Jaguar XF Sportbrake: s pohonem všech kol se nepočítá

Na nedávné akci, v rámci které jsme si mohli vyzkoušet kromě jiného také vrcholný Jaguar XKR-S, se trochu nečekaně ukázalo i kombi XF Sportbrake. Pokud máte radost, že se třeba dočkáte nějakých prvních dojmů, pak vás musím zklamat. Novinku jsme si mohli pouze prohlédnout. Do interiéru byl přístup zakázán, natož pak abychom s XF Sportbrake jezdili. Na toto si musíme ještě chvíli počkat.

Jaguar XF Sportbrake pojme až 1675 l

Jaguar XF Sportbrake pojme až 1675 l

Každopádně musím říci, že auto vypadá opravdu velmi dobře. Pro začátek se můžeme těšit pouze na naftové motorizace. Později by ale měla přijít i ostrá benzinová varianta. Na trh vstoupí XF Sportbrake na přelomu říjen / listopad. Hodně diskutovanou otázkou je také to, zda auto dostane pohon všech kol, což by bylo vzhledem ke konkurenci minimálně logické. Zeptali jsme se představitelů automobilky a dostali jasnou odpověď. Zatím se s touto možností nepočítá. 

TEST Škoda Fabia edition R5: Lehká ochutnávka možností

Škoda Fabia edition R5

Civilní edice sportovní Fabie R5 v mnohém naznačuje, jak dobrá by mohla být sériová malá ostrá škodovka. Přesto se nedá zcela vyhnout myšlence, že tohle je tak trochu promarněná příležitost.

včera | Miro Mihálik | 14 příspěvků
Minitest Mazda MX-5 RF: Řidičská bohyně s kovovou čepicí

Mazda MX-5 RF (minitest)

Není to zdaleka poprvé, co Mazda pro legendární roadster MX-5 nabízí alternativu s pevnou střechou. Aktuální generace na to jde dost odlišně než předchůdci.

12.  7.  2018 | Milan Lažanský | 20 příspěvků
TEST Lada Vesta SW Cross: Mnohem lepší, než by měla být!

Lada Vesta SW Cross

Přestože jsou vozy Lada na českých silnicích jako doma už celá desetiletí, potkat, nebo ještě lépe řídit nejnovější modely, není zase tak snadné. A víte co? Je to velká škoda…

10.  7.  2018 | Jan Mička | 207 příspěvků