Jaguar XF Sportbrake: s pohonem všech kol se nepočítá

Na nedávné akci, v rámci které jsme si mohli vyzkoušet kromě jiného také vrcholný Jaguar XKR-S, se trochu nečekaně ukázalo i kombi XF Sportbrake. Pokud máte radost, že se třeba dočkáte nějakých prvních dojmů, pak vás musím zklamat. Novinku jsme si mohli pouze prohlédnout. Do interiéru byl přístup zakázán, natož pak abychom s XF Sportbrake jezdili. Na toto si musíme ještě chvíli počkat.

Jaguar XF Sportbrake pojme až 1675 l

Jaguar XF Sportbrake pojme až 1675 l

Každopádně musím říci, že auto vypadá opravdu velmi dobře. Pro začátek se můžeme těšit pouze na naftové motorizace. Později by ale měla přijít i ostrá benzinová varianta. Na trh vstoupí XF Sportbrake na přelomu říjen / listopad. Hodně diskutovanou otázkou je také to, zda auto dostane pohon všech kol, což by bylo vzhledem ke konkurenci minimálně logické. Zeptali jsme se představitelů automobilky a dostali jasnou odpověď. Zatím se s touto možností nepočítá. 

TEST Subaru XV 1,6i Lineartronic: Kompromis, ale ten nejlepší!

Subaru XV 1,6i Lineartronic

Subaru XV se na přelomu roku dostalo na trh v druhé generaci. Od té minulé se vizuálně moc neliší, ale japonští technici vůz vyladili téměř k dokonalosti.

včera | Radek Pecák | 67 příspěvků
TEST Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi: Galerie moderního designu

Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi

Nové městské SUV francouzské automobilky obsahuje tolik designérských nápadů, že by to vystačilo hned na několik aut. C3 Aircross jsme vyzkoušeli s motorem 1.6 BlueHDi.

17.  2.  2018 | Radek Pecák | 15 příspěvků
Minitest Ford Fiesta Vignale 1.0 EcoBoost: V čem je ta prémie?

Ford Fiesta 1.0 EB Vignale (minitest)

Vyplatí se koupě té nejvíce vyšňořené Fiesty? Vyzkoušeli jsme ji s litrovým motorem EcoBoost o výkonu 103 kW.

15.  2.  2018 | Milan Lažanský | 25 příspěvků