Jak dnes automobilky testují motory? Prim hraje čistota a bezpečí

opener  |  21. 11. 2018 10:46

Předem omluva,že nepíši k tématu článku.Konečně redakce zareagovala a začala mazat příspěvky postižených jedinců prezentujíc svůj duševní průjem zde v dskuzích pod různými nicky.Snad to tak zůstane.Díky

Odpovědět  |   | 

Většina příspěvků, které jsme smazali, byla z vaší IP adresy. Budeme proto rádi, když si pro své hraní najdete jiný píseček.

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 11:08

Přesně tak,byla,byl to záměr,kvůli vaší liknavosti k tomu co se tu rozvinulo.Bylo potřeba to dovézt ad absurdum aby jste s tím něco udělali.Takže asi tak.Jen doufám,že to z vaší strany nebyla jen ojedinělá akce a diskuze budou čtivé tak jako kdysi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 11:38

Ty jsi přece pěkný vůl, diskuze jsi zasíral ty a píšeš o čtivých diskuzích do budoucna, jako by tu diskuzi tady doteď zasírala redakce.

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 12:58

Jiní to tu zasírali měsíce a nikdo z nás diskutujících s tím nemohl nic dělat,jen redakce.Já to zasíral týden a výsledek se dostavil.Není důležitý prostředek,ale výsledek.

Odpovědět  |   | 

Výsledek je ten, že jsme vám smazali komentáře. Kdybyste je sem nepsal, tak je nemažeme, akorát jste tady několik týdnů (to nebyl jen jeden) prudil ostatní. Čeho jste tedy dosáhl a na co jste pyšný?

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 15:36

Jaksi jste to nepochopili,smazali jste sice moje ale taky spoustu dalších co tu trolili měsíce,a já tu byl jen týden.Teď jste chytrý,když tu všichni normální diskutující volali po tom aby jste s tím něco dělali tak jste dělali mrtvý brouky.Nepotřebuju být na nic pyšný,donutil jsem vás zbavit duševně nemocných troličů,toť vše.Je zajímavé jak najednou komunikujete,když jsme tu volali po mazání či registracích tak jste se neozval pane Lutonský.Tak se nedivte,že jsem zvolil tento způsob.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 11. 2018 16:27

Takze na mazani doslo az po 'politicke agitce'?

Odpovědět  |   | 

Ne, my jsme mazali prakticky pouze vás. Proto stále nechápu, čeho jste dosáhl.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 21. 11. 2018 19:23

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 19:59

Potom jste opravdu velmi nechápaví,pravděpodobně to bude tím,že jste diskuze zde v poslední době moc nesledovali,protože potom by jste zjistili,že s většinou komentářů ,které tady stále dokola otravovali nemám nic společného,pokud použiji vaší argumentace I.P. adresou.Víc k tomu nemám co dodat.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2018 11:45

Zajeď si na Krym ty schizofreniku.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  21. 11. 2018 11:21

Prim hraje čistota a bezpečí, nikoli kvalita..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 11:40

První, co mě po přečtení nadpisu napadlo, bezpečný motor s airbagem.

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  21. 11. 2018 12:22

Zvláště u koncernu

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  21. 11. 2018 15:12

a stejně např. nevychytají rozvody, nebo zkroucené bloky

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  22. 11. 2018 18:01

presne tak

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  21. 11. 2018 17:32

Celé zařízení s motorem je uloženo na vzduchem odpružených litinových deskách vážících až 40 tun. „Zabrání se tak přenosu vibrací do celé budovy Motorového centra.“

To je skutecne zabavne: S trochou nadsazky by se dalo rici, ze vibrace motoru je treba tlumit, aby nezbouraly barak, lec pro zastavbu do osobnich aut je to vyhovujici.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  22. 11. 2018 08:05

Vibracie v dlhodobom horizonte naozaj mozu ten barak zburat. Nenadarmo po tom, co trebars RAF prevelila vyskove bombardery na nizke hlbkove lety bola po par rokoch vacsina z nich tak prelezena mikrotrhlinami ze ich museli uzemnit a papa hajusky babusky koniec. Co to spravi za trebars 20 rokov s budovou, ktora je pevne spojena so zemou snad netreba rozvadzat.

Inak dokladnemu navrhu a testovaniu urcite fandim a pri 1.0 TSi sa to ukazalo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2018 11:48

Stačí se zbavit spalováků a zbavíme se i většiny vibrací.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Audi Q3 35 TDI S tronic: Když nemůže, tak přidej!

Audi Q3 35 TDI S tronic

Příbuznost minulé a nové generace Audi Q3 byste možná na první pohled netipovali. Až tak se kompaktní SUV změnilo. Otázkou zůstává, o kolik výš dokáže novinka posunout standardy nastolené předchůdcem.

19.  4.  2019 | Jan Mička | 63 příspěvků
První jízda se Suzuki Swift Sport: Je to žlutý ďábel za super peníze!

Suzuki Swift Sport (první svezení)

„No konečně, ty malej rošťáku“, vypadlo ze mě ihned po nasednutí. Tohle auto je totiž naprosto skvělý způsob, jak utratit půl milionu.

14.  4.  2019 | Vladimír Kadera | 36 příspěvků
TEST BMW M850i xDrive Coupé: Do klubu rváčů v rukavičkách

BMW M850i xDrive

Lexus LC je možná zábavnější a lépe se poslouchá a Mercedes S Coupé je pravděpodobně o chloupek komfortnější. Lepší definice třídy gran turismo však na silnice snad ještě nevyjela.

13.  4.  2019 | Miro Mihálik | 15 příspěvků

Nejčtenější články

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlodějů. Brzy neuspějí ani u Škody

Automobilky vyzrály na nejpodlejší trik zlo…

O krádežích nejenom luxusních aut vybavených bezklíčovým odemykáním a startováním už toho bylo napsáno dost. Automobilky však postupně přicházejí s jednoduchým řešením, jak vozidla ochránit.

14.  4.  2019 | | 99 N/A
Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější představí již za pár dnů

Škoda se vrací k zadokolkám. Tu nejnovější …

Nečekejte přerod značky v takovém stylu, jaký v minulých letech předvedla Alfa Romeo. Zadní pohon umožní nová platforma, na které v budoucnu vzniknou desítky vozů koncernu VW.

12.  4.  2019 | | 34 N/A
Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. Homologaci získala podvodem

Škoda 120 S Rallye byla předvojem 130 RS. H…

Za přímé předchůdce Škody 130 RS lze považovat soutěžní modely 180 a 200 RS. Pokud jde ale o motor či konstrukci chlazení, stotřicítka má mnohem blíže poněkud zapomenuté Škodě 120 S Rallye.

30.  3.  2019 | | 9 N/A
Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je třetí nejlepší značkou, přeskočila Hyundai

Dacia v Česku slaví historický úspěch. Je t…

České zastoupení automobilky Dacia zdůrazňuje, že za úspěchem na českém trhu nestojí rozsáhlé mediální kampaně. Značka to zatím letos dotáhla na trojku na českém trhu.

12.  4.  2019 | | 189 N/A
T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Valuta, komunistickému zákazu navzdory

T 603 se narodila v ilegalitě jako Tatra Va…

Tatra nevyrábí osobní auta už dvacet let, ale jen díky tajnému vývoji Valuty, která předcházela „šestsettrojce“, se tak nestalo už na počátku 50. let. Tvůrcům za tento vzdor hrozily hrdelní tresty, přesto se tehdejší politická garnitura neváhala pochlubit osmiválcovou limuzínou ve světě.

8.  4.  2019 | | 52 N/A