Jaguar XK kabrio také dostane malý osmiválec

Na počátku dubna jsme vás informovali o nasazení malého benzínového osmiválce do modelu XK (celá zpráva). Ten tak doplnil větší agregát o objemu 4,2 l.

Důvod byl velmi prostý. Díky menšímu motoru je tento model levnější a více zákazníků si jej tak může dovolit. Fakt, že toto stylové GT je pak pomalejší než řada sedanů střední třídy, nehraje roli.

Nově se tak stejný motor, tedy agregát o objemu 3,5 l s osmi válci a výkonem 190 kW (260 k) a točivém momentu 335 Nm objeví i v otevřené verzi. Stovku zvládne za 7,6 s a kombinovaná spotřeba se bude pohybovat okolo 11,3 l.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

12.  12.  2017 | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků