Jaguar XE SV Project 8 zajel rekord Nordschleife. Giulii QV nadělil 10 sekund

Bylo jasné, že rekord mezi sedany Alfě Romeo Giulia nevydrží věčně. Pokořitelem italského sedanu se šestiválcem je britský vůz s osmiválcem.

Když loni Alfa Romeo Giulia QV zajela rekord Severní smyčky Nürburgringu, kolovala po internetu docela úsměvná fotka. Zatímco Porsche Panamera Turbo, které bylo do té doby držitelem nejrychlejšího času, vyrazilo na okruh řádně „vyrámované“, Giulia byla sériová a uvnitř seděl „chlápek“ v tričku a džínech. Ve skutečnosti se jednalo o závodníka jménem Fabio Francia, ale to je teď vedlejší. Byla to sranda.

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Alfa Romeo Giulia QV je na Nordschleife rychlejší než Pagani Zonda F!

Rekord Alfy Romeo Giulia QV už nicméně neplatí. Zatímco italská kráska s podmanivým šestiválcem o objemu 2,9 litru a výkonu 375 kW zajela okruh za 7 minut a 32 sekundy,  Jaguar XE SV Project 8 stlačil potřebný čas o více než 10 sekund. Ano, tento osmiválcový sedan střední třídy s výkonem 441 kW (600 koní) zajel slavnou Severní smyčku za 7 minut, 21 sekund a 23 setin.

Mrkněte na přiložené video. Od začátku do konce se můžete kochat úžasnou rekordní jízdou!

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Minitest Volkswagen Caddy Maxi 1.4 TGI: Spořivému plyn nesmrdí

VW Caddy Maxi 1.4 TGI (minitest)

VW láká na model Caddy poháněný zemním plynem nízkými provozními náklady. Stačí ale ceny CNG na to, aby se do německé dodávky zamilovali nejen zapřisáhlí skrblíci?

včera | Miro Mihálik | 9 příspěvků
TEST Renault Mégane R.S.: Hraboš přetáčivý

Renault Mégane R.S.

Renault Sport si s novým Méganem vyhrál docela jinak než u předchozích generací. Kvůli tomu jej ale ještě netřeba zatracovat.

9.  8.  2018 | Milan Lažanský | 28 příspěvků
TEST Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line: Konečně zase baví!

Ford Focus 1.5 EcoBoost ST-Line

Nejnovější Ford Focus přichází dvacet let po uvedení modelu jako takového. Pro první test jsme zvolili nejsilnější, nejsportovnější, ale nikoliv nejdražší provedení ST-Line. Výkon 182 koní přitom produkuje pouze tříválcový motor!

7.  8.  2018 | Jan Mička | 139 příspěvků