Jaguar XF Sportbrake: s pohonem všech kol se nepočítá

8 komentářů

Zelí
3. května • 18:57

Nechápu, proč se na to "správní" redaktoři vůbec ptají. Podle nich "správná" limuzína má jedinou správnou sportovní koncepci a to typu "žigul" , všechno ostatní omezuje "zážitky". Nic jiného "správný" redaktor neuznává.
Jediný důvod vidím v jejich strachu o to, aby je někdo nepřipravil o jejich zážitky.

M!
2. května • 9:36

Jakkoli musím říci že se mi XF velmi líbí, fakt povedené, tak bez pohonu všech 4 kol je to nanic. Bohužel. Přece jenom jezdím dost na hory a tam bych byl se zadokolkou lichej. Holt Audi je Audi.

publicenemy
2. května • 11:51

Kecy o tom, jak s moderní zadokolkou nikam nevyjedeš, jsou liché. Byl jsem na horách s několika zadokolkami (mmj. 330i e90, 320si e90, 125i coupé) a ani jedno auto nemělo sebemenší problém. Tato auta mají tolik systémů, že ve výsledku jsou mnohem lepší volbou než většina předokolek. Jasný, že se čtyřkolkou bude mít člověk větší pocit sebejistoty, ale ve výsledku nebude v normálních podmínkách (pokud tedy člověk neplánuje vyjet sjezdovku) o tolik schopnější.

Zelí
3. května • 19:00

Tam, kde jede v zimně na sněhu trabant na letních, tam jede auto koncepce žigul (kam patří všechny bavoráčky) jen s řetězy. To se dokonce zkoušelo v UVMV. Není to samozřejmě nic překvapivého.

Kankunen
2. května • 12:46

Naštěstí se dají systémy vypnout a zatížený zadek báglama se vyhrabe dál než předokolka, která má nákladem naopak odlehčená přední kola.

eLzyx
2. května • 13:40

podle mě má předokolka víc zatížená hnací kola motorem a převodovkou než zadohrab báglama. A to i při "odlehčení" předokolky naložením kufru.

Vana666
2. května • 20:15

Tak asi bude záležet kolik si lyžaři v těch báglech povezou demižónů. Při výpravě na víc dní bych si vsadil spíše na ty bágle :-)

Bobby Deerfield
2. května • 12:36

Musíš si zvyknout, že každý není tak šikovný jako ty. Stačí přijet na zasněžené parkoviště. Teplá kola se trošku proboří, udělají ledovku a nehneš se.B-]

Doporučujeme

Články odjinud