Jak by vypadal Prius po továrním tuningu? Určitě ne nezajímavě!

Ať tomu chcete podlehnout, či nikoli, hybridní pohon je budoucnost. Proč by tedy nemohla být auta s tímto pohonem upravena? V Toyotě se rozhodli pro tento husarský kousek a nám to příjde velmi zajímavé. A vám?

Když se řekne Prius, každy si představí ekologické střídmé auto, které má k motoristickému sportu a tuningu asi tak daleko, jako má USA k Severní Koreji. To však vyvrací projekt Toyoty Prius PHV GR Sport.

Prius je dluhodobě nejúspěšnějším hybridem, ale to v Japonsku nestačí, a tak podle serveru Autoevolution.com místní inženýři rozhodli pro neslavnější zelené auto vytvořit speciální GR sportovní karosérii.

Nová generace limuzíny Toyota Century dostala retro design

Nová generace limuzíny Toyota Century dostala retro design

Musíme uznat, že vůz má opravdu něco do sebe. Má úplně nový nárazník, vetší LED akcenty, objemnou přední mřížku a zadní nárazník s difuzorem v černé barvě a světlem ve stylu F1. Novinkou jsou také boční prahy, které vyvíjelo pět pracovníků GRMN. 

Uvnitř najdeme kožená sportovní sedadla, zadní sedadla se dočkala stejného kontrastního švu. Méně viditelné jsou pak hliníkové pedály, a také jiný otáčkoměr. Také volant je nový, podobný tomu, jaký má Toyota GT86.

 Toyota Prius či Rolls-Royce Phantom. Jak by vypadaly v úpravě pro F1?

Toyota Prius či Rolls-Royce Phantom. Jak by vypadaly v úpravě pro F1?

Pod kapotou se ale nic nezměnilo, stále je zde hybridní THS II plug-in s motorem 1.8 litru 2ZR-FXE a elektromotor.

FOTO:

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Minitest Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT: Přepísknutý budget

Fiat Tipo kombi 1.6 Multijet DDCT (minitest)

Pokud potřebujete levný kombík, důvod vynechat z výběru Tipo vážně nemáte. Fiat ho prodává za slušné peníze. Co když ale chcete diesel, automat a lepší výbavu? Bude Ital pořád ještě takové terno?

dnes | Miro Mihálik | 3 příspěvky
TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 28 příspěvků