala dostala vychytávku, kterou ocen…

Vozy Škoda jsou známé pro svá chytrá řešení. Mnohdy přitom ve vztahu k uživatelské přívětivosti stačí i maličkost, tak jako v případě novinky u hatchbacku Scala.

10.  12.  2018 | | 327 N/A
Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým autem. Do výroby se však nedostal

Koncept Škoda Tudor byl vlastně hotovým aut…

Dvoudveřové komfortní kupé na základě Superbu. Tuto bombu si v roce 2002 přáli v sérii nejen zarytí fanoušci Škodovky. Vždyť koncept Tudor vypadal tak reálně, tak dosažitelně. V historii automobilky však dodnes patří k těm nikdy nesplněným snům…

9.  12.  2018 | | 51 N/A
Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka dorazila nová Toyota Camry

Špatná zpráva pro Superb a Passat: Do Česka…

Příchod modelu Camry na český trh si Toyota nemohla naplánovat lépe. Výhradně hybridní sedan se chce zalíbit firmám, které ztrácejí zájem o naftové vozy.

24.  11.  2018 | | 179 N/A
Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply clever, tady je výsledek

Škodu čeká zásadní změna. Končí se Simply c…

Škoda se s modelem Scala chystá na další krok v evoluci svého designového jazyka. Nápis na zadních dveřích, plynulejší křivky či další inspirace křišťálem. To vše v rámci nového sloganu.

22.  11.  2018 | | 60 N/A
Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím nekoupíte. Nahradí ji elektrická verze

Dieselovou Avii už od ledna kvůli emisím ne…

Ambiciózní znovuzrození Avie pomalu zhasíná. Aktuální verze nesplňuje nové emisní limity a tak bude její výroba v Přelouči ukončena.

25.  11.  2018 | | 72 N/A