Jaguar XJ220 a XKR-S na Nürburgringu

Jaguar XJ220 a XKR-S na Nürburgringu

Na Nový rok to určitě chce něco speciálního, než se opět vrhneme na každodenní události roku 2012. Něco velmi speciálního uskutečnil magazín Evo, který vedle sebe postavil supersportovní Jaguar XJ220 z roku 1992 a aktuálně nejvýkonnější model historie anglické značky – XKR-S. Papírově navrch by měl mít mladší z této dvojice. Jeho kompresorem přeplňovaný osmiválec dává maximum 550 koní a 680 Nm.

Jaguar XKR-S vstoupil do klubu vyvolených. Pokořil 300 km/h

Jaguar XKR-S vstoupil do klubu vyvolených. Pokořil 300 km/h

Jenže jak se můžete přesvědčit na videu, praxe tak jednoznačná není. Dvacet let starý supersport má uprostřed umístěn dvakrát přeplňovaný šestiválec o objemu 3,5 litru s parametry 542 k a 645 Nm. Mimochodem XJ220 drží na Nordschleife výborný čas 7’47’’37.

 

TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 23 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků