Jak by se vám líbil Volkswagen Passat R s výkonem 400 koní?

Jak by se vám líbil Volkswagen Passat R s výkonem 400 koní?

Nová generace Volkswagenu Passat se představila na autosalonu v Paříži, přičemž k vidění bylo i sportovně laděné provedení R-Line. Protože automobilka plánuje rozšířit svou nabídku ostrých modelů R, je velmi pravděpodobné, že se v budoucnu dočkáme také ještě podstatně ostřejší verze Passatu. Jak by takový vůz mohl vypadat, to naznačuje přiložená vizualizace.

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Volkswagen Passat s paketem R-Line není sportovnější

Ta ovšem neukazuje jen tak obyčejné R, ale rovnou provedení disponující výkonem 400 koní. Podobný Passat by byl jistě hodně zajímavým modelem pro zájemce o patřičně svižné svezení a prostorný interiér. Navíc zmíněný výkon není jen prázdným výstřelem do tmy, automobilka opravdu takto silný motor má. Jde o dvoulitrovou jednotku, která se představila naposledy pod kapotou Audi TT Sportback.

První pařížské překvapení se jmenuje Audi TT Sportback (aktualizováno)

První pařížské překvapení se jmenuje Audi TT Sportback (aktualizováno)

V případě chystaného čtyřdveřového Audi stačil výkon motoru ke zdolání stokilometrové rychlosti za 3,8 s, maximální rychlost pak činí obvyklých 250 km/h. V Audi motor spolupracuje se sedmistupňovým automatem a pohonem všech kol. Tak tedy: Jak by se vám něco podobného líbilo v kombinaci s Passatem? 

Klepněte pro větší obrázek
Foto: X-Tomi Design

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

23.  9.  2018 | Miro Mihálik | 30 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků