Jaguar XJ220 a XKR-S na Nürburgringu

Jaguar XJ220 a XKR-S na Nürburgringu

Na Nový rok to určitě chce něco speciálního, než se opět vrhneme na každodenní události roku 2012. Něco velmi speciálního uskutečnil magazín Evo, který vedle sebe postavil supersportovní Jaguar XJ220 z roku 1992 a aktuálně nejvýkonnější model historie anglické značky – XKR-S. Papírově navrch by měl mít mladší z této dvojice. Jeho kompresorem přeplňovaný osmiválec dává maximum 550 koní a 680 Nm.

Jaguar XKR-S vstoupil do klubu vyvolených. Pokořil 300 km/h

Jaguar XKR-S vstoupil do klubu vyvolených. Pokořil 300 km/h

Jenže jak se můžete přesvědčit na videu, praxe tak jednoznačná není. Dvacet let starý supersport má uprostřed umístěn dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru s parametry 542 k a 645 Nm. Mimochodem XJ220 drží na Nordschleife výborný čas 7’47’’37.

 

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 68 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků