Jaguar XK dostane malý osmiválec

Luxusní britské GT Jaguar XK dostane v brzké době nový osmiválcový motor. Ten se stane základní motorizací tohoto modelu. Agregát o objemu 3,5 l bude disponovat výkonem 188 kW (256 k) a točivým momentem 334 Nm a díky němu vůz zrychlí na stovku za 7,6 s. Kombinovaná spotřeba by se měla pohybovat okolo 11,3 l na sto kilometrů a o přenos výkonu na zadní kola se bude starat tradiční šestistupňový automat. Prozatím není jasné, zda tento motor v nabídce doplní stávající osmiválec 4,2, nebo jej nahradí.

Tip: První test Jaguaru XK s motorem 4,2 V8 naleznete zde.

Minitest Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD: Důvod, proč MPV nesmí zemřít

Seat Alhambra 2.0 TDI DSG 4WD (minitest)

Rostoucí zájem o crossovery a SUV už v nedávné minulosti poslal na odpočinek dva velikány segmentu MPV. Jak ale dokazuje stále prodávaný Seat Alhambra, tyto vozy jsou stále potřeba.

včera | Jan Mička | 3 příspěvky
TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

20.  2.  2018 | Radek Pecák | 78 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků