Jak dnes automobilky testují motory? Prim hraje čistota a bezpečí

opener  |  21. 11. 2018 10:46

Předem omluva,že nepíši k tématu článku.Konečně redakce zareagovala a začala mazat příspěvky postižených jedinců prezentujíc svůj duševní průjem zde v dskuzích pod různými nicky.Snad to tak zůstane.Díky

Odpovědět  |   | 

Většina příspěvků, které jsme smazali, byla z vaší IP adresy. Budeme proto rádi, když si pro své hraní najdete jiný píseček.

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 11:08

Přesně tak,byla,byl to záměr,kvůli vaší liknavosti k tomu co se tu rozvinulo.Bylo potřeba to dovézt ad absurdum aby jste s tím něco udělali.Takže asi tak.Jen doufám,že to z vaší strany nebyla jen ojedinělá akce a diskuze budou čtivé tak jako kdysi.

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 11:38

Ty jsi přece pěkný vůl, diskuze jsi zasíral ty a píšeš o čtivých diskuzích do budoucna, jako by tu diskuzi tady doteď zasírala redakce.

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 12:58

Jiní to tu zasírali měsíce a nikdo z nás diskutujících s tím nemohl nic dělat,jen redakce.Já to zasíral týden a výsledek se dostavil.Není důležitý prostředek,ale výsledek.

Odpovědět  |   | 

Výsledek je ten, že jsme vám smazali komentáře. Kdybyste je sem nepsal, tak je nemažeme, akorát jste tady několik týdnů (to nebyl jen jeden) prudil ostatní. Čeho jste tedy dosáhl a na co jste pyšný?

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 15:36

Jaksi jste to nepochopili,smazali jste sice moje ale taky spoustu dalších co tu trolili měsíce,a já tu byl jen týden.Teď jste chytrý,když tu všichni normální diskutující volali po tom aby jste s tím něco dělali tak jste dělali mrtvý brouky.Nepotřebuju být na nic pyšný,donutil jsem vás zbavit duševně nemocných troličů,toť vše.Je zajímavé jak najednou komunikujete,když jsme tu volali po mazání či registracích tak jste se neozval pane Lutonský.Tak se nedivte,že jsem zvolil tento způsob.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  21. 11. 2018 16:27

Takze na mazani doslo az po 'politicke agitce'?

Odpovědět  |   | 

Ne, my jsme mazali prakticky pouze vás. Proto stále nechápu, čeho jste dosáhl.

Příspěvek byl 1× upraven, naposled 21. 11. 2018 19:23

Odpovědět  |   | 
opener  |  21. 11. 2018 19:59

Potom jste opravdu velmi nechápaví,pravděpodobně to bude tím,že jste diskuze zde v poslední době moc nesledovali,protože potom by jste zjistili,že s většinou komentářů ,které tady stále dokola otravovali nemám nic společného,pokud použiji vaší argumentace I.P. adresou.Víc k tomu nemám co dodat.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2018 11:45

Zajeď si na Krym ty schizofreniku.

Odpovědět  |   | 
Jiří  |  21. 11. 2018 11:21

Prim hraje čistota a bezpečí, nikoli kvalita..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  21. 11. 2018 11:40

První, co mě po přečtení nadpisu napadlo, bezpečný motor s airbagem.

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  21. 11. 2018 12:22

Zvláště u koncernu

Odpovědět  |   | 
k.ik  |  21. 11. 2018 15:12

a stejně např. nevychytají rozvody, nebo zkroucené bloky

Odpovědět  |   | 
Smrdík  |  22. 11. 2018 18:01

presne tak

Odpovědět  |   | 
Kunigunda Schwanzhof  |  21. 11. 2018 17:32

Celé zařízení s motorem je uloženo na vzduchem odpružených litinových deskách vážících až 40 tun. „Zabrání se tak přenosu vibrací do celé budovy Motorového centra.“

To je skutecne zabavne: S trochou nadsazky by se dalo rici, ze vibrace motoru je treba tlumit, aby nezbouraly barak, lec pro zastavbu do osobnich aut je to vyhovujici.

