Jaguar XK kabrio také dostane malý osmiválec

Na počátku dubna jsme vás informovali o nasazení malého benzínového osmiválce do modelu XK (celá zpráva). Ten tak doplnil větší agregát o objemu 4,2 l.

Důvod byl velmi prostý. Díky menšímu motoru je tento model levnější a více zákazníků si jej tak může dovolit. Fakt, že toto stylové GT je pak pomalejší než řada sedanů střední třídy, nehraje roli.

Nově se tak stejný motor, tedy agregát o objemu 3,5 l s osmi válci a výkonem 190 kW (260 k) a točivém momentu 335 Nm objeví i v otevřené verzi. Stovku zvládne za 7,6 s a kombinovaná spotřeba se bude pohybovat okolo 11,3 l.

Test Hondy CB650F: Slušná dávka adrenalinu pro každý den

Honda CB650F

Výkon vyčtený z technických tabulek vás neuchvátí, ale nenechte se vysmát. S touhle motorkou se vyřádíte jako s málokterou jinou. Vypadá skvěle, je dokonale ovladatelná, je za rozumný peníz a vhodná i pro začátečníky. A pokud chcete, pojede s vámi tak, že vám adrenalin bude stříkat z uší ještě hodně dlouho po tom, co ji zaparkujete doma v garáži.

včera | Michal Žďárský | 1 příspěvek
Test Mercedesu třídy S po faceliftu: Vyšel návrat k řadovému šestiválci?

Mercedes-Benz S400d

Naší recenzí tentokrát prošel Mercedes nejvyšší řady s nejsilnějším vznětovým motorem, které se kdy montovaly do osobních vozů této automobilky.

13.  10.  2017 | Milan Lažanský | 10 příspěvků
Test Suzuki Swift SHVS: Tady elektromotor rozhodně dává smysl!

Suzuki Swift SHVS

Naší recenzí prošla nová generace Suzuki Swift. Vyzkoušeli jsme ji v mild-hybridní variantě.

4.  10.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků