Jaguar XJ: sedan v ladění firmou Startech

U Startechu se tentokrát zaměřili na Jaguar XJ. Těšit se můžete na velká kola, aerodynamické doplňky a speciální výbavu.
Seznam kapitol
  1. Jaguar XJ Startech
  2. Fotogalerie

Známá ladičská společnost Brabus se prostřednictvím své značky Startech soustředí především na vylepšování automobilů Land Rover a Range Rover. Díky jejímu nejnovějšímu projektu však dokazuje, že nezůstává chladná ani ke značce Jaguar, jež má spolu s Land Roverem stejného vlastníka.

Range Rover Evoque od Startechu

Range Rover Evoque od Startechu

Německá firma vůz opatřila aerodynamickou sadou, jež sestává především z nového nástavce předního nárazníku s vestavěnými svítilnami LED pro denní svícení, falešných ventilačních kapes za předními koly a decentní odtahové hrany na víku zavazadlového prostoru. Při pohledu zezadu si dále všimneme nových koncovek výfuků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Jaguar XJ po výjezdu z bran Startechu stojí na trojdílných kovaných ráfcích s průměrem 21 palců, jež obouvají pneumatiky o rozměru 255/35 ZR21 vpředu a 295/30 ZR21. Úpravy se dotkly také interiéru, který mohou majitelé vozů Jaguar XJ okrášlit prvky potaženými kůží a Alcantarou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Jaguar XJ Startech
  2. Fotogalerie
TEST BMW M140i: Dokonalost odsouzená k záhubě

BMW M140i

Pokud toužíte po nejlepším ostrém hatchbacku na trhu, zapomeňte na Civic Type-R nebo Golf R. Chtějte M140i s manuálem a samosvorem a peněz nelitujte. Tohle je poslední příležitost k nákupu.

včera | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Volvo S90 T8: Je vrcholná motorizace skutečně nejlepší?

Volvo S90 T8 AWD Polestar (minitest)

Tentokrát jsme vyzkoušeli Volvo S90 se vším, co mu je možné nadělit. Jak funguje hybridní provedení?

18.  9.  2018 | Milan Lažanský | 26 příspěvků
Minitest Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC: Hravý asketa

Honda Civic Sedan 1.6 i-DTEC (minitest)

Dieselové motory jsou v kurzu především díky své efektivitě, co když chce ale auto s nízkou spotřebou třeba nadšený řidič a netouží zrovna po starší mnichovské ojetině v naftě?

16.  9.  2018 | Miro Mihálik | 44 příspěvků