Jaguar XF 3,0 V6 D s 211 koňmi, nový základní motor i u nás

Jaguar doplňuje svou úspěšnou řadu XF novým základním modelem XF 3,0 V6 D s motorem o výkonu 211 koní (155 kW) při 4 000 ot./min. Ten rozšiřuje dosavadní nabídku vozidel s dieselovými motory a je nyní dostupný i v České republice. Po verzích 240 hp a 275 hp je to třetí varianta naftového motoru 3,0 V6 D.

Nová verze s 211 koňmi a 450 Nm při 2 000 ot./min. potřebuje oproti silnějšímu modelu XF s 240 hp pro zrychlení z klidu na 100 km/h o jednu vteřinu více, tedy 8,1 s, a dosáhne rychlosti 240 km/h. I u této verze najdeme paralelní sekvenční turbodmychadlo, spotřeba se pohybuje na úrovni 6,8 l/100 km.

Cena Jaguaru XF 3,0 V6 v sérii „Diesel Edition“ je 1 163 470 Kč, přičemž nový model s 211 hp je stejně komfortní jako typ „Luxury“ u modelů se silnějším motorem. Vozidlo je však pro zákazníka cenově výhodnější o 63 680 Kč.

Jak je u značky Jaguar zvykem, nechybí v sériové výbavě kožené čalounění s vyhřívanými sedadly, osmnáctipalcové disky z lehkých slitin, elektricky nastavitelný multifunkční volant, panely interiéru v matném ořechovém dřevě ani multimediální systém se sedmipalcovým dotykovým displejem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Jaguar XF
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Minitest elektromobilu Mini Cooper SE: Kulový blesk září jasně, ale jen krátce

Mini Cooper SE

Je lépe vyvážený než benzinový originál, a navíc má dost elektrických koní na to, abychom mu mohli bez ironie říkat ostrý hatchback. S malou kapacitou akumulátorů je to ale omezená, a kvůli ceně ne právě levná forma zábavy.

2.  8.  2020 | Miro Mihálik | 25 příspěvků
Minitest Honda Civic Type-R GT 2020: Limp Bizkit, komiksy a tanec na hraně

Honda Civic Type-R GT 2020

Honda vylepšila svůj nejostřejší model a vypustila ho mezi lidi ve třech verzích. Vyzkoušeli jsme tu prostřední, která má přinést vyvážený mix mezi sportovním a kultivovaným vozem.

30.  7.  2020 | Vladimír Kadera | 69 příspěvků
Škoda Slavia mohla být jiná, ale nastala krize. Řídili jsme ji poprvé a asi naposled

Škoda Slavia 1.5 TSI DSG

Naposledy vyráběla Škodovka kabriolet v 60. letech. Že by se tento fakt měl změnit, dávají jasně najevo studenti Středního odborného učiliště Škoda Auto, kteří postavili už sedmý koncept. Počtvrté jde o otevřený vůz, nazvaný Škoda Slavia.

28.  7.  2020 | Michal Dokoupil | 17 příspěvků