Jak by vypadal český trh, kdyby si auta nekupovaly firmy, ale soukromníci?

Kankunen  |  11. 05. 2016 08:13

Já mám svoje auto psané jako firemní.

Odpovědět  |   | 
Márty  |  11. 05. 2016 09:08

Přesně tak. Každý třetí má firmu a vní napsaných x aut pro celou rodinu....

Odpovědět  |   | 
sokar  |  11. 05. 2016 11:57

No jistě a pro finančák se řekne že na reprezentační účely.
Jak jinak bych zdůvodnil X nepraktických aut s minimálním nájezdem

Odpovědět  |   | 
KALIMERO  |  12. 05. 2016 11:34

To je sice krásné, ale narozdíl od tebe si koncák nic neodepíše a musí státu odvést výpalné v podobě 21%...

A to značně ovlivňuje jeho možnosti, že...

Odpovědět  |   | 
goes  |  11. 05. 2016 08:26

Super, je fajn byt mezi 37 "ostatni" :)

Odpovědět  |   | 
asdf  |  11. 05. 2016 10:35

Jako "socka s autem na lízačku"?

Odpovědět  |   | 
goes  |  11. 05. 2016 10:57

To jsem sice nemyslel, takze 2 kusy v "ostatni" :)

Odpovědět  |   | 
Othomas  |  11. 05. 2016 09:04

Velmi dobrá idea se zajímavými výsledky.
Bohužel závěr "Soukromníci dávají zkrátka přednost „Japoncům“." není platý.
V této tabulce totiž není započítán efekt objemu prodeje, aby se výše uvedený obecný závěr dal řict.
Doporučoval bych formulaci "Japoncům dávají zkrátka přednost soukromníci".
Cítíte v tom ten zásadní rozdíl?
Tj. vaše verze "Většina soukromníků v ČR dává přednost Japoncům" -
má verze "Většinu Japonců kupují soukromníci".

Odpovědět  |   | 
sokar  |  11. 05. 2016 11:55

Tys to napsal jak ty debilní testy na vysoký školy.
Je pravda že není nepravda pravdivě nepravé tvrzení....

Odpovědět  |   | 
Othomas  |  11. 05. 2016 13:12

Věřím, že takto komplikovaně jsem to nenapsal :D

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  11. 05. 2016 13:17

Nemuzu nerict, ze te nemam nerad....

Odpovědět  |   | 
Takurcite  |  11. 05. 2016 09:14

Zajimavy clanek, podle me mnohem vice odhaluje realitu ceskeho trhu. Za skudkou hned trojice budgetovych (korejci prominou, ale porad to tak trochu je) automobilek.

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  11. 05. 2016 09:17

Skoda je budget znacka, ci chces alebo nechces - technikou, vyrobou, materialmi... To pravda nevrha dobre svetlo na VW ci Audi, ktore pouzivaju casto rovnaku techniku, dielce, materialy....

Odpovědět  |   | 
aaabbbccc  |  11. 05. 2016 10:25

K realite ceskeho trhu (a asi aj slovenskeho) :

zaujimavych je poslednych 5 miest v tabulke podielu sukromnych registracii.

Cadillac, Dodge, Lamborghini, Maserati, Rolls Royce su absolutne odkazane na firmy. To budu nejake extra specialne stroje

Odpovědět  |   | 
Toky  |  11. 05. 2016 09:24

Podľa mňa je vcelku jedno či sa tie ktoré autá predávajú na firmu alebo súkromníkovi. Dôležité je že sa predajú. Ale ako štatistika prečo nie. Nieje mi síce jasné načo je dobrá ale to mi nieje jasné ani načo je konkrétne dobrý CERN ale všetci sú z neho uhranutí, tak asi na čosi fajnový bude.

Odpovědět  |   | 
homer  |  11. 05. 2016 13:00

pro státní kasu je to sakra rozdíl: soukromník se stane velkým přispěvovatelem a naopak firma všechno smaže v nákladech (neodvedených daních)

Odpovědět  |   | 
John Doe  |  11. 05. 2016 13:24

Nie celkom.

