Jak by se vám líbil Volkswagen Passat R s výkonem 400 koní?

22 komentářů

vyjebanec
14. října • 13:25

Dobrý den mně by se líbil .PS: Svetak je homokláda.naschle

JA-NE
13. října • 13:49

športovy folcagen :-D tak určitéééééé...

Svetak
13. října • 12:39

Dobry den,mne by se nelibil. Naschle.

eLzyx
12. října • 23:44

nelíbil, protože by si to pořídili příslušníci PČR.

Brabus25
12. října • 22:05

Na pohodově svižnou jízdu v osobním autě i dnes stačí cca. 250k :-) ale čím víc výkonu, tím víc srandy :-D kdo to nezažil nepochopí...kdo zažil, ten to chce stále ;-) je to o tom, že se na určitou rychlost dostanete za kratší čas = to vám způsobí úsměv na tváři a radost v srdci :-)) A ty řeči, že v dnešním provozu to nejde, si nechte pro děti do školky...jde, sice o něco hůř a člověk musí být opatrný a hlavně myslet za ostatní (hlavně za bezmozkové dodržovače rychlostních limitů, bez zpětných zrcátek) ale jde to B-]

Milan
21. října • 11:03

Souhlasím! 200+ je zábava a hlavně klídek, žádnej stres z toho, jestli můžu bezpečně předjet náklaďák..prostě šlápnu a jedu! :-) Osobně, pod 200k už ve vlastním autě ne!
A o té pohodě za volantem..moje zkušenost :
Nedávno jsem měl půjčenou M5 r.2010, na dálnici si ševelim 130 v pravém pruhu a z čista jasna mě začal předjíždět Matiz.., kluk za volantem očividně chtěl..moc chtěl dostat ´´skalp´´ M5..tak jsem sundal nohu z akcelerátoru a nechal ho, ať si ten ´´skalp´´ prostě vezme a odpoledne o tom nadšeně popovídá kámošům na benzínce.
Můj spolujezdec sepři tom na mě divně podíval a řekl mi..Proč ho necháš, aby Ti to natřel..?!!
Odpověděl jsem s úsměvem: Protože můžu...!! :-)
A to je ten krásnej pocit...

Mirek
14. října • 18:07

Takovou blbost může napsat jen bezohledný bezmozek.

LOL
13. října • 10:59

Jako rychle jezdím, ale označit ty, co dodržují předpisy za "bezmozky" mi připadne hodně chucpe. Vždyť je to obráceně, my porušujeme předpisy, my neseme zodpovědnost, my musíme očekávat, že ostatní budou brzdit na omezení a podle toho vést svůj vůz!A můžeme se pohádat o tom, zda dopravní inspektorát opravdu umisťuje značky dobře a zda mobilní značení za všech okolností odpovídá reálnému stavu prací na vozovce, jenže to na důsledcích nic nemění.P.S.: Největší "mistři volantu" mají malého pinďoura.. ;-)

Kankunen
13. října • 8:12

Jezdit rychle neznamená jezdit jako prase. Dokonce děti ve školce milují ten zátah na dvojku při 300 koních, ale bohužel si na to člověk rychle zvykne.

LOL
13. října • 11:01

jak které, ty moje se bojí - ale jsou už trochu větší, a tak už mají rozum. :-D

Tom
12. října • 22:00

Nelíbil, Passat nemá podvozek dimenzovany na 400 koni.

vinco
12. října • 20:57

jednoducho hnus ... ci hnis ? B-]

Řidič
12. října • 19:38

k čemu 400 koní? Tak na závodění po okruhu možná, jinak je to k hounu.:-/

jendabenda
12. října • 20:12

Z pohledu provozovatele vozu s 85k možná. Z pohledu řidiče s mnohaletou zkušeností s auty o výkonu 300+k je to další vylepšení auta. S auty v rozmezí 300-430k jsem najezdil víc než milion kilometrů, mě by se tedy rozhodně auto střední třídy s tímhle výkonem líbilo. A to i přesto, že bych si ho ve verzi CC nekoupil kvůli prostoru nad hlavou vzadu.

neodhalitelny
12. října • 21:24

...tak jasne, ze po tolika kilometrech v tahaci by se cloveku libilo jezdit v osobaku :)))

jednabenda
13. října • 10:29

Právě naopak, po milionech km v ledasjakých osobácích si občas zkusím ten tahač. Jako zábavu. Jenže pár let už to je tak sešněrované byrokracií a otravnými celníky, že to zas až taková zábava není.

Vana666
12. října • 20:44

Na kolik procent jsi ten výkon při normálním ježdění využíval ?

Aladin
12. října • 22:01

Na dovolené jsem měl na pár týdnů to potěšení míti auto kolem 300k. Je to hlavně o pohodlí. Motor si šumí skoro na volnoběh. Kopec nekopec, svezení lehce a neslyšně jak ve vlaku. Je to velmi příjemné i na pomalou jízdu.

jednabenda
13. října • 10:25

Ono vůbec nejde o to, na kolik procent nebo jak často člověk ten výkon užívá. Právě z pohledu řidiče slabého auta, který musí motor vytáčet, musí kalkulovat s tím, jestli mu 300m mezera mezi protijedoucími stačí na předjetí kamionu, co musí dělat, aby se bezpečně zařadil z připojovacího pruhu na dálnici. To samozřejmě už od nějakých 200+k neřešíš, což je pohodlné. Jenže o tom to není.
Kouzlo ještě výkonnějších aut je ale v totiž úplně jiném. Občas, když máš chuť, se prostě potěšíš úžasnou akcelerací. Silou, která tě narve do opěradla, v jakékoli rychlosti. V tom je ta krása. Někdy si to dáš jednou za dva týdny, jindy často, podle nálady.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Vana666
13. října • 11:01

Aha, rozumím. Já beru opravdovou akceleraci motorku.

janis
13. října • 13:25

Je to kazde jiny svet. Oboji je bezva.

Pepa
12. října • 18:22

Nelibil by se nam.

Doporučujeme

Články odjinud