Jaguar XF R-Sport přijíždí s odvážným stylingem a naftovým čtyřválcem

S opravdovým „erkem“ mnoho společného nemá, ovšem nabízí zajímavou kombinaci stylu a hospodárnosti.

Ačkoli příznivci řady Jaguar XF nyní žijí nejspíš v očekávání premiéry modelu Jaguar XFR-S Sportbrake, dočkají se i poněkud krotší, ovšem jistě neméně působivé verze XF R-Sport. Také ta totiž oslaví svoji výstavní premiéru na nadcházejícím autosalonu v Ženevě. Má nabídnout působivou kombinaci elegance a hospodárnosti a k dispozici bude v karosářských verzích sedan i kombi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Na první pohled zaznamenáme především přepracovaný přední nárazník (byť utilitární agresivity verzí R svým vzhledem nedosahuje), upravené prahové obklady a sedmnáctipalcové lité ráfky. Na palubě se prý můžeme těšit na specifické semišové čalounění doplněné kontrastním stehováním, emblémy „R-Sport“, obklady pedálů z nerezové oceli a speciální nabídky dekoračních materiálů.

Testy | Sportovní auta | Fascinace | Jaguar

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské

Pod kapotou se nachází základní vznětový čtyřválec s objemem 2,2 l, výkonem 163 koní (120 kW) a točivým momentem 400 Nm. V kombinaci s osmistupňovou samočinnou převodovkou vozům řady Jaguar XF R-Sport umožní zrychlit z 0 na 96 km/h za 9,8 s a dosáhnout rychlosti 209 km/h. Co ale budoucí majitele bude zřejmě zajímat nejvíce, to bude spotřeba paliva, jež má v průměru dosáhnout hladiny 4,9 l/100 km.

Je třetí kolo k něčemu? Test skútru Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity 125

Yamaha Tricity je v podstatě běžný městský skútr, který ale díky své koncepci nabízí řadu výhod. Můžete ho řídit i s běžným béčkem nebo řidičákem A1, nabízí extra porci stability navíc a může ho tak řídit i naprostý začátečník. Navíc, ze semaforů odjedete vždy jako první a ve finále nabízí i nejnižší cenu ze všech tříkolových skútrů.

25.  6.  2017 | Michal Žďárský | 9 příspěvků
Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Test: Který nosič na kola koupit? Vyhněte se upevnění na víko zavazadelníku

Na dovolenou si velká část motoristů bere i své bicykly. Pokud je nechcete převážet na střešním nosiči, zbývá řešení v podobě upevnění nosiče na víko zavazadelníku či na tažné zařízení. Švýcarský autoklub otestoval obě varianty na různých modelech.

18.  6.  2017 | Milan Lažanský | 33 příspěvků
Test: VW Golf GTI je i po faceliftu nejlepším hot-hatchem všedních dnů...

Volkswagen Golf GTI (2017)

Nedávný facelift Volkswagenu Golf se dotkl i verze GTI. Vyzkoušeli jsme základní variantu s manuální převodovkou.

15.  6.  2017 | Milan Lažanský | 44 příspěvků