Uz napriklad fakt, ze aj male fleety v malych firmach nakupuju auta vyrazne lacnejsie, takze marza predajcu z pradaja klesa, inymi slovami, na samotnom predaji zarobi menej.

A tyka sa to aj ekonomiky ako takej, stat vo velkej casti firemnych predajov nedostava DPH - a to sa tyka aj prevadzky auta. Tych par korun cestnej dane je smiesna suma. Kedysi som na SK platil cenu dvoch nadrzi benzinu....

Nuz a potom su auta, ktorych jedinou ulohou je tvorit polozky, ktorymi sa znizi zaklad dane.

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  11. 05. 2016 13:29

Naopak. Fleet je pro prodejce výhodný. Protože, pak ho jako 1 nebo 2 roční vůz prodá. S ověřenou historií a km za poměrně vysokou cenu.

Odpovědět  |   | 
666  |  11. 05. 2016 16:10

Mno...tohle funguje hlavně u Škody, protože ceny pro koncové zákazníky jsou dost přestřelené. Jinde moc ne

Odpovědět  |   | 
řidič  |  11. 05. 2016 13:56

vzhledem k odvodu DPH při nákupu a servisu je to dost podstatný rozdíl... Soukromá osoba zaplatí a DPH ze zaplaceného nenárokuje...

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 05. 2016 20:14

A taky následně DPHz PHM a ze servisu - soukromý majitel odvádí, firemní ne.

Odpovědět  |   | 
bubulak  |  11. 05. 2016 11:35

Jenže ono hodně záleží na tom, jak je definován soukromník. Mám silné podezření, že v této statistice je to ten, kdo nemá vozidlo registrováno na IČ. Jenže pak je taky spousta lidí, kteří mají živnostňák a jedno auto. A to jsou z hlediska prodejů vozidel také spíš soukromníci. Větší smysl by proto možná mělo rozdělovat to na fyzické a právnické osoby, ale to ta statistika asi neumí.

Odpovědět  |   | 
honzarov  |  11. 05. 2016 13:33

Ano, v článku to není doslovně uvedené. Ale v tiskové zprávě SDA je řeč o firemních a privátních autech. A jako privátní auto bych neoznačil auto psané na OSVČ. Takže je jistá větší šance, že v té skupině firemních aut jsou firmy i živnostníci.

Odpovědět  |   | 
Marek71  |  11. 05. 2016 20:18

A pokud si soukromník koupí auto na leasing a majitelem je leasingovka, jak se toto počítá do statistik? Pokud jako prodej firmě (leasingovce), tak to je další zkreslení.

Odpovědět  |   | 
Atnarfus  |  11. 05. 2016 21:40

Když budeme za soukromníka považovat nepodnikající fyzickou osobu, tak takový jedinec nikdy auto na leasing nekoupí. Soukromník může koupit auto jedině s financováním formou spotřebitelského úvěru. Je to z důvodu možnosti od jakékoli úvěrové smlouvy odstoupit ve lhůtě dvou týdnů. Jistě by se našlo dos kujónů, co by vzali na leasing nové auto, týden se povozili a pak ho vrátili. Proto je dnes auto hned ve vlastnictví kupujícího, jen za něj část ceny zaplatila úvěrová společnost. Když by chtěl od úvěru odstoupit, tak klidně může. Auto mu zůstane, ale hned musí zaplatit vše co si půjčil.
To znamená, že žádné auto koupené soukromníkem není registrované na leasingovku. Úvěrová společnost pouze hned po registraci zabaví velký techničák, má vinkulaci na pojištění a dle podmínek smlouvy může auto kdykoli zabavit a prodat na uhrazení pohledávky. Navíc jsou všeobecné podmínky samá smluvní pokuta.

Odpovědět  |   | 
Marek  |  12. 05. 2016 15:45

Když jsem pár let (2004) zpátky kupoval auto na leasing (klasický leasing - akontace + splátky na 5 let), tak majitelem byla leasingová společnost, já byl jenom provozovatel. A majitelem jsem se stal až poté, co jsem auto zrušil při autonehodě. Takže toto konkrétní auto bylo sice prodáno firmě (leasingovce), ale fakticky jsem si to koupil já jako soukromá osoba.

Teď mám další auto z 2011 a taky je jako první majitel v TP napsaná leasingovka a až pak ten člověk, co to koupil a jezdil, až po tuším 3 letech, co to splatil. A pak já, co jsem to od něj koupil...

Nevím jako to funguje dnes, možná je to již jinak a k tomu zkreslení tedy nedochází.

Odpovědět  |   | 
honzarov  |  12. 05. 2016 00:45

viz zpráva SDA : "Podíl firemních automobilů činí 74,93%, privátních 25,07%. Pokud bychom zohlednili operativní leasing pro privátní osoby, pak by tento poměr činil cca 73% a 27%."

Odpovědět  |   | 
Lord Owl  |  12. 05. 2016 08:06

Většina leasingovek si auta na sebe nenechá napsat (v registru vůbec nefigurují).
Takže auto je pak psáno na soukromníka nebo firmu.

Odpovědět  |   | 
kolejdoucí  |  11. 05. 2016 14:13

Fajn statistika. V zásadě se potvrzuje, o čem se mluví v diskusích. Soukromníci evidentně mají jiné preference při nákupu než firmy.

Ještě by bylo užitečné rozdělit prodeje na jednotlivé kusy a hromadné nákupy (fleet). Tam by se pak projevili i zmiňovaní živnostníci s jedním či několika auty (málokdo je nakupuje najednou, ale spíše postupně, jak se mu firma rozvíjí a potřebuje dokoupit druhé či třetí auto pro práci).

Každopádně ten obrovský objem prodejů škody do firem je fascinující. Žádné jiné automobilce se nedaří se takhle protlačit do fleetu. Neskutečné. Na jednu stranu rozhdoně úspěch, na druhou se pak nelze divit zdejšímu deformovanému trhu, když Škoda tímhle způsobem dominuje.

Odpovědět  |   | 
rj  |  11. 05. 2016 15:50

Podle mne je ten velký firemní podíl škodovek způsoben následujícím:
- v ČR působí mnoho firem (spolu)vlastněných německými firmami; nákupem škodovek zabijí 3 mouchy jednou ranou:
a) kupují "domácí" české auto
b) ..od "domácího" německého koncernu VW
c) v očích německých manažerů spíše low-cost = pocit relativně nízkých nákladů na pořízení a provoz flotily
- škodovka má poměrně vstřícnou fleet cenovou politiku
- těží ze slušné kvality aut let minulých = zatím ještě dobrá pověst značky na domácím trhu

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  11. 05. 2016 15:26

Ach jo ta Skodovka v CR to je vazne sranda :)
Aspon ze technika je z VW a tudiz nam narod jezdi v celkem slusnych autech :)
A vsechno je to vlastne o cenach ojetiny, skodovkam klesa cena pomaleji.
Na zapad on nas je to naopak - skodovka ztraci na cene rychleji oproti konkurenci jako VW nebo Ford.

Odpovědět  |   | 
tom  |  11. 05. 2016 15:36

Ze by skodovka ztracela na zapade cenu rychleji? Tak to jsem si opravdu nevsiml, spise je to obracene, dost casto je vw levnejsi nez rovnocena skodovka. A hodne velkou roli v trzni cene hraje i cena porizovaci...

Odpovědět  |   | 
steny  |  11. 05. 2016 15:57

Nesmysl, hloupost. Škoda je naopak známá tím, že si drží cenu. To snad ví každej - zvláště oproti zmiňovanému Fordu.

Odpovědět  |   | 
R  |  11. 05. 2016 16:22

Ano, v CZ máte jistě pravdu, ale o zbytku Evropy se to říct nedá

Odpovědět  |   | 
Freddka  |  12. 05. 2016 05:21

Presne to jsem se snazil rict

Odpovědět  |   | 
mikes  |  14. 05. 2016 07:56

Delal jsi nejakou analyzu nebo na zaklade ceho to tvrdis?

Odpovědět  |   | 
quasimoto  |  11. 05. 2016 20:38

V clanku sa pise "sukromnici davaju prednost Japoncom".

To je chybna analyza a logika - bola by to pravda, ak by japonske znacky boli medzi TOP10 na cestkom trhu v ramci sukromnych osob, su ale na 12. mieste a nizsie.

To, ze z celkoveho predaja japonskych znaciek je napr 70% sukromnych predajov, neznamena, ze v globale sa sukromnici preferuju japonske znacky, inak by boli ovela vyssie.
Znamena to naopak, ze tieto znacky NEDOKAZU oslovit firemnu klientelu, prevadaju prakticky len sukromnym osobam a potom je logicky pomer sukromnych osob vysoky - no v absolutnych cislach su ich sukromne predaje oproti europskym a korejskym znackam stale dost nizke.

Odpovědět  |   | 
Ogar  |  12. 05. 2016 10:33

u Ferrari vedou firmy 16:2
16 Ferrari na firmu
2 Ferrari na soukromo

... by mě zajímalo kolik z těch 16ti firemních jsou opravdu přínosem pro podnikání (skutečně využívaná pro účely podnikání) a jestli náhodou nejsou napsaná na firmu jen na oko (kvůli daňovým výhodám) a ve skutečnosti se jedná o čistě soukromě využívaná auta ...

Odpovědět  |   | 
Ogar  |  12. 05. 2016 10:38

podobně vedou firmy v případě Lamborgini 5:0 a Maserati 22:0

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  13. 05. 2016 11:18

K urcitemu prostredi, postaveni, prijmu atp auto typy F. tak nejak patri (stejne jako drahe limo nebo GT, koneckoncu pro ne). Firemni auto prece neznamena jen prevoz nakladu

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  12. 05. 2016 11:25

Ono je to vcelku nepodstatné tohleto zkoumání. Po třech letech se z firemního auta stane soukromé. Čili firmy zde fungují jako jakýsi "obchodník" s auty.

Odpovědět  |   | 
dzelo  |  12. 05. 2016 17:43

Firemní auta vedou proto že naši poctiví podnikatele mají možnost se vyhnout dani /DPH/
kterou každý soukromník musí tvrdě platit!!

Odpovědět  |   | 
USA  |  12. 05. 2016 22:33

když to po trech letech firma proda, tak cast dph zase zaplati

takze když koupi auto za 500tis bez dph, tedy za 605tis s DPH a tech 105tis si uplatni odpocet, tedy dostane od státu, kteremu tech 105tis zase odved prodejce auta.

když firma auto za 3 roky proda za 300 tis bez DPH, tedy 363 s DPH, tech 63 zase plati firma státu.

ve finále tedy auto prislo levneji jen o 42 tis a ne o cele dph, tedy 105tis
stat ale zkratka neprijde, protože firma daleko vic zaplati na spotrebni dani za benzin (za kazdej km u auta typu oct necelou korunu)

Odpovědět  |   | 
Zelí  |  14. 05. 2016 11:27

Stát na tom samozřejmě netratí. Firemní auta podstatně víc jezdí a tak se státu sype jeho 60% z každého litříku. Soukromé auto, které stojí v garáži je pro stát nepodstatné. Z něho nic nemá.

Odpovědět  |   | 
ABC  |  15. 05. 2016 00:42

Zajímavá logika, takže firemní auto má delší životní cyklus? A to raději pominu, že každý ten tvůj projetý litřík je také cpaný do nákladů a tím pádem má stát zase o něco méně..

Odpovědět  |   | 
Josef  |  15. 05. 2016 09:09

Reakce na ABC | 15. 05. 2016 00:42 | [82.117.159.xxx] - logiku u Zelí a v jeho "zelnatých" příspěvcích nehledej. V diskusi v tématu: "Test ojetiny Volkswagen Passat CC: Nepraktický, nudný, ale docela dobrý." se Zelí předvedl... uvádím pro zajímavost přehled ("vývoj") diskuse se Zelím (jinak stačí do vyhledávače napsat "Zelí" a objeví se řada jeho "postřehů...)::

Josef | 19. 11. 2015 17:26 | [213.220.246.xxx]

Tvojí reakcí (Zelí) jsi mne pobavil .... Předvedu poslední ukázky "myšlenek" Zelí, co napsal a jaká byla moje reakce (a jaké byly mé myšlenky):

Zelí | 07. 11. 2015 11:50 | [78.80.205.xxx]
Atmosféra nemá samozřejmě turbo kopanec. 3,6fsi má taky o 100kw menší výkon, takže se dá očekávatsamozřejmě i podstatně lepší zrychlení. Benzínový motor musí mít ve válci množství paliva, které se dá zapálit svíčkou, takže motor o shodném objemu a shodných otáčkách bere více méně stejně. To se projeví obzvláště u proponovaných jízd třílitrových šestiválců nízkou rovnoměrnou rychlostí.
Nižší spotřeby se dá dosáhnout snížením objemu nasáté směsi... to jest smysl downsizingu... snížit objem motoru např na 2 litry a turbem z toho dostat 300kw....
Pak ve stejném režimu jako s třílitrovým šestiválcem nepojedeš za 7 ale za 5 litrů. Pokud potřebuješ výkon, tak na to šlápneš a máš ho tam.
V běžném provozu se auto pohybuje v nízkém výkonu po 80% své existence.

Josef | 08. 11. 2015 18:58 | [213.220.246.xxx]
Reakce na Zelí | 07. 11. 2015 11:50 | [78.80.205.xxx] - ach jo Zelí, Zelí, ty ses zase předvedl... Přečti si pozorně, co jsi zase vyplodil a zkus se na tím zamyslit. I když nemáš čím, tak vývojově opožděné 3 mozkové závity by ti měly k tomu stačit, abys poznal chyby v obsahu tvého několikařádkového písemného výplodu.

Zelí | 09. 11. 2015 10:35 | [78.80.205.xxx]
Je to napsáno "po lopatě pro běžný lid", aby to pochopil. Tys to nepochopil, ale to mě nepřekvapuje. Ty máš svůj mentální limit nastavený hodně dole. Chtělo by to nachipovat.

Josef | 09. 11. 2015 21:59 | [213.220.246.xxx]
Reaguji na Zelí | 09. 11. 2015 10:35 | [78.80.205.xxx] Zelí, Zelí, děkuji ti za reakci, kterou jsi opět potvrdil, že neumíš číst, a proto nejsi schopen správně reagovat. Já jsem ti nepsal, že ti nerozumím, ale že máš chyby v tvém „příspěvku“. Ty jsi měl reagovat, buď že chyby nalezneš a opravíš obsah svého sdělení, nebo budeš konstatovat, že si za obsahem příspěvku stojíš a chyb si nejsi vědom. Jenže ty jsi zareagoval jako „Zelí“. Líbí se mi, že ses přiznal k podstatě tvého „problému“, že jsi příspěvek napsal „po lopatě“ standardní velikosti „pro běžný lid“. To vysvětluje, že tě úder do hlavy tou lopatou otřásl tvé vývojově opožděné 3 mozkové závity, a proto jsi ani chyby v tvém příspěvku nemohl najít.
Takže ti tvé chyby v tvém příspěvku uvádím:
První chyba. Napsal jsi „Atmosféra nemá samozřejmě turbo kopanec.“ Skutečnost je taková, že moderní turbomotory už žádné turbo kopance nemají a plynule táhnou v souladu s výkonovými charakteristikami motoru. A naopak silná velkoobjemová atmosféra dokáže hezky plynule „zatáhnout“, když se to umí.
Druhá chyba. Napsal jsi „3,6fsi má taky o 100kw menší výkon, takže se dá očekávat samozřejmě i podstatně lepší zrychlení.“ To je zajímavá „Zelnatá“ logika, aby s menším výkonem se dalo očekávat podstatně lepší zrychlení.
Třetí chyba. Napsal jsi „Nižší spotřeby se dá dosáhnout snížením objemu nasáté směsi... to jest smysl downsizingu... snížit objem motoru např na 2 litry a turbem z toho dostat 300kw....“. Skutečnost je taková, že smyslem downsizingu není snížení objemu nasáte směsi, ale přeplňování motorů s menším objemem. Tím, že se pod tlakem do menšího válce vžene více vzduchu a více paliva, které se v menším válci díky dostatku „natlačeného“ vzduchu dokáže spálit, generuje v menším válci ve srovnání s větším válcem atmosférického motoru stejné nebo dokonce i větší množství energie (záleží na hodnotě přeplňování), jako je tomu u většího válce atmosférického motoru (čím větší objem válce, tím dokáže nasát větší objem vzduchu…). Přeplňované benzinové motory mají možnost nastavit charakteristiky maximálního kroutícího momentu a výkonu tak, že jsou použitelné už v nízkých otáčkách, čímž se v určitých režimech provozu mohou projevovat jako atmosférické motory s podstatně větším objemem válců. To, co skutečně vede k downsizingu, jsou limity exhalací, které se dají lépe u přeplňovaných motorů regulovat. Dále je to menší hmotnost malých motorů, menší tření menších pístů, atd. To, že to jde ale řešit i jinak (zatím), to ukazuje například Mazda.
Čtvrtá chyba, no možná jen polochyba. Ta tebou uvedená spotřeba rozdíl 7 a 5 litrů může být, ale nemusí být pravda. Záleží to na konkrétních podmínkách a srovnání konkrétních typů motorů a zejména na řidiči, který zná charakteristiky motoru a umí je správným způsobem využívat.
Pátá chyba. Napsal jsi „V běžném provozu se auto pohybuje v nízkém výkonu po 80% své existence.“ Samozřejmě záleží na typu motoru, typu auta (velikosti, hmotnosti,…) a způsobu používání. Pokud půjde o Fabii 1,2 TSI 77 kW a bude s ní jezdit „důchodce“, tak bys mohl mít pravdu. Pokud půjde o Fabii 3 válec 44 kW a bude s ní jezdit rodina na hory, na chatu, k moři, často po dálnici a třeba ještě k tomu bude tahat za sebou vozík s 5 metráky, tak už tvoje tvrzení je nesmysl. Pokud si koupí Imprezu jako soutěžní auto nadšenec, který toto „auto“ bude používat jen pro soutěže/okruhy, tak opět je tvoje tvrzení nesmysl. Pokud si ale koupí nějaký důchodce 8 válcovou limuzinu, se kterou bude jezdit jen „okolo komína“ do „kostela“ a k „doktorovi“, tak opět nebudeš mít pravdu, protože se toto „auto“ bude pohybovat v nízkém výkonu po 99,9 % své existence.
Zelí, Zelí, neměl jsi těch chyb nějak mnoho? Co se týče tvé rady, abych zlepšil chipováním mentální limit, tak to se děje. Já neustále „chipuji“ a celkem se mi daří. U mě na rozdíl od tebe je totiž co chipovat, viš? U tebe to na rozdíl ode mne nehrozí, není co chipovat. Mentální úroveň prvoka či žížaly nelze ničím zvýšit, ani tím chipováním…
.
.
A další ukázka:
.
Zelí | 13. 11. 2015 18:52 | [78.80.205.xxx]
Nové nokiany docela dobré... druhý rok totálně ztvrdlé, hlučné... průserovky. Vyzkoušeno na několika různých zimácích nokian. Už bych je nechtěl ani zadarmo. Hodí se na dodávku, ale ne na osobák.
Josef | 14. 11. 2015 14:18 | [213.220.246.xxx]
Reaguji na Zelí | 13. 11. 2015 18:52 | [78.80.205.xxx] - Zelí, zde ses zase předvedl. Opět expresivní "zelnaté" tvrzení: "druhý rok totálně ztvrdlé, hlučné... průserovky". Chtěl bych vidět, jak zkoušíš podle tvého "tvrzení" : "Vyzkoušeno na několika různých zimácích nokian". To jsi je koupil naráz pro několik aut a jezdil jsi s nimi celou zimu? Ty, Zelí, kupuješ najednou různé zimáky od jednoho výrobce (Nokian)? Opravdu zajímavé.... Nebo jsi hodnocení pneu Nokian slyšel od pivních skautů někde v hospodě? Nebo se tvé stanovisko urodilo v tvé fantazii? Víš, Zelí, pokud ty gumy byly opravdu tvrdé, stačilo uplatnit jednoduše záruku a gumy vrátit -reklamovat.
Ovšem to nejkurióznější uvedu na závěr, napsal jsi: "Už bych je nechtěl ani zadarmo. Hodí se na dodávku, ale ne na osobák." - jak můžeš něco takového napsat? Opět jsi předvedl, že nemyslíš. Pokud napíšeš: "druhý rok totálně ztvrdlé, hlučné... průserovky" a potom, že "hodí se na dodávku", tak prokazuješ, že jsi debil. Dobré zimní gumy potřebuje nejenom osobák, ale i dodávka. To ale asi nepochopíš, protože ti chybí rozum, a tím i logické uvažování - "totálně ztvrdlá" pneu může být tak akorát použita jako nouzovka na dojetí přes léto, ne ale v zimě. To samozřejmě zná každý, tedy kromě Zelí.
Opravdu tě, Zelí, baví v diskusích na Autorevue dělat ze sebe debila?

Celkový závěr na Zelí:
Je vidět, že na tebe, Zelí, nic neplatí, protože nemyslíš, vlastně nemáš čím. Kdokoliv jiný na tvém místě by se nad sebou zamyslel a buď by začal psát sdělovat opravdu informace (a ne jako Zelí dezinformace, lži nebo dokonce urážky automobilových výrobců a států, které něco dokázaly, na rozdíl od Zelí jak to opakovaně předvádí v diskusích Autorevue), a nebo by jednoduše četl jen příspěvky ostatních a svoji reakci by zjednodušil na prosté + nebo - k jednotlivým příspěvkům. Rozebrat tvoje "názory" Zelí a tvoje "hodnocení" tohoto článku - testu Passat CC (a zejména hodnocení motorů VW), to nechám na jiné. Nemusím psát jen já. Víš, Zelí, na webu je spousta informací, které si může každý dohledat a porovnat je s tvými "postřehy", kterými opakovaně potvrzuješ, co jsi zač.
Odpovědět | Souhlasím (+24) | Nesouhlasím (-4)

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

14.  12.  2019 | Petr Schnagl | 32 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků

Nejčtenější články

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dlouhodobé řešení přitom stojí pár korun

České řidiče nejvíc štvou zamlžená okna. Dl…

Zimní sezóna je nadobro tady a nejednoho řidiče štvou neustále zamlžená okna v jeho autě. Podívali jsme se na obecné i babské rády, jak s tímto problémem nejlépe zatočit.

13.  12.  2019 | | 105 N/A
Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni ale dolehly socialistické kompromisy

Škoda Favorit mohla být krásná. Pak na ni a…

Třicáté výročí 17. listopadu 1989 si lze připomenout různě. Třeba i svým způsobem revolučním automobilem, který se stal symbolem tehdejší doby a zároveň pojítkem mezi starým AZNP a Škodou pod křídly VW.

17.  11.  2019 | | 55 N/A
Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou už ale projelo něco zajímavějšího

Škoda spustila výrobu nové Octavie. Linkou …

Z linky v Mladé Boleslavi už sjíždí první kusy nové Octavie. Během toho však továrna již pomalu najíždí i na produkci prvního modelu na elektrické platformě MEB.

1.  12.  2019 | | 50 N/A
Slovensko nabízí dotace na elektromobily. Elektrická Škoda rázem stojí pakatel

Slovensko nabízí dotace na elektromobily. E…

Vysokou cenu elektromobilů mohou částečně srazit státní dotace. Slováci proto spouštějí zajímavý program.

23.  11.  2019 | | 150 N/A
Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucítí s ním a kouká na vlastní minulost

Už i Škoda si utahuje z Elona Muska. Soucít…

Kdo by to čekal? V hromadě vtípků na účet Elona Muska a jeho Cybertruck se nyní objevil i jeden od Škodovky.

29.  11.  2019 | | 34 N/A