Jaguar XK kabrio také dostane malý osmiválec

Na počátku dubna jsme vás informovali o nasazení malého benzínového osmiválce do modelu XK (celá zpráva). Ten tak doplnil větší agregát o objemu 4,2 l.

Důvod byl velmi prostý. Díky menšímu motoru je tento model levnější a více zákazníků si jej tak může dovolit. Fakt, že toto stylové GT je pak pomalejší než řada sedanů střední třídy, nehraje roli.

Nově se tak stejný motor, tedy agregát o objemu 3,5 l s osmi válci a výkonem 190 kW (260 k) a točivém momentu 335 Nm objeví i v otevřené verzi. Stovku zvládne za 7,6 s a kombinovaná spotřeba se bude pohybovat okolo 11,3 l.

TEST Audi Q8 50 TDI quattro: Mohlo být dokonalé, ale přišlo WLTP

Audi Q8 50 TDI quattro

Své velké SUV-kupé uvedlo Audi jako poslední z trojice luxusních německých značek. Dalo mu to, co konkurence nemá a vyladilo jej téměř k dokonalosti.

11.  10.  2018 | Jan Mička | 21 příspěvků
TEST Volvo V60 D4 Polestar: Zpomalí vám tep, vyžehlí děravé okresky!

Volvo V60 D4 Polestar

Nová generace Volva V60 těží z moderní platformy a bere si to podstatné z větších modelů. Možná je to také poslední dieselová generace. Což je škoda.

9.  10.  2018 | Milan Lažanský | 24 příspěvků
Minitest Ford Focus 1.5 EcoBlue: Jízdně extra třída. Ale co uvnitř?

Ford Focus 1.5 EcoBlue (minitest)

Focus s přibývajícími generacemi postupně ztratil své postavení řidičsky výjimečného vozu, ve svém nejnovějším provedení však opět dostal prvotřídní podvozek. Jak do toho zapadá diesel a automat?

7.  10.  2018 | Miro Mihálik | 32 příspěvků