Jaguar XFR-S je tady! Stovku zvládne za 4,6 s, maximálně jede 300 km/h

Jaguar přivezl do Los Angeles nový vrchol řady XF. Ostré provedení XFR-S nabídne kromě velmi povedeného designu především patřičnou jízdní dynamiku, o kterou se stará přeplňovaný pětilitrový osmiválec naladěný na 550 koní a 680 Nm. Zrychlení z nuly na stovku je otázkou 4,6 s (4,4 s to trvá z nuly na 60 mph), maximální rychlost má hodnotu 300 km/h. A mimochodem, jedná se o limit stanovený omezovačem.

Test: Jaguar XKR-S Convertible – na Nirvánu, na Olymp…

Test: Jaguar XKR-S Convertible – na Nirvánu, na Olymp…

Jaguar ladil XFR-S na Nürburgringu a v italském Nardo. Těšit se máme na vylepšený podvozek. Auto stojí na dvacetipalcových litých kolech obutých do pneumatik o rozměru 265/35 vpředu a 295/30 vzadu. Zatím se jedná o neoficiální informace, kompletní technické podrobnosti přineseme ještě dnes večer. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion: Poslední funkční období

VW Arteon 2.0 TSI DSG 4Motion

Nebude trvat dlouho a Arteon přenechá „funkci“ vlajkové lodi Volkswagenu nové generaci SUV Touareg. Než se tak stane, pojďme si něco říci o nejvýkonnějším provedení nabídky.

včera | Jan Mička | 10 příspěvků
Minitest Peugeot 308 GTi: Skvělý hot-hatch! Dokud nestisknete „Sport“

Peugeot 308 GTi (minitest)

Vyzkoušeli jsme vrcholnou verzi modelu 308 druhé generace po modernizaci. Dokazuje, že mezi rychlými hatchbacky si může vybrat každý přesně dle svých potřeb a přání.

17.  4.  2018 | Milan Lažanský
TEST Lexus IS 300h: Není dokonalý, ale má k tomu blízko

Lexus IS 300h

Absenci vznětového motoru automobilka Lexus vyvažuje hybridním ústrojím. A jsem toho názoru, že pro model IS je to ta nejlepší možná varianta.

14.  4.  2018 | Jan Mička | 27 příspěvků