Jak bojovat s větrem? Takto to zkouší Mercedes-Benz

Designérské cvičení není v tomto případě určeno pro stvoření nějakého konkrétního nového modelu. Nicméně, určité prvky by se mohly objevit na budoucích limuzínách značky s třícípou hvězdou.

Aerodynamika hraje čím dále důležitější roli při vývoji supersportovních aut. Málokdo ale ví, že hned po nich tráví nejvíce času v aerodynamických tunelech luxusní sedany. Designér Roman Egorov teď připravil zajímavý návrh vozu Mercedes-Benz.

Svoji aerodynamickou limuzínu navrhl během magisterského studia. Na projektu spolupracoval přímo s automobilkou.

Příští Mercedes-Benz SL jen s plátěnou střechou. Techniku sdílí s AMG GT

Příští Mercedes-Benz SL jen s plátěnou střechou. Techniku sdílí s AMG GT

Jeho záměrem bylo navrhnout tradičnou limuzínu s aerodynamickým profilem. Pár prvků si designér vypůjčil od závodních prototypů a cestních supersportů. Aerodynamika má samozřejmě pomoci k dosažení co nejlepších jízdních vlastností.

Roman Egorov už má za sebou docela zajímavou profesní historii. V minulosti byl například na stáži v designérském týmu německé automobilky BMW. Momentálně pracuje pro francouzský Citroën.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

bazar

Mercedes C 2,7
Rok výroby: 2001
Stav: 49 329 km
Cena: 158 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2012
Stav: 44 856 km
Cena: 310 000 Kč
Mercedes GLK 2,1
Rok výroby: 2010
Stav: 125 544 km
Cena: 350 000 Kč
Mercedes Viano 2,1
Rok výroby: 2006
Stav: 187 647 km
Cena: 290 000 Kč
Mercedes CLS 3,5
Rok výroby: 2005
Stav: 185 012 km
Cena: 250 000 Kč
Mercedes B 1,5
Rok výroby: 2014
Stav: 34 727 km
Cena: 470 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test: Ford Fiesta je stále řidičskou volbou, univerzálem bez vad ale ne

Ford Fiesta

Naší recenzí tentokrát prošla nová generace Fordu Fiesta.

20.  9.  2017 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
Kabriolet versus kupé: O kolik se zvýší spotřeba při jízdě s otevřenou střechou?

Test spotřeby kabrioletu

Přemýšleli jste někdy nad tím, jestli se spotřeba paliva dramaticky zvýší při jízdě s otevřenou střechou? Vyzkoušeli jsme to.

18.  9.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Test krátkých sprintů: Je lepší motorka, elektrovůz, nebo BMW 760i?

Test krátkých sprintů

Ne vždy musí být motocykl při startu od semaforů rychlejší než auto. Při testu redaktoři Autorevue.cz proti sobě postavili dva rozdílné typy motocyklů, elektromobil a auto s výkonem přes šest stovek koní.

8.  9.  2017 | Radek Pecák | 19 příspěvků