Jak bude vypadat Formule 1 za deset let? Renault představil vizi budoucnosti

Francouzský výrobce přivezl na autosalon v Šanghaji koncept, který představuje monopost Formule 1 v roce 2027. Pod kapotou ukrývá 1 340 koňských sil!

Renault již dříve avizoval, že v průběhu dubna představí koncept formule budoucnosti. Nakonec jej automobilka přivezla na autosalon v Šanghaji. Jmenuje se R.S. 2027 a vypadá opravdu dobře!

Zapomenuté vozy: Monstrum Renaultu mělo motor z Formule 1!

Zapomenuté vozy: Monstrum Renaultu mělo motor z Formule 1!

Monopost váží pouhých 600 kilogramů, včetně hybridní pohonné jednotky o výkonu 1 340 koňských sil. Takový poměr výkonu k hmotnosti jsme v šampionátu Formule 1 ještě neměli.

Stále více se spekuluje o bezpečnosti pilota v otevřeném kokpitu. I s tím si Francouzi poradili, navrhli totiž vlastní ochranu jezdcovi hlavy. R.S. 2027 dále zaujme displeji na předních kolech. Ty mohou fanouškům zobrazit, na jaké pozici, či v kterém kole se vůz aktuálně nachází.

F1 o moc napínavější nebude. 5 důvodů, proč se nebude předjíždět

F1 o moc napínavější nebude. 5 důvodů, proč se nebude předjíždět

Renault se do Formule 1 vrátil vloni po několikaleté pauze. Výsledky týmu zatím nejsou nijak oslnivé a zřejmě bude ještě nějaký čas trvat, než stáj naváže na svá mistrovská léta 2005 a 2006. Spekuluje se o tom, že by se k týmu mohl znovu připojit Fernando Alonso, který před více než deseti lety pro Renault mistrovské trofeje vybojoval. Blýská se snad konečně na lepší časy?

Prohlédněte si koncept R.S. 2027 v následující fotogalerii...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

RS2027vision

Our vision for the future of #F1: putting the driver at the very heart of racing. Here's our amazing #RS2027vision concept car.

Zveřejnil(a) Renault Sport Formula One Team dne 18. duben 2017
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

dnes | Miro Mihálik | 8 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků