Jaguar XF R-Sport přijíždí s odvážným stylingem a naftovým čtyřválcem

S opravdovým „erkem“ mnoho společného nemá, ovšem nabízí zajímavou kombinaci stylu a hospodárnosti.

Ačkoli příznivci řady Jaguar XF nyní žijí nejspíš v očekávání premiéry modelu Jaguar XFR-S Sportbrake, dočkají se i poněkud krotší, ovšem jistě neméně působivé verze XF R-Sport. Také ta totiž oslaví svoji výstavní premiéru na nadcházejícím autosalonu v Ženevě. Má nabídnout působivou kombinaci elegance a hospodárnosti a k dispozici bude v karosářských verzích sedan i kombi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Na první pohled zaznamenáme především přepracovaný přední nárazník (byť utilitární agresivity verzí R svým vzhledem nedosahuje), upravené prahové obklady a sedmnáctipalcové lité ráfky. Na palubě se prý můžeme těšit na specifické semišové čalounění doplněné kontrastním stehováním, emblémy „R-Sport“, obklady pedálů z nerezové oceli a speciální nabídky dekoračních materiálů.

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské

Test Jaguar XFR-S: Světle modré nebe řidičské

Pod kapotou se nachází základní vznětový čtyřválec s objemem 2,2 l, výkonem 163 koní (120 kW) a točivým momentem 400 Nm. V kombinaci s osmistupňovou samočinnou převodovkou vozům řady Jaguar XF R-Sport umožní zrychlit z 0 na 96 km/h za 9,8 s a dosáhnout rychlosti 209 km/h. Co ale budoucí majitele bude zřejmě zajímat nejvíce, to bude spotřeba paliva, jež má v průměru dosáhnout hladiny 4,9 l/100 km.

Jaguar

Britský Jaguar vznikl v roce 1922 jak Swallow Sidecars Company, v roce 1945 dostal svůj současný název Jaguar Cars Limited.

Výrobce sportovních a luxusních automobilů byl v roce 1989 koupen Fordem. Od roku 2008 ho vlastní indická Tata Motors.

Jaguar F-Pace • Jaguar E-Pace • Jaguar I-Pace • Jaguar F-Type • Jaguar XE  •Jaguar XF

Za volantem Škody Octavia RS Combi 2.0 TSI: Kabel nechte Bruselu, berte tuhle!

Škoda Octavia RS Combi 2.0 TSI

Vyzkoušeli jsme Škodu Octavia RS. Tu správnou Škodu Octavia RS. A tady je pár důvodů, proč byste se měli zajímat právě o verzi, o které si dnes budeme povídat.

dnes | Jan Mička | 21 příspěvků
Za volantem Škody Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW): To nejlepší z Mladé Boleslavi?

Škoda Octavia Scout 2.0 TDI (147 kW)

S novou Škodou Octavia Scout jsme poprvé jezdili už v pondělí, o dojmy se však můžeme podělit až teď. Jak jezdí s nejsilnějším a v současnosti jediným dostupným motorem v Česku?

včera | Jan Mička | 95 příspěvků
TEST Range Rover P400 Autobiography: Další důvod, proč se stát milionářem

Range Rover P400

Range Rover není autem pro každého, ale každý by si ho měl zkusit. Nyní má nový motor o výkonu 400 koní s hybridní technikou. Jaký je?

29.  11.  2020 | Vladimír Kadera | 61 příspěvků