Jaguar XKR oficiálně: 420 koní z kompresoru

Na britské motorshow představí Jaguar nové ostré kupé XKR. To vychází z nové generace modelu XK, pod kapotou si však našel místo kompresor. Z objemu 4.2 l dokáže vykřesat 309 kW/420 k (560 Nm), tedy tolik, co např. Audi RS4 - Audi to však umí s atmosférickým plněním. Předchozí generace XKR měla o 20 koní méně. Na stovku zrychlí XKR kupé za 5,2 s, kabriolet za 5,3 s. Maximálka je omezena 250 km/h, spotřeba by měla činit v kombinovaném režimu 12,3 l.

Oproti předchůdci je XKR o 70 kg lehčí, váží jen 1 665 kg; kabrio pak 1 715 kg. Vůz vyjede na 19" litých kolech, dvacítky jsou za příplatek. Novinka se objeví na trhu v listopadu. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Jaguar XKR
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

včera | David Rusol | 29 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Minitest Renault Espace 1.8 TCe

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků
TEST Volkswagen Polo 1.0 TSI Highline – Golfův revír

Volkswagen Polo 1.0 TSI

Segment malých vozů pomalu dorůstá modely nižší střední třídy. Nový Volkswagen Polo je toho důkazem, z vyšších tříd si navíc půjčil i několik užitečných technologií.

7.  12.  2017 | Jan Mička | 30 příspěvků