Jaguar XKR 4.2 S Celebration: limitovaná edice

25 komentářů

Petan
14. března • 21:57

Ste moc nnáročný a rozmazlený, mě by teda takovýhle auto stačilo, i kdyby mělo být ne 8 let starý ale 15 let starý, pořád je to Jaguar a vypadá krásně...

mayk
16. března • 19:30

tak tak je nadherny a dle meho nazoru jedno z nejhezcich aut vubec....to ze je technologicky starsi je pravda nicmene ve srovnani s jinymi auty,ze kterych dnes delaji hvezdy je na tom s elektronikou furt lepe...
klidne bych ho ustál

Jenik
14. března • 19:25

Proc preplnovany motor nema vic jak 100k na litr objemu, kdyz to jde i bez preplnovani, nahodne vzpomenu BMW M... Pravda jaguar bylo kdysi PAN auto a nyni vypada, ze ztraci na dechu.... Cestinari pobijte se :)
Nemam rad znacku FORD, ale jaguar to bylo / je / bude vzdy v mych ocich auto k obdivu, teda pokud to pani z FORDU nedovedou k absolutni prodejnosti, treba cena 700kKc a nebude to vypadat jako FABIE.

Jenik
14. března • 19:17

Proc preplnovany motor nema vic jak 100k na litr objemu, kdyz to jde i bez preplnovani, nahodne vzpomenu BMW M... Pravda jaguar bylo kdysi PAN auto a nyni vypada, ze ztraci na dechu.... Cestinari pobijte se :)
Nemam rad znacku FORD, ale jaguar to bylo / je / bude vzdy v mych ocich auto k obdivu, teda pokud to pani z FORDU nedovedou k absolutni prodejnosti, treba cena 700kKc a nebude to vypadat jako FABIE.

-Ferda-
14. března • 20:08

Nahodne vzpomenu BMW M... Tak mi rekni jakekoliv jine auto, ktere ma bez preplnovani vice, jak 100 k na litr  Myslim, ze jich o moc vice, nez prstu na jedne ruce nebude.

Skyline
16. března • 0:18

Treba muj 10 let stary Civic ma rovnych 100 k/l (presneji je to 1.6/160 k), Civic Type-R mel 115, Integra Type-R 105 a S2000 ma 120, soucasna Integra Type-R 110, Civic Type-R 100... Pak taky par BMW, ale to uz tu bylo. Jeste nejake otazky?

netreba
14. března • 22:04

honda s2000 (:

delph
14. března • 21:44

no možná nějaký ferrari snad i možná nějaký porsche ale netuším jaký by to bylo a jinak fakt víc prstů nepotřebuju

Fechta
14. března • 16:26

Jaguar žádnou továrnu v Lipsku nemá. ACC je v XKR standard.

Petr Broža
14. března • 16:40

Ano, v článku je chybka, mělo tam být, že tento model bude představen v dubnu na autosalonu v Lipsku.

-LK-
14. března • 15:34

Je "ten asistent" nebo "ta asistenta"? Pokud je to "ten asistent", tak předpokládám, že v autě jsou "parkovací asistenti". Ach to vyjadřování.

Petr Broža
14. března • 15:57

Parkovací asistent dle neživotného vzoru hrad. Těžko si představit, že v autě budě sedět nějaký chlápek...

-LK-
14. března • 16:01

Sice máte pravdu, že parkovací asistent je neživý, ale pravidla pro slovo "asistent" vzor hrad nepřipouští, pouze pán.

Petr Broža
14. března • 16:06

To je sice fakt, nicméně pak bychom nemohli skloňovat podle neživotného rodu "Oskar" jako název mobilní sítě a přesto se tak skloňuje: "Mám Oskar", "Používám Oskar". Pravidla asistenta v roli neživotného pomocníka neznají...

-LK-
14. března • 16:07

Celkem zajímavá diskuze, kam se to stočilo. Já jsem ještě "používám Oskar" neslyšel, vždy jen (a sám to také říkám), že "mám Oskara"

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marek_Litzman
14. března • 16:18

S tím oskarem mu to věřte, než sel odborníkovat do aut, odborníkoval v mobilech

Petr Broža
14. března • 16:14

Oskar podle neživotného rodu skloňují přímo zástupci Českého mobilu, je to i v oficiálních tiskových zprávách. Beru to tak, že sousloví parkovací asistent je neologizmus, na který se nevztahují pravidla českého pravopisu. Je až překvapivé, kolik nových významů nabývají původní, případně přejatá a postupem času počeštěná slova v souvislosti s tím, jak jsme "vstoupili do Evropy". Stačí si pořídit slovník neologizmů (zhruba před rokem vyšel ve druhém, doplněném vydání) a člověk se nestačí divit.

abakus
14. března • 15:28

včetně GSM navigace nebo GPS navigace?

Petr Broža
14. března • 15:59

Upraveno.

-LK-
14. března • 15:58

GSM navigace. Přes GSM budete v neustálém spojení s osobní navigátorkou, která vás bude právě přes GSM navigovat, jak máte jet. To víte, aristokratické auto

Dusan
14. března • 15:27

Ale to jsme se nacekali nez "sportak" za tri miliony dostal alespon cast seriove vybavy Mondeo Ghia za ctvrtinu ceny. Prijde mi jako hodne vyhodna nabidka, ze za cenu smesnych tri milionu dostanu technologicky osm let stary vuz a dokonce si nebudu muset ani priplacet za takovy luxus jako jsou vyhrivane sedacky. Bajecne, Jaguar v podani Fordu to je nabidka ktera se neodmita.

Yaroukh
14. března • 17:20

> Bajecne, Jaguar v podani Fordu to je nabidka ktera se neodmita.

Dobra kravina. (A jeste se svoji nevedomosti umis zasmat - to se ceni.)
Zjisti si, jak na tom byl Jaguar pred prevzetim Fordem, at tu ze sebe nedelas b1bce. Oblibeny mytus o "zniceni znacky koncernem" se zde jaksi nekona. Kvalita i prodeje se po prevzeti Fordem VYRAZNE zvedly.

Dusan
14. března • 17:52

Ja nevyvracim, ze na tom Jaguar pred prevzetim nebyl nejlepe a ze nebyl v krizi. Nicmene prevzeti Fordem nic nevyresilo s vyjimkou usilovne likvidace statusu znacky (odstraneni V12ctek z nabidek, pouzivani spolecnych prvku s beznymi Fordy, nasazeni S-type nemluve o X-type). Kvalita vyroby byla vinou management problemu (a stupidnim vladam jdoucim na ruku odborarum) skutecne neprilis dobra, ale kvalita zpracovani byla proti dnesku uplne nekde jinde. Dnes je Jaguar zcela srovnatelny kvalitou zpracovani napriklad s BMW (a mozna ani to ne), v osmdesatych letech byl ovsem Jaguar na mile pred BMW. Staci si srovnat jakehokoliv Jaga z konce osmdesatych let s E32 BMW. Takovy Jaguar XJS bylo auto bez konkurence, sva vlastni trida, dnesni jiz ponekud osuntele XKR je cheesy kara urcena tak maximalne k onanii na verejnosti.
BTW: Prodeje luxusni znacky lze "VYRAZNE" zvysit vzdy jen na ukor statusu znacky. Proto take nevyrabi Ferrari vice aut nez dnes, ackoliv by jich hrave prodali petinasobek.

-LK-
15. března • 7:48

Nevím, jak byl Jag v osmdesátých letec před BMW, ale vím, že byly vrcholem nespolehlivosti, aspoň v USA.

Marek_Litzman
14. března • 15:23

Nemá tam být GPS navigace , nebo aspoň GSM a navigace ?

Doporučujeme

Články odjinud