Odpovědět  |   | 
Anti-automat  |  22. 11. 2018 08:05

Vibracie v dlhodobom horizonte naozaj mozu ten barak zburat. Nenadarmo po tom, co trebars RAF prevelila vyskove bombardery na nizke hlbkove lety bola po par rokoch vacsina z nich tak prelezena mikrotrhlinami ze ich museli uzemnit a papa hajusky babusky koniec. Co to spravi za trebars 20 rokov s budovou, ktora je pevne spojena so zemou snad netreba rozvadzat.

Inak dokladnemu navrhu a testovaniu urcite fandim a pri 1.0 TSi sa to ukazalo.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  26. 11. 2018 11:48

Stačí se zbavit spalováků a zbavíme se i většiny vibrací.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST BMW X4 M40d/240 kW: Začnu mít konečně rád crossovery?

BMW X4 M40d

Projet se v nejvýkonnější naftové X4 někde na riviéře, prskali bychom nad jejím podivným designem. Když ale máte na silnicích kalamitu a objevíte její zábavně naladěnou čtyřkolku, máte Vánoce i v únoru.

včera | Miro Mihálik | 19 příspěvků
Minitest Škoda Superb 1.5 TSI ACT DSG: Je to o úhlu pohledu

Škoda Superb 1.5 TSI ACT (minitest)

Nový motor, stejný výkon. Změnila se nějak základní Škoda Superb s jednotkou 1.5 TSI?

15.  2.  2019 | Vladimír Kadera | 90 příspěvků
TEST Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW: Dává smysl, jen trochu jiný

Škoda Kodiaq RS 2.0 TDI/176 kW

Při hodnocení Škody Kodiaq RS velice záleží na přístupu „pozorovatele“. Pokud vůz budete brát jako sportovní SUV, zřejmě vám brzy dojdou argumenty. V nabídce však rozhodně není nadbytečný.

12.  2.  2019 | Jan Mička | 85 příspěvků

Nejčtenější články

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dožene, ale v něčem i překoná

Nový Superb je za dveřmi! Passat nejen dože…

Prototypy modernizované Škody Superb se už v současnosti prohánějí po českých silnicích. Oficiální premiéra je na spadnutí, pojďme si proto shrnout, co zatím s jistotou víme.

16.  2.  2019 | | 121 N/A
Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně pro sovětskou tajnou službu

Znáte Lady s motorem Wankel? Byly primárně …

Ruské žigulíky si pamatujeme jako svižnější alternativy k domácím škodovkám, v bývalém Sovětském svazu se však vyráběly pro potřeby ministerstva vnitra i rychlejší speciální verze poháněné motory s krouživým pístem.

21.  1.  2019 | | 22 N/A
Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda Scala. Chybí vám u ní něco?

Podívejte se, jak vypadá nejlevnější Škoda …

Nejnižší cena Škody Scala atakuje hranici 400 tisíc korun, může za to ale výkonnější motor coby základ v době uvedení do prodeje. Pojďme se podívat, jak takový vůz v základní výbavě vlastně vypadá.

20.  1.  2019 | | 238 N/A
Dacii Duster už v Česku koupíte s novými motory. Teď nabídne až 150 koní

Dacii Duster už v Česku koupíte s novými mo…

Nabídka motorizací u Dacie Duster nebyla doteď zrovna pestrá. Od února však přichází rumunský pracant s další várkou motorizací a nabízí tak celkem široký výběr.

1.  2.  2019 | | 29 N/A
Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up. O Renault už ale nepůjde

Dacia Duster se bude vyrábět i jako pick-up…

Dacia představí pickup na bázi Dusteru ještě letos. Žádnou spojitost s modelem Renault Duster Oroch ale nehledejte.

8.  2.  2019 | | 7 N/A