Jaguar XK dostane malý osmiválec

Luxusní britské GT Jaguar XK dostane v brzké době nový osmiválcový motor. Ten se stane základní motorizací tohoto modelu. Agregát o objemu 3,5 l bude disponovat výkonem 188 kW (256 k) a točivým momentem 334 Nm a díky němu vůz zrychlí na stovku za 7,6 s. Kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat okolo 11,3 l na sto kilometrů a o přenos výkonu na zadní kola se bude starat tradiční šestistupňový automat. Prozatím není jasné, zda tento motor v nabídce doplní stávající osmiválec 4,2, nebo jej nahradí.

Tip: První test Jaguaru XK s motorem 4,2 V8 naleznete zde.

TEST Ford Mustang Bullitt: Všechno nejlepší, Franku!

Ford Mustang Bullitt

Bylo by fajn se v testu Fordu Mustang vyhnout otřepaným frázím o amerických svalech a podobně. Obávám se ale, že dnes to nevyjde. Obzvláště, když tady máme ikonický Bullitt!

15.  11.  2018 | Jan Mička | 61 příspěvků
TEST Peugeot 508 GT PureTech 225 : Nejlepší obranou střední třídy je útok!

Peugeot 508 GT PureTech 225

Peugeot se ve střední třídě rozhodl k opravdu radikálnímu kroku. Je to lék na umírající segment, nebo už zašli příliš daleko?

10.  11.  2018 | Milan Lažanský | 51 příspěvků
TEST Mercedes-Benz S 560 kabrio: Bez střechy až do posledních paprsků

Mercedes-Benz S 560 kabrio

S faceliftem Mercedesu třídy S přišly na řadu i verze kupé a kabriolet. Testování sice připadlo na říjen, nemáte ale jediný důvod k obavám.

6.  11.  2018 | Milan Lažanský | 15 příspěvků