Jaguar XK dostane malý osmiválec

Luxusní britské GT Jaguar XK dostane v brzké době nový osmiválcový motor. Ten se stane základní motorizací tohoto modelu. Agregát o objemu 3,5 l bude disponovat výkonem 188 kW (256 k) a točivým momentem 334 Nm a díky němu vůz zrychlí na stovku za 7,6 s. Kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat okolo 11,3 l na sto kilometrů a o přenos výkonu na zadní kola se bude starat tradiční šestistupňový automat. Prozatím není jasné, zda tento motor v nabídce doplní stávající osmiválec 4,2, nebo jej nahradí.

Tip: První test Jaguaru XK s motorem 4,2 V8 naleznete zde.

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 31 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků