Jak bojovat s větrem? Takto to zkouší Mercedes-Benz

Designérské cvičení není v tomto případě určeno pro stvoření nějakého konkrétního nového modelu. Nicméně, určité prvky by se mohly objevit na budoucích limuzínách značky s třícípou hvězdou.

Aerodynamika hraje čím dále důležitější roli při vývoji supersportovních aut. Málokdo ale ví, že hned po nich tráví nejvíce času v aerodynamických tunelech luxusní sedany. Designér Roman Egorov teď připravil zajímavý návrh vozu Mercedes-Benz.

Svoji aerodynamickou limuzínu navrhl během magisterského studia. Na projektu spolupracoval přímo s automobilkou.

Příští Mercedes-Benz SL jen s plátěnou střechou. Techniku sdílí s AMG GT

Příští Mercedes-Benz SL jen s plátěnou střechou. Techniku sdílí s AMG GT

Jeho záměrem bylo navrhnout tradičnou limuzínu s aerodynamickým profilem. Pár prvků si designér vypůjčil od závodních prototypů a cestních supersportů. Aerodynamika má samozřejmě pomoci k dosažení co nejlepších jízdních vlastností.

Roman Egorov už má za sebou docela zajímavou profesní historii. V minulosti byl například na stáži v designérském týmu německé automobilky BMW. Momentálně pracuje pro francouzský Citroën.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

TEST BMW M5: Supersport ve smokingu. Může tohle fungovat?

BMW M5

Ano, nová M5 je čtyřkolka, s přepňovaným motorem a masážními sedačkami. Je nejtěžší a nejvýkonnější z modelů M. A takové parametry já osobně neupřednostňuji. Jenže nic není tak, jak se zdá.

18.  10.  2018 | Milan Lažanský | 49 příspěvků
Minitest Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line: Potěšení s vůní nafty

Kia Stinger 2.2 CRDi GT Line (minitest)

Z nafty se stalo politické téma a zdá se, že její dny jsou sečteny. To je ideální moment dát si špetku nekorektnosti v podobě úsporného dieselu, který navíc hrabe těmi správnými koly a… je z Koreje.

16.  10.  2018 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků