Jaguar XF: políčeno na úspěch

11 komentářů

Pete
14. července • 21:34

Nic proti Jagu, sam ho mam na seznamu kandidatu pro pristi vymenu, ale v tehle motorizaci to asi zadna vyhra nebude. I TopGear, ktery jaguaru tradicne fandi pise, ze diesel hluk a vybrace jsou vyrazne horsi nez 520d, auto pomalejsi se slbasi zpetnou vazbou ze silnice. Tenhle motor potrebovali aby zvysili prodeje, BMW porad lepsi volba, zda se.

Hans
13. července • 14:55

Nový Jag je jistě krokem vřed a asi to bude dobré auto za rozumnou cenu s puncem exklusivity. Pokud, ale Jaguar nezlepší přístup k zákazníkům, nezlidští ceny v servisu a ND tak bude stále tam kde je... Měl jsem před lety tuctovku X-type 2,2d, tak vím o čem mluvím.

Kapt.Šulínek Harold
13. července • 17:14

A pak si se probudil že?B-]

Karel
13. července • 13:30

Nevím, ale nějak mi připadá toto auto příliš tuctové kde jsou ladné tvary XJ, Mark, Mk a dalších uměleckých děl této automobilky

DS
12. července • 20:52

Ten Jaguar nemá kickdown, nebo pan Matějka netuší co to je? :D

Jelass
12. července • 23:19

Při ustálené jízdě se kickdown konat nebude a o předjíždění nebylo psáno.

DS
13. července • 11:20

Při ustálené jízdě převodovka logicky zařadí nejtěžší možný převod. Proč by dělala něco jiného, když není potřeba akcelerovat?

burty s krenem
12. července • 20:24

jestli jo, tak teda cim dal lepsi..

Jezevec
13. července • 13:05

Ne :)

Shimi
13. července • 18:12

Ne?

LuThOr
12. července • 19:53

Za sebe můžu říct, že nový vzhled Jaguáru je mi velmi sympatický...svěží vítr v nudných vodách :-) zvlášť ta záď ala Aston Martin...v tomto případě pochvalaa :-)

Doporučujeme

Články odjinud