Jak bojovat s větrem? Takto to zkouší Mercedes-Benz

Designérské cvičení není v tomto případě určeno pro stvoření nějakého konkrétního nového modelu. Nicméně, určité prvky by se mohly objevit na budoucích limuzínách značky s třícípou hvězdou.

Aerodynamika hraje čím dále důležitější roli při vývoji supersportovních aut. Málokdo ale ví, že hned po nich tráví nejvíce času v aerodynamických tunelech luxusní sedany. Designér Roman Egorov teď připravil zajímavý návrh vozu Mercedes-Benz.

Svoji aerodynamickou limuzínu navrhl během magisterského studia. Na projektu spolupracoval přímo s automobilkou.

Příští Mercedes-Benz SL jen s plátěnou střechou. Techniku sdílí s AMG GT

Příští Mercedes-Benz SL jen s plátěnou střechou. Techniku sdílí s AMG GT

Jeho záměrem bylo navrhnout tradičnou limuzínu s aerodynamickým profilem. Pár prvků si designér vypůjčil od závodních prototypů a cestních supersportů. Aerodynamika má samozřejmě pomoci k dosažení co nejlepších jízdních vlastností.

Roman Egorov už má za sebou docela zajímavou profesní historii. V minulosti byl například na stáži v designérském týmu německé automobilky BMW. Momentálně pracuje pro francouzský Citroën.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 64 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků