Jaguar XKR kupé i kabrio: téměř 400 k pod kapotou (spy photos)

Po uvedení nového sportovního kupé a kabrioletu XK chystá Jaguar i ostřejší verzi XKR. Ta bude mít pod kapotou motor o stejném objemu jako XK, tedy 4,2 V8, ovšem výkon bude díky přeplňování zvýšen z 219 kW na cca 290 kW, tedy téměř 400 k. Hliníková konstrukce snižuje hmotnost a zlepšuje dynamiku; zatímco XK kupé zrychluje na stovku za 6,2 s, u modelu XKR se dá očekávat zrychlení na stovku okolo pěti sekund.

 Foto © Automedia

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

včera | Jan Mička | 49 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků