Jaguar XK kabrio už příští rok (spy photos)

Jaguar XK kabrio už příští rok (spy photos)

První fotografie Jaguary XKR Convertible, tedy kabria, ukázala automobilka už v září, novinka se na silnice dostane až na jaře příštího roku. S novým kupé sdílí kabrio podvozek, motor a část karosérie, která byla díky významné aplikaci hliníku pro přestavbu docela oříškem. Kompletně vyztužené kabrio váži slušných 1 635 kg. Vůz nepoužívá moderní „tuhou“ střechu, ale plátěnou; ta se složí za 18 s.

Pod kapotou bude dřímat osmiválec o objemu 4.2 l s výkonem 219 kW (298 k) a kroutícím momentem 411 Nm. Díky tomuto výkonu se rozjede XK Convertible na stovku za 6,3 s a snahu o zrychlování zastaví při 250 km/h omezovač.

Foto © Automedia

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

bazar

Nissan Juke 1,2
Rok výroby: 2017
Stav: nový vůz
Cena: 370 000 Kč
Renault Thalia 1,4
Rok výroby: 2006
Stav: 52 888 km
Cena: 60 000 Kč
Hyundai ix20 1,6
Rok výroby: 2011
Stav: 67 361 km
Cena: 216 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2005
Stav: 349 860 km
Cena: 73 000 Kč
Skoda Octavia 1,9
Rok výroby: 2006
Stav: 267 318 km
Cena: 90 000 Kč
Skoda Superb 2
Rok výroby: 2010
Stav: 159 691 km
Cena: 295 000 Kč
Nabídka dalších vozů
Test Fiatu Fullback: Převlečené Mitsubishi se jeví jako správná volba

Fiat Fullback

Fiat se po vzoru Renaultu a Mercedesu také rozhodl nabízet pracovní pickup, který původně pochází z úplně jiné dílny. A rozhodl se více než správně, protože Fiat Fullback alias Mitsubishi L200 je vynikajícím pracovním pickupem. V terénu má dost potence a na silnici dostatek kultivovanosti.

včera | Jiří Švamberk | 2 příspěvky
Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

17.  8.  2017 | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků