ten tuklej blatnik zaplati zkusebni ridic?
Čim déle sleduji spy photos,nejen u zdejšího článku,tak mám dojem,že je záměrně vypouštějí samotnéautomobilky.Vždy jsou pěkně ostré a zblízka,těžko někdo celý den čeká u silnice,jestli okolo náhodouneprojede nový model.Navíc jich je hodně ze stejného místa(viz. nový supersport od Audi).Mám na mysli ty fotky s tečkama z okruhu.Kolik aut už bylo foceno ze stejného místa u zatáčky.
Tak na Nürburgringu se snad testuje všechno a pořád, takže tam jsou určitě oblíbená místa fotografů.
A tá konkurencia, o ktorej píšete, má tiež hliníkové karosérie ? 400 k v takomto type auta nie je veľa, ale v ľahkom aute to môže stačiť.
Tenhle motor byl zajimavy nekdy v tom roce 1998 nebo kdy byl poprve predstaven. V dnesni dobe uz je ovsem ostuda dat tam vicemene beze zmeny stary motor z predchoziho modelu. V dnesni dobe uz 400k ve sportovnim modelu nikoho nedojme, kdyz konkurence montuje o sto koni vykonejsi motory do levnejsich modelu.
Presne to iste som chcel napisat. Po konstrukcnej stranke je nove XK vyspele, ale tie motory... Atmosfericky motor nenadchne litrovym vykonom, ked dnes napr. obycajne Audi ma z rovnakeho objemu 350 k. A ten kompresorovy? Ved je to stara sunka co sa montuje od Jaguarov po Range-rovery. Som sklamany...
Asi jsi nikdy nejel v Range Sport s touhle 400 k sunkou ... jinak ten predek mi pripomina protahle grande Punto ...
Samozrejme, ze 400k motor dokaze auto rozhybat, ale to nic nemeni na faktu ze v teto kategorii je to ostuda. I kdyz ono i predchozi XKR bylo primarne o masirce nez o nejakych sportovnich vykonech.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.