Jaguar XKR kupé i kabrio: téměř 400 k pod kapotou (spy photos)

8 komentářů

x
5. dubna • 16:55

ten tuklej blatnik zaplati zkusebni ridic?  

Jjuan
4. dubna • 18:33

Čim déle sleduji spy photos,nejen u zdejšího článku,tak mám dojem,že je záměrně vypouštějí samotné
automobilky.Vždy jsou pěkně ostré a zblízka,těžko někdo celý den čeká u silnice,jestli okolo náhodou
neprojede nový model.Navíc jich je hodně ze stejného místa(viz. nový supersport od Audi).Mám na mysli ty fotky s tečkama z okruhu.Kolik aut už bylo foceno ze stejného místa u zatáčky.

Péťa
4. dubna • 18:57

Tak na Nürburgringu se snad testuje všechno a pořád, takže tam jsou určitě oblíbená místa fotografů.

Jožo
4. dubna • 18:06

A tá konkurencia, o ktorej píšete, má tiež hliníkové karosérie ? 400 k v takomto type auta nie je veľa, ale v ľahkom aute to môže stačiť.

Dusan
4. dubna • 9:05

Tenhle motor byl zajimavy nekdy v tom roce 1998 nebo kdy byl poprve predstaven. V dnesni dobe uz je ovsem ostuda dat tam vicemene beze zmeny stary motor z predchoziho modelu. V dnesni dobe uz 400k ve sportovnim modelu nikoho nedojme, kdyz konkurence montuje o sto koni vykonejsi motory do levnejsich modelu.

SkylineGT-R
4. dubna • 12:48

Presne to iste som chcel napisat. Po konstrukcnej stranke je nove XK vyspele, ale tie motory... Atmosfericky motor nenadchne litrovym vykonom, ked dnes napr. obycajne Audi ma z rovnakeho objemu 350 k. A ten kompresorovy? Ved je to stara sunka co sa montuje od Jaguarov po Range-rovery. Som sklamany... 

Pavel
4. dubna • 17:37

Asi jsi nikdy nejel v Range Sport s touhle 400 k sunkou ... jinak ten predek mi pripomina protahle grande Punto ...

Dusan
4. dubna • 19:26

Samozrejme, ze 400k motor dokaze auto rozhybat, ale to nic nemeni na faktu ze v teto kategorii je to ostuda. I kdyz ono i predchozi XKR bylo primarne o masirce nez o nejakych sportovnich vykonech.

Doporučujeme

Články odjinud