Jaguar XK, nový elegán na silnicích

4 komentáře

delph
29. srpna • 19:11

taky vám ten plakát s vývojem jaguáru připomíná scénku z doby ledové v té ledové jeskyni?

Doupik
29. srpna • 6:14

4.2L V8, 298 koní, 411Nm? Dyť předchozí XK měl v podstatě to stejné, jen krouťák nižší, takže mě napadá otázka: bude i XKR se silnějším motorem nebo tohle je vrchol???
No, Jaguar je stejně poslední dobou divný...Jaguar+diesel+kombi+N1 - tohle bych nikdy nevěřil, že vznikne

Radek Ondrášík
29. srpna • 7:18

Dle informaci má být ta 4.2 nejvyšší verze, později se objeví ten menší osmiválec a možná i naftový motor. Každopádně má sice 4.2 stejný výkon jako minulá verze, ale jedná se o inovovaný motor, lepší emise, lepší spotřeba a díky menší váze nového XK má ve výsledku i lepší dynamiku. Ono je třeba brát XK jako pohodové auto, není to supersport, ale luxusní kupé a jako takové má i parametry.

Dusan
29. srpna • 14:05

Ono je to spise o tom, ze Jaguar stagnuje a nema penize na vyvoj moderniho vykonem odpovidajiciho. Ten motor je ostuda, protoze luxusni kupe od kdysi elitni znacky bude mit motor srovnatelny s motory vozidel stredni tridy korejskych vyrobcu Hyundai Sonata 3.3V6 171kW (tj. jen o dvacet procent mene), levnejsi konkurecne jako je BMW 6 ma ve slabsi verzi 630 totozny vykon (190kW) a to stoji mene nez dva miliony, no a v silnejsi (nikoliv Mkove) verzi ma se svymi 245kW slusny naskok.

Doporučujeme

Články odjinud