Ste moc nnáročný a rozmazlený, mě by teda takovýhle auto stačilo, i kdyby mělo být ne 8 let starý ale 15 let starý, pořád je to Jaguar a vypadá krásně...
tak tak je nadherny a dle meho nazoru jedno z nejhezcich aut vubec....to ze je technologicky starsi je pravda nicmene ve srovnani s jinymi auty,ze kterych dnes delaji hvezdy je na tom s elektronikou furt lepe...klidne bych ho ustál
Proc preplnovany motor nema vic jak 100k na litr objemu, kdyz to jde i bez preplnovani, nahodne vzpomenu BMW M... Pravda jaguar bylo kdysi PAN auto a nyni vypada, ze ztraci na dechu.... Cestinari pobijte se :)Nemam rad znacku FORD, ale jaguar to bylo / je / bude vzdy v mych ocich auto k obdivu, teda pokud to pani z FORDU nedovedou k absolutni prodejnosti, treba cena 700kKc a nebude to vypadat jako FABIE.
Nahodne vzpomenu BMW M... Tak mi rekni jakekoliv jine auto, ktere ma bez preplnovani vice, jak 100 k na litr Myslim, ze jich o moc vice, nez prstu na jedne ruce nebude.
Treba muj 10 let stary Civic ma rovnych 100 k/l (presneji je to 1.6/160 k), Civic Type-R mel 115, Integra Type-R 105 a S2000 ma 120, soucasna Integra Type-R 110, Civic Type-R 100... Pak taky par BMW, ale to uz tu bylo. Jeste nejake otazky?
honda s2000 (:
no možná nějaký ferrari snad i možná nějaký porsche ale netuším jaký by to bylo a jinak fakt víc prstů nepotřebuju
Jaguar žádnou továrnu v Lipsku nemá. ACC je v XKR standard.
Ano, v článku je chybka, mělo tam být, že tento model bude představen v dubnu na autosalonu v Lipsku.
Je "ten asistent" nebo "ta asistenta"? Pokud je to "ten asistent", tak předpokládám, že v autě jsou "parkovací asistenti". Ach to vyjadřování.
Parkovací asistent dle neživotného vzoru hrad. Těžko si představit, že v autě budě sedět nějaký chlápek...
Sice máte pravdu, že parkovací asistent je neživý, ale pravidla pro slovo "asistent" vzor hrad nepřipouští, pouze pán.
To je sice fakt, nicméně pak bychom nemohli skloňovat podle neživotného rodu "Oskar" jako název mobilní sítě a přesto se tak skloňuje: "Mám Oskar", "Používám Oskar". Pravidla asistenta v roli neživotného pomocníka neznají...
Celkem zajímavá diskuze, kam se to stočilo. Já jsem ještě "používám Oskar" neslyšel, vždy jen (a sám to také říkám), že "mám Oskara"
S tím oskarem mu to věřte, než sel odborníkovat do aut, odborníkoval v mobilech
Oskar podle neživotného rodu skloňují přímo zástupci Českého mobilu, je to i v oficiálních tiskových zprávách. Beru to tak, že sousloví parkovací asistent je neologizmus, na který se nevztahují pravidla českého pravopisu. Je až překvapivé, kolik nových významů nabývají původní, případně přejatá a postupem času počeštěná slova v souvislosti s tím, jak jsme "vstoupili do Evropy". Stačí si pořídit slovník neologizmů (zhruba před rokem vyšel ve druhém, doplněném vydání) a člověk se nestačí divit.
včetně GSM navigace nebo GPS navigace?
Upraveno.
GSM navigace. Přes GSM budete v neustálém spojení s osobní navigátorkou, která vás bude právě přes GSM navigovat, jak máte jet. To víte, aristokratické auto
Ale to jsme se nacekali nez "sportak" za tri miliony dostal alespon cast seriove vybavy Mondeo Ghia za ctvrtinu ceny. Prijde mi jako hodne vyhodna nabidka, ze za cenu smesnych tri milionu dostanu technologicky osm let stary vuz a dokonce si nebudu muset ani priplacet za takovy luxus jako jsou vyhrivane sedacky. Bajecne, Jaguar v podani Fordu to je nabidka ktera se neodmita.
> Bajecne, Jaguar v podani Fordu to je nabidka ktera se neodmita.Dobra kravina. (A jeste se svoji nevedomosti umis zasmat - to se ceni.)Zjisti si, jak na tom byl Jaguar pred prevzetim Fordem, at tu ze sebe nedelas b1bce. Oblibeny mytus o "zniceni znacky koncernem" se zde jaksi nekona. Kvalita i prodeje se po prevzeti Fordem VYRAZNE zvedly.
Ja nevyvracim, ze na tom Jaguar pred prevzetim nebyl nejlepe a ze nebyl v krizi. Nicmene prevzeti Fordem nic nevyresilo s vyjimkou usilovne likvidace statusu znacky (odstraneni V12ctek z nabidek, pouzivani spolecnych prvku s beznymi Fordy, nasazeni S-type nemluve o X-type). Kvalita vyroby byla vinou management problemu (a stupidnim vladam jdoucim na ruku odborarum) skutecne neprilis dobra, ale kvalita zpracovani byla proti dnesku uplne nekde jinde. Dnes je Jaguar zcela srovnatelny kvalitou zpracovani napriklad s BMW (a mozna ani to ne), v osmdesatych letech byl ovsem Jaguar na mile pred BMW. Staci si srovnat jakehokoliv Jaga z konce osmdesatych let s E32 BMW. Takovy Jaguar XJS bylo auto bez konkurence, sva vlastni trida, dnesni jiz ponekud osuntele XKR je cheesy kara urcena tak maximalne k onanii na verejnosti.BTW: Prodeje luxusni znacky lze "VYRAZNE" zvysit vzdy jen na ukor statusu znacky. Proto take nevyrabi Ferrari vice aut nez dnes, ackoliv by jich hrave prodali petinasobek.
Nevím, jak byl Jag v osmdesátých letec před BMW, ale vím, že byly vrcholem nespolehlivosti, aspoň v USA.
Nemá tam být GPS navigace , nebo aspoň GSM a navigace ?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.