Jaguar XK kabrio také dostane malý osmiválec

Na počátku dubna jsme vás informovali o nasazení malého benzínového osmiválce do modelu XK (celá zpráva). Ten tak doplnil větší agregát o objemu 4,2 l.

Důvod byl velmi prostý. Díky menšímu motoru je tento model levnější a více zákazníků si jej tak může dovolit. Fakt, že toto stylové GT je pak pomalejší než řada sedanů střední třídy, nehraje roli.

Nově se tak stejný motor, tedy agregát o objemu 3,5 l s osmi válci a výkonem 190 kW (260 k) a točivém momentu 335 Nm objeví i v otevřené verzi. Stovku zvládne za 7,6 s a kombinovaná spotřeba se bude pohybovat okolo 11,3 l.

TEST Volvo XC40 D4 AWD: Mistr prvního opojení

Volvo XC40 D4 AWD

Na rozdíl od modelů XC60 a XC90 je nové Volvo XC40 postaveno na platformě CMA, určené pro kompaktní vozy. Narostlo však do takových rozměrů, že jedna ze stálic nabídky může přestat dávat smysl.

17.  7.  2018 | Jan Mička | 32 příspěvků
TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

15.  7.  2018 | Miro Mihálik | 20 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků