taky vám ten plakát s vývojem jaguáru připomíná scénku z doby ledové v té ledové jeskyni?
4.2L V8, 298 koní, 411Nm? Dyť předchozí XK měl v podstatě to stejné, jen krouťák nižší, takže mě napadá otázka: bude i XKR se silnějším motorem nebo tohle je vrchol???No, Jaguar je stejně poslední dobou divný...Jaguar+diesel+kombi+N1 - tohle bych nikdy nevěřil, že vznikne
Dle informaci má být ta 4.2 nejvyšší verze, později se objeví ten menší osmiválec a možná i naftový motor. Každopádně má sice 4.2 stejný výkon jako minulá verze, ale jedná se o inovovaný motor, lepší emise, lepší spotřeba a díky menší váze nového XK má ve výsledku i lepší dynamiku. Ono je třeba brát XK jako pohodové auto, není to supersport, ale luxusní kupé a jako takové má i parametry.
Ono je to spise o tom, ze Jaguar stagnuje a nema penize na vyvoj moderniho vykonem odpovidajiciho. Ten motor je ostuda, protoze luxusni kupe od kdysi elitni znacky bude mit motor srovnatelny s motory vozidel stredni tridy korejskych vyrobcu Hyundai Sonata 3.3V6 171kW (tj. jen o dvacet procent mene), levnejsi konkurecne jako je BMW 6 ma ve slabsi verzi 630 totozny vykon (190kW) a to stoji mene nez dva miliony, no a v silnejsi (nikoliv Mkove) verzi ma se svymi 245kW slusny naskok.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.