Jaguar XFR-S je tady! Stovku zvládne za 4,6 s, maximálně jede 300 km/h

Jaguar přivezl do Los Angeles nový vrchol řady XF. Ostré provedení XFR-S nabídne kromě velmi povedeného designu především patřičnou jízdní dynamiku, o kterou se stará přeplňovaný pětilitrový osmiválec naladěný na 550 koní a 680 Nm. Zrychlení z nuly na stovku je otázkou 4,6 s (4,4 s to trvá z nuly na 60 mph), maximální rychlost má hodnotu 300 km/h. A mimochodem, jedná se o limit stanovený omezovačem.

Testy | Sportovní auta | Kabriolety | Jaguar

Test: Jaguar XKR-S Convertible – na Nirvánu, na Olymp…

Jaguar ladil XFR-S na Nürburgringu a v italském Nardo. Těšit se máme na vylepšený podvozek. Auto stojí na dvacetipalcových litých kolech obutých do pneumatik o rozměru 265/35 vpředu a 295/30 vzadu. Zatím se jedná o neoficiální informace, kompletní technické podrobnosti přineseme ještě dnes večer. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

dnes | Michal Žďárský
Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

Kia je podruhé vítězem testu počáteční kvality

J.D. Power každoročně pořádá anketu o kvalitě vozů na trhu v USA. Už druhý rok z něho nejlépe vyšla Kia se svým výsledkem 72 PP100.

včera | Daniel Havlina | 12 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 32 příspěvků