Jaguar XF, nástupce S-type bude také hybridní

14 komentářů

Vít Pešek
9. května • 13:26

to by me zajimalo, kde presne je ten elektromotor umisten a jak je resena spoluprace se spalovacim motorem... nevie kde by se o tom dalo sehnat nejake info, jak to treba dela ford?

astony
9. května • 7:31

proč naštěstí? Vy si tady nepřejete hybridy?:-OB-]

goldlabel
19. června • 13:24

No co - chtel napsat "nanestesti" a freudovsky se prepsal.

huascaran
9. května • 22:54

:) europa je neskutocne dizlova :) najblizsich par rokov tu budeme dychat sadze a smrad... Ocividne aj autora clanku toto tesi ;-)
Jeden z dosledkov naftovej horucky je ten, ze mi nevedia v niektorych showroomoch poskytnut testovacie jazdy s benzinovymi motormi (napr. BMW, Audi...). Vraj je taky nizky dopyt, ze sa im neoplati... Mam si preto kupit dizel aj ja ? alebo objednat a zaplatit benzin, pockat kym dojde a potom sa uvidi, ako to vlastne slape ?

PePa
9. května • 9:01

Taky nechapu...

Mirda
10. května • 9:20

Preci nastesti budeme mit jeste moznost dychat smrad a saze. Tak to autor myslel.

Commander
9. května • 11:10

Opravdu tomu nerozumím.Co teda dnes motorističtí redaktoři chtějí?Např. studie Chevroletu Volte je velmi slibný základ stejně jako sportovní vůz Tesla. Odmítat elektřinu v pohonném ústrojí je strašný omyl!'B-]'

Radek Ondrášík
9. května • 16:27

Velmi slibných studií je mnoho. Ale která mne opravdu ekologicky odveze přes celou Evropu? Moc jinch nebude.Co se týká vlastních hybridních vozů, pak je zde nezodpovězená otázka, zda se tyto vozy skutečně vyplatí. Tedy, zda výroba a následná recyklace takového vozu není energeticky náročnější, než úspora paliva při provozu.Tuto bilanci nikdo nezveřejní a je to škoda. BMW nevádno řeklo, že to zas není tak růžové, jak se může zdát a to je přeci jenom k zamyšlení.

asdf
9. května • 20:12

kdyby se vsichni chovali jak ty, tak tu jeste jezdi parostroje. skoda ze vynalez internetu dal moznost seberealizace i zaostalym.... B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
9. května • 20:25

Jste zdárný příklad ;-)

Mirda
10. května • 9:31

Nekteri lide nepoznaji budoucnost kdyby mela rozmery stodoly a fackovala je, aby se probudili. Dovoluji si poznamenat, ze Vas pochybovacny prispevek - kolik, ze je k dispozici realnych modelu a zda se opravdu vyplati, by jste mohl pred 30ti lety napsat na tema naftak. Konec koncu jeste pred par lety se to tu hemzilo prispevky o tom, ze "nafta patri do kamen". Proste slepota. To, ze budouci auta budou na elektrinu je dnes jiz jasna vec. A hybrid je k nim realna cesta. Jenomze my "nastesti" budeme mit to poteseni dychat saze a smrad, jeste par let navic oproti USA.

Radek Ondrášík
10. května • 9:53

Máte k dispozici bilanci výroby, provozu a rocyklace třeba pro takový Prius? Je skutečně v energetickém součtu výroby, provozu na 100tkm a následné recyklace takový vůz energeticky výhodnější, než benzín, nebo nafta?Pokud něco takového máte, chtěl bych Vás požádat o zdroj takové informace. Mi se, bohužel, tato informace nepodařila získat a to ani oficiální cestou přes Toyotu a další výrobce hybridních vozů. Takže možná je to cesta, možná ne. Já to nevím, kudy se bude ubírat budoucnost vozů. Mne by jen zajímalo, když jsou ty hybridy tak skvělé, proč se nepochlubí automobilka energetickou bilancí a srovnáním.

Mirda
10. května • 13:34

Nedivim se, ze to nesezenete. Ono taky ktery genius by to dokazal spocitat pro cely 20ti lety zivot auta s denne se menici cenou ropy. Vy znate energetickou bilanci výroby, provozu a recyklace nejakeho nehybridniho vozu?? Kazdopadne se upinate k jednomu z mnoha parametru, ktery navic neni pro uspech na trhu zajimavy. Zakaznik oceni vykon, spotrebu, jizdni komfort, nekteri treba ekologicnost a jini zase jenom cenu. Pofiderni energeticka bilance neni pro prosazeni se na trhu dulezity udaj.

skip
10. května • 21:50

"Pofiderni energeticka bilance neni pro prosazeni se na trhu dulezity udaj."Neni, bohuzel.. ono staci, kdyz se o necem dostatecne casto bude tvrdit, ze to je ekologicke, protoze proste proto, a spousta lidi tu "ekologicnost" nakonec oceni, presne jak pisete. Stejne jako u solarnich panelu nebo biopaliv. Protoze prece auta nam otepluji planetu a kdyz s tim nic neudelame, a nezacneme jezdit v Priusu jako Al Gore, tak za 50 let se vsichni uvarime nebo utopime (nebo oboji). :-P

Doporučujeme

Články odjinud