Jaguar XF Ecurie Ecosse: tuning ve znamení luxusu

Luxusní vozy je nutné ladit s citem a skotská společnost Ecurie Ecosse nám chce ukázat, že právě tohle rozhodně umí. Pro svoje úpravy si vybrala Jaguar XF. Už na první pohled vidíme, že se nepůjde o žádné extrémní stylingové úpravy, takže obří nárazník, nebo spoiler na způsob žehlícího prkna zde určitě nenajdeme. Jaguar XF si po svých jemných úpravách i nadále zachoval svou reprezentativnost a decentní vzhled.

Punc luxusnosti čeká zákazníka samozřejmě i v interiéru, který je čalouněn světlou kůží a zdoben černými lištami. Luxusní atmosféru podtrhuje i modré osvětlení interiéru a chromové ozdobné prvky. Jako základ pro výkonnostní úpravy dobře posloužil 2,7 litrový vznětový agregát, avšak úpravce již chystá úpravy i pro osmiválec. Výkonnostní úpravy jsou nabízeny hned ve dvou stupních, ten první zahrnuje modifikaci řídící jednotky, po niž se výkon zvedne o 30 koní. Výkon upraveného agregátu tak činí 237 koní / 177 kW. Pro ty, kterým to nestačí, si úpravce přichystal i druhý stupeň úprav, kde je zahrnuta kompletní výměna elektronické jednotky, čímž se výkon zvedne na 258 koní / 192 kW.

Na seznamu technických úprav figurují třeba upravené brzdy, nové koncovky výfuku a lepší dojem z vozu vytvářejí i 20-ti palcová litá kola, která obouvají pneumatiky Dunlop SPMAXX.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Jaguar XF Ecurie Eccose
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG: Opravdu má spotřebu dieselu?

TEST VW Golf 1.5 TSI Evo DSG

Volkswagen dopřál motoru 1.5 TSI Evo Bluemotion řadu systémů, které dnes stále nejsou úplně běžné. Výsledkem má být zážehový agregát se spotřebou vznětového. Platí to i mimo laboratoře?

19.  6.  2018 | Jan Mička | 59 příspěvků
Minitest Renault Twingo GT: Rošťák svázaný svou vlastní koncepcí

Renault Twingo GT (minitest)

Renault Sport si tentokrát v rámci své kúry GT posvítil na toho nejmenšího. Co přináší oproti standardní verzi?

14.  6.  2018 | Milan Lažanský | 9 příspěvků
TEST Toyota Yaris GRMN: Tryskomyš ze staré školy

Toyota Yaris GRMN

Co se stane, když do Yarisu namontujete kompresorovou osmnáctistovku Toyoty dodávanou pro Lotus Elise? Když je za tím Gazoo Racing, který staví auta pro Le Mans i WRC, tak možná tušíte.

12.  6.  2018 | Miro Mihálik | 9 příspěvků