Jaguar XJ220 a XKR-S na Nürburgringu

Jaguar XJ220 a XKR-S na Nürburgringu

Na Nový rok to určitě chce něco speciálního, než se opět vrhneme na každodenní události roku 2012. Něco velmi speciálního uskutečnil magazín Evo, který vedle sebe postavil supersportovní Jaguar XJ220 z roku 1992 a aktuálně nejvýkonnější model historie anglické značky – XKR-S. Papírově navrch by měl mít mladší z této dvojice. Jeho kompresorem přeplňovaný osmiválec dává maximum 550 koní a 680 Nm.

Jaguar XKR-S vstoupil do klubu vyvolených. Pokořil 300 km/h

Jaguar XKR-S vstoupil do klubu vyvolených. Pokořil 300 km/h

Jenže jak se můžete přesvědčit na videu, praxe tak jednoznačná není. Dvacet let starý supersport má uprostřed umístěn dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru s parametry 542 k a 645 Nm. Mimochodem XJ220 drží na Nordschleife výborný čas 7’47’’37.

 

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 10 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků