Jak bude vypadat nové Subaru Impreza STI?

Je to sotva pár týdnů, co jsme informovali, že budoucí generace Imprezy přijde (alespoň v počátku) jen ve verzi hatchback a teprve včera představili zřejmě jedny z posledních špionážních fotografií vozu před jeho představením na ženevském autosalonu. Nyní internetem začaly kolovat první informace o budoucí ostré verzi STI.

Ta pochopitelně bude, protože Subaru by nemohlo nechat své fanoušky bez ostrého modelu a navíc zájmy v motorsportu zde hrají také velkou roli.

Nový hatchback s nezávislým zavěšením všech kol, trvalým náhonem na všechna kola a aktivními samosvornými diferenciály přijde na trh na konci roku 2008. Prozatím není zcela jasné, zda Subaru půjde zpět k menšímu motoru, nebo zůstane u současného 2,5litrového boxeru. Očekává se ale druhá cesta a vyšroubování nevjyššího továrního výkonu až k 330 koním. Jak by mohl vůz vypadat naznačují přiložené ilustrace.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Možná podoba budoucí Imprezy STI

Foto: autoblog


TEST Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4 AllGrip: Chcete ho? Ano, chcete ho!

Suzuki Jimny 1.5 VVT 4x4

Když na vás Jimny pohlédne svým roztomilým kukučem, není ani třeba klást onu známou otázku „Chcete mě?“. Tehle roztomilej kříženeček je totiž moc hodnej, má rád projížďky po lese, ale umí se chovat i ve městě, hodí se k dětem i na práci, moc toho nespapá a vejde se skoro všude. Toho prostě chcete, o tom není sporu. Ale zaprvé není všechno jen a jen růžové, a pak je tu ještě jedna zásadní otázka: Automat, nebo manuál? Pečlivě jsme vyzkoušeli oba.

včera | Petr Schnagl | 26 příspěvků
První jízda s Volkswagenem Golf VIII: Klasik všech klasiků v digitálním věku

Volkswagen Golf VIII

S novým Volkswagenem Golfem jsme se staticky seznámili koncem října při oficiálním odhalení. Nyní se osmým vydáním evropského bestselleru konečně svezeme.

10.  12.  2019 | Svět motorů | 59 příspěvků
TEST Ford Focus ST Plus Performance: Bejby nebude sedět v koutě!

Ford Focus ST Plus Performance

Akronymem rychlého Fordu je od pradávna označení RS a hot-hatch modrého oválu se již několikátou generací zove Focus RS. Jeho bejby bratříček ST se v očích nadšenců vždy tak trochu krčil v koutku a tam si fidlal ty své druhé housličky. K patnáctým narozeninám ale dostal od hodných strýčků z vývojového oddělení elektrickou kytaru… a k ní koncertní kombo s elektronickými efekty.

5.  12.  2019 | Petr Schnagl | 31 příspěvků