Jak bude vypadat Formule 1 za deset let? Renault představil vizi budoucnosti

Francouzský výrobce přivezl na autosalon v Šanghaji koncept, který představuje monopost Formule 1 v roce 2027. Pod kapotou ukrývá 1 340 koňských sil!

Renault již dříve avizoval, že v průběhu dubna představí koncept formule budoucnosti. Nakonec jej automobilka přivezla na autosalon v Šanghaji. Jmenuje se R.S. 2027 a vypadá opravdu dobře!

Zapomenuté vozy: Monstrum Renaultu mělo motor z Formule 1!

Zapomenuté vozy: Monstrum Renaultu mělo motor z Formule 1!

Monopost váží pouhých 600 kilogramů, včetně hybridní pohonné jednotky o výkonu 1 340 koňských sil. Takový poměr výkonu k hmotnosti jsme v šampionátu Formule 1 ještě neměli.

Stále více se spekuluje o bezpečnosti pilota v otevřeném kokpitu. I s tím si Francouzi poradili, navrhli totiž vlastní ochranu jezdcovi hlavy. R.S. 2027 dále zaujme displeji na předních kolech. Ty mohou fanouškům zobrazit, na jaké pozici, či v kterém kole se vůz aktuálně nachází.

F1 o moc napínavější nebude. 5 důvodů, proč se nebude předjíždět

F1 o moc napínavější nebude. 5 důvodů, proč se nebude předjíždět

Renault se do Formule 1 vrátil vloni po několikaleté pauze. Výsledky týmu zatím nejsou nijak oslnivé a zřejmě bude ještě nějaký čas trvat, než stáj naváže na svá mistrovská léta 2005 a 2006. Spekuluje se o tom, že by se k týmu mohl znovu připojit Fernando Alonso, který před více než deseti lety pro Renault mistrovské trofeje vybojoval. Blýská se snad konečně na lepší časy?

Prohlédněte si koncept R.S. 2027 v následující fotogalerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

RS2027vision

Our vision for the future of #F1: putting the driver at the very heart of racing. Here's our amazing #RS2027vision concept car.

Zveřejnil(a) Renault Sport Formula One Team dne 18. duben 2017
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků