Jak by vypadal Prius po továrním tuningu? Určitě ne nezajímavě!

Ať tomu chcete podlehnout, či nikoli, hybridní pohon je budoucnost. Proč by tedy nemohla být auta s tímto pohonem upravena? V Toyotě se rozhodli pro tento husarský kousek a nám to příjde velmi zajímavé. A vám?

Když se řekne Prius, každy si představí ekologické střídmé auto, které má k motoristickému sportu a tuningu asi tak daleko, jako má USA k Severní Koreji. To však vyvrací projekt Toyoty Prius PHV GR Sport.

Prius je dluhodobě nejúspěšnějším hybridem, ale to v Japonsku nestačí, a tak podle serveru Autoevolution.com místní inženýři rozhodli pro neslavnější zelené auto vytvořit speciální GR sportovní karosérii.

Nová generace limuzíny Toyota Century dostala retro design

Nová generace limuzíny Toyota Century dostala retro design

Musíme uznat, že vůz má opravdu něco do sebe. Má úplně nový nárazník, vetší LED akcenty, objemnou přední mřížku a zadní nárazník s difuzorem v černé barvě a světlem ve stylu F1. Novinkou jsou také boční prahy, které vyvíjelo pět pracovníků GRMN. 

Uvnitř najdeme kožená sportovní sedadla, zadní sedadla se dočkala stejného kontrastního švu. Méně viditelné jsou pak hliníkové pedály, a také jiný otáčkoměr. Také volant je nový, podobný tomu, jaký má Toyota GT86.

 Toyota Prius či Rolls-Royce Phantom. Jak by vypadaly v úpravě pro F1?

Toyota Prius či Rolls-Royce Phantom. Jak by vypadaly v úpravě pro F1?

Pod kapotou se ale nic nezměnilo, stále je zde hybridní THS II plug-in s motorem 1.8 litru 2ZR-FXE a elektromotor.

FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

14.  8.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 140 příspěvků