Jaguar XK dostane malý osmiválec

Luxusní britské GT Jaguar XK dostane v brzké době nový osmiválcový motor. Ten se stane základní motorizací tohoto modelu. Agregát o objemu 3,5 l bude disponovat výkonem 188 kW (256 k) a točivým momentem 334 Nm a díky němu vůz zrychlí na stovku za 7,6 s. Kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat okolo 11,3 l na sto kilometrů a o přenos výkonu na zadní kola se bude starat tradiční šestistupňový automat. Prozatím není jasné, zda tento motor v nabídce doplní stávající osmiválec 4,2, nebo jej nahradí.

Tip: První test Jaguaru XK s motorem 4,2 V8 naleznete zde.

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 17 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 21 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků