Jaguar XF Ecurie Ecosse: tuning ve znamení luxusu

Luxusní vozy je nutné ladit s citem a skotská společnost Ecurie Ecosse nám chce ukázat, že právě tohle rozhodně umí. Pro svoje úpravy si vybrala Jaguar XF. Už na první pohled vidíme, že se nepůjde o žádné extrémní stylingové úpravy, takže obří nárazník, nebo spoiler na způsob žehlícího prkna zde určitě nenajdeme. Jaguar XF si po svých jemných úpravách i nadále zachoval svou reprezentativnost a decentní vzhled.

Punc luxusnosti čeká zákazníka samozřejmě i v interiéru, který je čalouněn světlou kůží a zdoben černými lištami. Luxusní atmosféru podtrhuje i modré osvětlení interiéru a chromové ozdobné prvky. Jako základ pro výkonnostní úpravy dobře posloužil 2,7 litrový vznětový agregát, avšak úpravce již chystá úpravy i pro osmiválec. Výkonnostní úpravy jsou nabízeny hned ve dvou stupních, ten první zahrnuje modifikaci řídící jednotky, po niž se výkon zvedne o 30 koní. Výkon upraveného agregátu tak činí 237 koní / 177 kW. Pro ty, kterým to nestačí, si úpravce přichystal i druhý stupeň úprav, kde je zahrnuta kompletní výměna elektronické jednotky, čímž se výkon zvedne na 258 koní / 192 kW.

Na seznamu technických úprav figurují třeba upravené brzdy, nové koncovky výfuku a lepší dojem z vozu vytvářejí i 20-ti palcová litá kola, která obouvají pneumatiky Dunlop SPMAXX.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Jaguar XF Ecurie Eccose
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Test Renaultu Koleos: Druhý pokus je o dost lepší, ale není ozdob moc?

Renault Koleos

Tentokrát jsme se v naší recenzi zaměřili na druhou generaci Renaultu Koleos. Od předchůdce se vzdálil mílovými kroky.

včera | Milan Lažanský | 4 příspěvky
Test Suzuki Ignis: Nejlevnější čtyřkolka boduje i tam, kde byste nečekali!

Suzuki Ignis

Naší recenzí tentokrát prošlo Suzuki Ignis - nejlevnější čtyřkolka na českém trhu.

13.  8.  2017 | Milan Lažanský | 34 příspěvků
Test ojetiny BMW Z4 (E85): Divoký design, ale také poctivá mechanika

Ojetina: BMW Z4

Příchod BMW Z4 způsobil po uhlazeném Z3 docela šok. Pod rozbouřenou karoserií se ale skrývá osvědčená technika. Na co si dát pozor?

12.  8.  2017 | David Rusol | 7 příspěvků