Jaguar XJ220 a XKR-S na Nürburgringu

Jaguar XJ220 a XKR-S na Nürburgringu

Na Nový rok to určitě chce něco speciálního, než se opět vrhneme na každodenní události roku 2012. Něco velmi speciálního uskutečnil magazín Evo, který vedle sebe postavil supersportovní Jaguar XJ220 z roku 1992 a aktuálně nejvýkonnější model historie anglické značky – XKR-S. Papírově navrch by měl mít mladší z této dvojice. Jeho kompresorem přeplňovaný osmiválec dává maximum 550 koní a 680 Nm.

Jaguar XKR-S vstoupil do klubu vyvolených. Pokořil 300 km/h

Jaguar XKR-S vstoupil do klubu vyvolených. Pokořil 300 km/h

Jenže jak se můžete přesvědčit na videu, praxe tak jednoznačná není. Dvacet let starý supersport má uprostřed umístěn dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru s parametry 542 k a 645 Nm. Mimochodem XJ220 drží na Nordschleife výborný čas 7’47’’37.

 

TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 14 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků
TEST Volkswagen T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion: Pouliční směska

VW T-Roc 2.0 TDI DSG 4Motion

Rostoucí segment SUV byl loni rozšířen o stylový Volkswagen T-Roc. Vypadá fantasticky, přináší však i řadu těžko pochopitelných řešení. Pro první test jsme zvolili verzi s turbodieselem, převodovkou DSG a pohonem všech kol.

13.  2.  2018 | Jan Mička | 23 příspěvků