Jak by se vám líbil Volkswagen Passat R s výkonem 400 koní?

Pepa  |  12. 10. 2014 18:22

Nelibil by se nam.

Odpovědět  |   | 
Řidič  |  12. 10. 2014 19:38

k čemu 400 koní? Tak na závodění po okruhu možná, jinak je to k hounu.

Odpovědět  |   | 
jendabenda  |  12. 10. 2014 20:12

Z pohledu provozovatele vozu s 85k možná. Z pohledu řidiče s mnohaletou zkušeností s auty o výkonu 300+k je to další vylepšení auta. S auty v rozmezí 300-430k jsem najezdil víc než milion kilometrů, mě by se tedy rozhodně auto střední třídy s tímhle výkonem líbilo. A to i přesto, že bych si ho ve verzi CC nekoupil kvůli prostoru nad hlavou vzadu.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  12. 10. 2014 20:44

Na kolik procent jsi ten výkon při normálním ježdění využíval ?

Odpovědět  |   | 
Aladin  |  12. 10. 2014 22:01

Na dovolené jsem měl na pár týdnů to potěšení míti auto kolem 300k. Je to hlavně o pohodlí. Motor si šumí skoro na volnoběh. Kopec nekopec, svezení lehce a neslyšně jak ve vlaku. Je to velmi příjemné i na pomalou jízdu.

Odpovědět  |   | 
jednabenda  |  13. 10. 2014 10:25

Ono vůbec nejde o to, na kolik procent nebo jak často člověk ten výkon užívá. Právě z pohledu řidiče slabého auta, který musí motor vytáčet, musí kalkulovat s tím, jestli mu 300m mezera mezi protijedoucími stačí na předjetí kamionu, co musí dělat, aby se bezpečně zařadil z připojovacího pruhu na dálnici. To samozřejmě už od nějakých 200+k neřešíš, což je pohodlné. Jenže o tom to není.
Kouzlo ještě výkonnějších aut je ale v totiž úplně jiném. Občas, když máš chuť, se prostě potěšíš úžasnou akcelerací. Silou, která tě narve do opěradla, v jakékoli rychlosti. V tom je ta krása. Někdy si to dáš jednou za dva týdny, jindy často, podle nálady.

Odpovědět  |   | 
Vana666  |  13. 10. 2014 11:01

Aha, rozumím. Já beru opravdovou akceleraci motorku.

Odpovědět  |   | 
janis  |  13. 10. 2014 13:25

Je to kazde jiny svet. Oboji je bezva.

Odpovědět  |   | 
neodhalitelny  |  12. 10. 2014 21:24

...tak jasne, ze po tolika kilometrech v tahaci by se cloveku libilo jezdit v osobaku :)))

Odpovědět  |   | 
jednabenda  |  13. 10. 2014 10:29

Právě naopak, po milionech km v ledasjakých osobácích si občas zkusím ten tahač. Jako zábavu. Jenže pár let už to je tak sešněrované byrokracií a otravnými celníky, že to zas až taková zábava není.

Odpovědět  |   | 
vinco  |  12. 10. 2014 20:57

jednoducho hnus ... ci hnis ?

Odpovědět  |   | 
Tom  |  12. 10. 2014 22:00

Nelíbil, Passat nemá podvozek dimenzovany na 400 koni.

Odpovědět  |   | 
Brabus25  |  12. 10. 2014 22:05

Na pohodově svižnou jízdu v osobním autě i dnes stačí cca. 250k ale čím víc výkonu, tím víc srandy kdo to nezažil nepochopí...kdo zažil, ten to chce stále je to o tom, že se na určitou rychlost dostanete za kratší čas = to vám způsobí úsměv na tváři a radost v srdci A ty řeči, že v dnešním provozu to nejde, si nechte pro děti do školky...jde, sice o něco hůř a člověk musí být opatrný a hlavně myslet za ostatní (hlavně za bezmozkové dodržovače rychlostních limitů, bez zpětných zrcátek) ale jde to

Odpovědět  |   | 
Kankunen  |  13. 10. 2014 08:12

Jezdit rychle neznamená jezdit jako prase. Dokonce děti ve školce milují ten zátah na dvojku při 300 koních, ale bohužel si na to člověk rychle zvykne.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 10. 2014 11:01

jak které, ty moje se bojí - ale jsou už trochu větší, a tak už mají rozum.

Odpovědět  |   | 
LOL  |  13. 10. 2014 10:59

Jako rychle jezdím, ale označit ty, co dodržují předpisy za "bezmozky" mi připadne hodně chucpe. Vždyť je to obráceně, my porušujeme předpisy, my neseme zodpovědnost, my musíme očekávat, že ostatní budou brzdit na omezení a podle toho vést svůj vůz!

A můžeme se pohádat o tom, zda dopravní inspektorát opravdu umisťuje značky dobře a zda mobilní značení za všech okolností odpovídá reálnému stavu prací na vozovce, jenže to na důsledcích nic nemění.

P.S.: Největší "mistři volantu" mají malého pinďoura..

Odpovědět  |   | 
Mirek  |  14. 10. 2014 18:07

Takovou blbost může napsat jen bezohledný bezmozek.

Odpovědět  |   | 
Milan  |  21. 10. 2014 11:03

Souhlasím! 200+ je zábava a hlavně klídek, žádnej stres z toho, jestli můžu bezpečně předjet náklaďák..prostě šlápnu a jedu! Osobně, pod 200k už ve vlastním autě ne!
A o té pohodě za volantem..moje zkušenost :
Nedávno jsem měl půjčenou M5 r.2010, na dálnici si ševelim 130 v pravém pruhu a z čista jasna mě začal předjíždět Matiz.., kluk za volantem očividně chtěl..moc chtěl dostat ´´skalp´´ M5..tak jsem sundal nohu z akcelerátoru a nechal ho, ať si ten ´´skalp´´ prostě vezme a odpoledne o tom nadšeně popovídá kámošům na benzínce.
Můj spolujezdec sepři tom na mě divně podíval a řekl mi..Proč ho necháš, aby Ti to natřel..?!!
Odpověděl jsem s úsměvem: Protože můžu...!!
A to je ten krásnej pocit...

Odpovědět  |   | 
eLzyx  |  12. 10. 2014 23:44

nelíbil, protože by si to pořídili příslušníci PČR.

Odpovědět  |   | 
Svetak  |  13. 10. 2014 12:39

Dobry den,

mne by se nelibil.

Naschle.

Odpovědět  |   | 
JA-NE  |  13. 10. 2014 13:49

športovy folcagen tak určitéééééé...

Odpovědět  |   | 
vyjebanec  |  14. 10. 2014 13:25

Dobrý den mně by se líbil .PS: Svetak je homokláda.naschle

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu:

První jízda se Škodou Kamiq 1.0 TSI: Revoluci nečekejte, poctivý kus auta ano

Škoda Kamiq 1.0 TSI DSG (první svezení)

Už se těším, až si dnes večer sednu s šálkem horké kávy k počítači a zabořím se do diskuze pod tímto článkem. Na první dojem je totiž Škoda Kamiq opravdu dobrá.

21.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 195 příspěvků
TEST Subaru BRZ Spec. S: BRZy, jazyk, nazývat… věci pravými jmény

Subaru BRZ Spec. S

Pokud máme věci nazývat pravými jmény, je nutno poznamenat, že zlí jazykové tvrdí, že BRZ „nejede“. A je fér přiznat, že jakkoli pro modelový rok 2019 a speciálně v limitované edici Spec. S prodělalo řadu změn, včetně například jiného naladění řídící jednotky, je na tomto tvrzení kus pravdy. To však ani náhodou neznamená, že by BRZ nebylo skvělé auto.

19.  8.  2019 | Petr Schnagl | 13 příspěvků
Minitest Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Konečně něco, co si stojí za svým

Toyota RAV4 2.5 Hybrid (minitest)

Nová Toyota RAV4 nás už dříve překvapila extravagantním vzhledem, ale měli jsme k ní pár výhrad, které se pokusí smazat hybridní verze. Podaří se jí to?

16.  8.  2019 | Vladimír Kadera | 78 příspěvků

Nejčtenější články

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda Scala. Může jezdit skoro zadarmo

V Česku byla spatřena téměř neznámá Škoda S…

Se Scalou na zemní plyn se počítalo již od samotného počátku uvedení nové škodovky. Jeden kousek byl nyní spatřen v provozu.

13.  8.  2019 | | 32 N/A
Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není. Zato ale dostala o dost více výkonu

Levná Škoda Octavia Tour už tak levná není.…

Škoda upravuje ceník výhodné Octavie Tour. Akční výbava sice zdražuje, nyní už je ale dostupná rovněž jako liftback a dostává pod kapotu výkonnější základní motor.

3.  8.  2019 | | 39 N/A
Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Existuje ale něco mnohem raritnějšího

Češi se zbláznili do pistáciové Fabie. Exis…

Zatímco tisíce lidí v Česku šílí z pistáciových fábií, americký dealer BMW z Manhattanu se vytahuje něčím mnohem exkluzivnějším.

26.  7.  2019 | | 28 N/A
T-Kat je jediné české auto, kterým můžete bez obav na D1. A také do války

T-Kat je jediné české auto, kterým můžete b…

Útvar rychlého nasazení, konkrétně protiteroristické oddělení, si převzala vozidlo T-Kat. Je tak skvělé, že se jí musíme chvilku věnovat.

8.  8.  2019 | | 29 N/A
Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila jedna nevinná fotografie se supersportem

Slavný návrhář rozzuřil Ferrari. Stačila je…

Koupením Ferrari vstupujete do elitního klubu, musíte akceptovat filozofii a pravidla značky a stvrdit je podpisem. Že jste milionáři a sledují vás na Instagramu skoro dva miliony lidí na tom nic nemění.

31.  7.  2019 | | 6 N/A