Jaguar XK dostane malý osmiválec

Luxusní britské GT Jaguar XK dostane v brzké době nový osmiválcový motor. Ten se stane základní motorizací tohoto modelu. Agregát o objemu 3,5 l bude disponovat výkonem 188 kW (256 k) a točivým momentem 334 Nm a díky němu vůz zrychlí na stovku za 7,6 s. Kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat okolo 11,3 l na sto kilometrů a o přenos výkonu na zadní kola se bude starat tradiční šestistupňový automat. Prozatím není jasné, zda tento motor v nabídce doplní stávající osmiválec 4,2, nebo jej nahradí.

Tip: První test Jaguaru XK s motorem 4,2 V8 naleznete zde.

Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků
TEST Nissan Leaf: Začneme už elektromobily brát vážně?

Nissan Leaf

Nissan je prvním mainstreamovým výrobcem, který nabízí svůj relativně dostupný elektromobil ve druhé generaci. Jedná se o konkurenční výhodu?

11.  9.  2018 | Milan Lažanský | 145 příspěvků