Jak dnes automobilky testují motory? Prim hraje čistota a bezpečí

opener  |  21. 11. 2018 10:46

Předem omluva,že nepíši k tématu článku.Konečně redakce zareagovala a začala mazat příspěvky postižených jedinců prezentujíc svůj duševní průjem zde v dskuzích pod různými nicky.Snad to tak zůstane.Díky

Odpovědět  |   | 

Většina příspěvků, které jsme smazali, byla z vaší IP adresy. Budeme proto rádi, když si pro své hraní najdete jiný píseček.

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 11:08

Přesně tak,byla,byl to záměr,kvůli vaší liknavosti k tomu co se tu rozvinulo.Bylo potřeba to dovézt ad absurdum aby jste s tím něco udělali.Takže asi tak.Jen doufám,že to z vaší strany nebyla jen ojedinělá akce a diskuze budou čtivé tak jako kdysi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 11:38

Ty jsi přece pěkný vůl, diskuze jsi zasíral ty a píšeš o čtivých diskuzích do budoucna, jako by tu diskuzi tady doteď zasírala redakce.

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 12:58

Jiní to tu zasírali měsíce a nikdo z nás diskutujících s tím nemohl nic dělat,jen redakce.Já to zasíral týden a výsledek se dostavil.Není důležitý prostředek,ale výsledek.

Odpovědět  |   | 

Výsledek je ten, že jsme vám smazali komentáře. Kdybyste je sem nepsal, tak je nemažeme, akorát jste tady několik týdnů (to nebyl jen jeden) prudil ostatní. Čeho jste tedy dosáhl a na co jste pyšný?

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 15:36

Jaksi jste to nepochopili,smazali jste sice moje ale taky spoustu dalších co tu trolili měsíce,a já tu byl jen týden.Teď jste chytrý,když tu všichni normální diskutující volali po tom aby jste s tím něco dělali tak jste dělali mrtvý brouky.Nepotřebuju být na nic pyšný,donutil jsem vás zbavit duševně nemocných troličů,toť vše.Je zajímavé jak najednou komunikujete,když jsme tu volali po mazání či registracích tak jste se neozval pane Lutonský.Tak se nedivte,že jsem zvolil tento způsob.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 11. 2018 16:27

Takze na mazani doslo az po 'politicke agitce'?

Odpovědět  |   | 

Ne, my jsme mazali prakticky pouze vás. Proto stále nechápu, čeho jste dosáhl.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 21. 11. 2018 19:23

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 19:59

Potom jste opravdu velmi nechápaví,pravděpodobně to bude tím,že jste diskuze zde v poslední době moc nesledovali,protože potom by jste zjistili,že s většinou komentářů ,které tady stále dokola otravovali nemám nic společného,pokud použiji vaší argumentace I.P. adresou.Víc k tomu nemám co dodat.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2018 11:45

Zajeď si na Krym ty schizofreniku.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  21. 11. 2018 11:21

Prim hraje čistota a bezpečí, nikoli kvalita..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 11:40

První, co mě po přečtení nadpisu napadlo, bezpečný motor s airbagem.

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  21. 11. 2018 12:22

Zvláště u koncernu

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  21. 11. 2018 15:12

a stejně např. nevychytají rozvody, nebo zkroucené bloky

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  22. 11. 2018 18:01

presne tak

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  21. 11. 2018 17:32

Celé zařízení s motorem je uloženo na vzduchem odpružených litinových deskách vážících až 40 tun. „Zabrání se tak přenosu vibrací do celé budovy Motorového centra.“

To je skutecne zabavne: S trochou nadsazky by se dalo rici, ze vibrace motoru je treba tlumit, aby nezbouraly barak, lec pro zastavbu do osobnich aut je to vyhovujici.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  22. 11. 2018 08:05

Vibracie v dlhodobom horizonte naozaj mozu ten barak zburat. Nenadarmo po tom, co trebars RAF prevelila vyskove bombardery na nizke hlbkove lety bola po par rokoch vacsina z nich tak prelezena mikrotrhlinami ze ich museli uzemnit a papa hajusky babusky koniec. Co to spravi za trebars 20 rokov s budovou, ktora je pevne spojena so zemou snad netreba rozvadzat.

Inak dokladnemu navrhu a testovaniu urcite fandim a pri 1.0 TSi sa to ukazalo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2018 11:48

Stačí se zbavit spalováků a zbavíme se i většiny vibrací.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

Minitest Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro: Oko potěší. Ale co další smysly?

Audi Q3 Sportback 45 TFSI quattro

Trh SUV-kupé se rychle rozrůstá. Svého dalšího zástupce teď sype z rukávu Audi.

16.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 19 příspěvků
TEST Renault Clio 1.0 TCe 100: Nový vrchol třídy? I Fabia může tiše závidět!

Renault Clio 1.0 TCe

Pravidlem je vyměnit nárazníky a tvářit se, že máte úplně nové auto. Renault na to šel s pátou generací Clia obráceně. Od základů nově vyvinutý vůz zabalil do povědomého tvaru a chce s ním navázat na předchůdce. V zájmu Francouzů by nicméně mělo být, aby se jim to v případě tříválcové pohonné jednotky raději nepovedlo.

14.  1.  2020 | Miro Mihálik | 69 příspěvků
Minitest Lexus RC 300h F Sport: Mohl být skvělý, ale doplatil na zvrácenost doby

Lexus RC 300h F Sport

Nejkratší cesta do srdce chlapa nevede mezi žebry, ale skrze krásné auto. A tohle si vás prostě získá!

11.  1.  2020 | Vladimír Kadera | 147 příspěvků

Nejčtenější články

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S lepším řešením přichází luxusní Lincoln

Američané dávají sbohem škrabkám na led. S …

K vyhřívaným sedadlům, volantu či zadnímu oknu se nyní připojují i stěrače předního okna.

23.  12.  2019 | | 109 N/A
Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila by se ošklivých částí, došly však peníze

Škoda Favorit mohla mít facelift. Zbavila b…

Je poměrně známé, že tvary první moderní škodovky s motorem vpředu a pohonem předních kol navrhlo proslulé stylistické studio Bertone. Mnohem méně se ví, že Italové stihli udělat také facelift Škody Favorit, do výroby se už ale nedostala.

29.  12.  2019 | | 37 N/A
Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost. Stroje Číňanů připomínají vládní limuzíny

Na Rallye Dakar letos jede i tato šílenost.…

Mezi renomovanými značkami a týmy se letos na dakarské rallye ukazuje i čínský tým s docela netradičními vozidly.

3.  1.  2020 | | 17 N/A
Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující auta. Drzost řidičů zjevně nezná hranic

Češi už přes 10 let fotí nejhůře parkující …

Také vás štvou lajdácky zaparkovaná auta, která na ulicích a parkovištích zabírají zbytečně moc místa, přestože by nemusela? Víme o místě, kde najdete pochopení.

12.  1.  2020 | | 60 N/A
VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. Má však i velice bohatou výbavu

VW Golf je na Slovensku překvapivě levný. M…

Ještě než se dočkáme oficiálních českých cen nové generace Golfu, podívali jsme se na cenovky u sousedů na Slovensku.

21.  12.  2019 | | 130 N/A