Jaguar XJ s naftovým motorem: kam to spěje?

Jaguaru se v poslední době příliš nedaří, mateřský Ford mu stejně jako loni musel vstříknout finanční injekci. Zájem o vozy této tradiční britské značky upadá, proto se Jaguar snaží všemi možnými způsoby přilákat zákazníky zpět. Začalo to levným modelem X-Type, pokračovalo uvedením kombi a přidáním nafťáku z Mondea, naftový motor dostal také model S-Type a nyní i luxusní vůz XJ.

Ten dostane šestiválcový motor 2.7 V6, na kterém Ford spolupracoval s koncernem PSA a který se už nachází v Jaguaru S-Type. Motor má maximální výkon 152 kW (207 k) a točivý moment 435 Nm. Může být kombinován s šestistupňovým manuálem nebo šestistupňovým automatem. Ani X-Type nepřijde zkrátka, dostane ještě výkonnější naftové srdce, opět z Mondea. Tentokrát čtyřválec s objemem 2.2 l, výkonem 114 kW a točivým momentem 330 Nm.

Tip: Test Fordu Mondeo 2.2 TDCi, test Jaguaru XJ 4.2 V8

TEST Jeep Compass 2,0 MultiJet: Horal mezi praktičtějšími crossovery

Jeep Compass 2,0 MultiJet

Nový Jeep Compass chce na rozdíl od hranatého předchůdce více cílit na městské zákazníky a bodovat svým stylem. Přesto mezi konkurenty zůstává drsnější variantou.

včera | Milan Lažanský | 2 příspěvky
Test ojetiny Škoda Citigo: Skvělé auto s jednou velkou chybou

Ojetina: Škoda Citigo 1.0 MPI

Ceny ojetých minivozů koncernu Volkswagen klesají pod osmdesát tisíc. Jak jsou na tom se spolehlivostí?

10.  12.  2017 | David Rusol | 32 příspěvků
Minitest Renault Espace 1,8 TCe: Jak v obrovi slouží motor Alpine A110?

Renault Espace 1.8 TCe (minitest)

Renault Espace patří do kategorie velkých MPV. Tedy takových aut, která by mnohým často velmi hodila, ale nakonec si je koupí jen málokdo. Renault nyní připravil verzi, která je z mnoha hledisek velmi zajímavá.

9.  12.  2017 | Radek Pecák | 13 příspěvků